Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Paid service volgen voor tips

Hoi,
Zijn er mensen die geintresseerd zijn in het volgende?:
Dit gaat puur om NBA:
1) We zoeken samen met 3 of 4 man, op blogabet een betrouwbare en goede tipper op basis van stats en profit.
2) Kopen met zn 4en een subscription op zijn of haar paid service, en delen de kosten met zijn 4en.
Zo profiteer je van diegene zijn misschien wel iets te dure service voor 1 persoon tegelijk met 4 personen.
Op blogabet zitten heel veel goede tippers die nu paid zijn gegaan en echt wel de moeite waard zijn. graag een pm als je geintresseerd bent in dit plan
ps: de duurste paid services zijn meestal 100 euro voor een mand en 25 euro voor 7 dagen
maar er zitten er ook veel tussen die 25 per maand zijn en 9 per 7 dagen.
Je haalt je geld er iig makkelijk uit
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kreezymind010
Country flag kreezymind010 in 19-03-2013 16:42 Hulp en advies
in 19-03-2013 16:42 Hulp en advies
99 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hallo,
ik had eerst een apart topic, die is gesloten en deze is algemeen gemaakt om het overzicht te behouden.
maaarrr
ik had dus hetzelfde idee als TS, maar dan voor de Major League(honkbal)
ik heb al een account voor een tipper bij een tipsite, deze tipper had een ROI van 18,42% over 235 tips vorig jaar.
als we het account delen dan stuur ik jullie de tips via sms/whatssapp en via de mail.
het kost 100euro per maand, dus hoe meer mensen hoe goedkoper voor ons.
laat maar weten in dit topic of je geïnteresseerd bent of PM me voor meer info (naam site en tipper)
lijkt me verstandig dit niet hier neer te zetten.
groeten
0 Vind ik leuk's
Als iemand de tijd wil nemen om de tips door te geven wil ik best eens een poging doen en wat geld inleggen!
0 Vind ik leuk's
Is het niet de bedoeling op deze site dat members hier zelf tips geven etc? Nu wordt hier een voorstel gemaakt om samen met andere members richting blogabet te gaan en paid tippers te gaan volgen en te betalen.
0 Vind ik leuk's
Avatar kreezymind010
kreezymind010 Topic starter Geplaatst 20 mrt. 2013 om 15:38
Is dat zo? wist niet dat dat de bedoeling was
0 Vind ik leuk's
geld wolven zijn het allemaal :P
Succes ermee!
0 Vind ik leuk's
Ik durf gerust zeggen dat ik HEEL winst gevend ben met NBA en er zijn hier wel leden die dat kunnen bevestigen denk ik :)
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
etienne29:
Is het niet de bedoeling op deze site dat members hier zelf tips geven etc? Nu wordt hier een voorstel gemaakt om samen met andere members richting blogabet te gaan en paid tippers te gaan volgen en te betalen.

Eigenlijk wel mee eens, daarnaast ontstaan er altijd problemen onderling met betalingen. Al helemaal als je elkaar niet goed kent. Ik bespreek dit binnen het team even of we verder gaan met dit topic.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Paid services is zo veilig als iets. Er is namelijk 1 contactpersoon die contact opneemt met een tipper/site en hij zorgt voor de betaling van de tipper. De deelnemers betalen deze contactpersoon om deel te nemen aan deze paid service. Dan pas wordt hun emailadres toegevoegd aan de mailinglist zodat ze de tips ontvangen. Geen geld is geen tips dus.
Paid services vinden t vaak alleen niet leuk als ze tips verkopen aan een persoon die ze vervolgens doorverkoopt / doorzend. Daarom is t niet de bedoeling om namen van van de blogabets of sites hier neer te zetten. De kans bestaat dan dat de tipper het emailadres van de contactpersoon uit zijn lijst gooit en dan kun je fluiten naar je tips. Vaak post men het aantal picks en yield van een tipper en gaat men een interesse check doen. Bij blogabet kun je tips kopen via moneybookers en je krijgt dan automatisch een email als er een nieuwe pick is geplaatst op zijn blog.
Ik stel voor om stats van een tipper hier te posten en dan per pm contact op te laten nemen voor degene die mee wil doen. Zo draagt vw ook een steentje bij en blijft het toch nog wel een beetje underground :)
Ook vind ik het overdreven dat opeens iedereen naar blogabet zal gaan. Veel leden van vw hebben al een blogabet en spelen al vaak tips mee van andere blogabetters. Waarom zal je geen tips van een rus kopen en meespelen die veel verstand heeft van ijshockey die je bergen met geld oplevert? Ik heb weinig verstand van mlb, maar er zijn zat amerikanen die deze sport op de voet volgen en een mooie yield er aan overhouden. Ik profiteer graag mee met hen en koop daarom wel eens tips. Natuurlijk is dit geen garantie voor winst en maakt de tipper ook wel eens verlies. Dat is t risico van het vak.
Voordeel van tips kopen is dat je vaak maar een paar euro kwijt bent voor een tipper ipv 25€ dat jezelf op moet hoesten ;)
0 Vind ik leuk's
Sluit me aan bij Michael.. Heb tevens contact gehad met vonloite per PM over een ''gesloten'' deel op voetbalwedden.. Tot slot heeft iedereen zelf de keuze om aan een paid service mee te doen of niet...
0 Vind ik leuk's
helemaal mee eens michael, daarom heb ik in mijn post ook alleen statistieken genoemd
en voor verdere info verwezen naar PM.
mijn tipper is overigens niet van blogabet
nog anderen geïnteresseerden voor een MLB tipper die vorig jaar een ROI van 18,42% had over 235tips??
PM ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.