Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Paid service volgen voor tips

Hoi,
Zijn er mensen die geintresseerd zijn in het volgende?:
Dit gaat puur om NBA:
1) We zoeken samen met 3 of 4 man, op blogabet een betrouwbare en goede tipper op basis van stats en profit.
2) Kopen met zn 4en een subscription op zijn of haar paid service, en delen de kosten met zijn 4en.
Zo profiteer je van diegene zijn misschien wel iets te dure service voor 1 persoon tegelijk met 4 personen.
Op blogabet zitten heel veel goede tippers die nu paid zijn gegaan en echt wel de moeite waard zijn. graag een pm als je geintresseerd bent in dit plan
ps: de duurste paid services zijn meestal 100 euro voor een mand en 25 euro voor 7 dagen
maar er zitten er ook veel tussen die 25 per maand zijn en 9 per 7 dagen.
Je haalt je geld er iig makkelijk uit
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kreezymind010
Country flag kreezymind010 in 19-03-2013 16:42 Hulp en advies
in 19-03-2013 16:42 Hulp en advies
99 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik heb persoonlijk iemand gevonden die tussen de 1.70 en 1.80 odd heeft en ongeveer 75% van tips goed heeft

2 Vind ik leuk's

Maar iemand anders nog aanbevolen tips die we met een aantal mensen kunnen kopen eventueel

0 Vind ik leuk's

Start maar een whatsapp groep voor geïnteresseerden

0 Vind ik leuk's

Ik kan eventueel wel Whatsapp groep aanmaken voor de mensen die interesse hebben dus stuur maar je nummer als je interesse hebt.

0 Vind ik leuk's

Zijn er nog een aantal mensen die eventueel mee willen doen stuur me via privé bericht je nummer en ik voeg je toe in Whatsapp groep voor verdere informatie

0 Vind ik leuk's

Ik heb tips gekocht alleen misschien zijn er aantal mensen die later mee willen kopen voor de tips dus ik wil de tips wel geven in een Whatsapp groep dat werkt namelijk makkelijker dan de topics dus stuur me een privé bericht voor interesse

0 Vind ik leuk's

Ik heb vandaag een E-mail gestuurd naar VIP-WEDDENSCHAPPEN die hebben mij een week gratis tips gegeven om te bekijken of de resultaten daadwerkelijk goed zijn. Persoonlijk had ik gehoord van verschillende andere leden dat het een scam is maar het is daadwerkelijk wel een echte site die zijn tips verkoopt. Ik zal ongeveer volgende week donderdag een kleine overzicht geven van de resultaten. Ze hebben ook nog een VIP extra alleen zijn de kosten niet normaal voor die tips. Misschien als het goed verloopt dat er eventueel 1 maand kunnen proberen en kijken of het daadwerkelijk van die goede resultaten zijn dan dat ze vermelden op de website zelf.

0 Vind ik leuk's

betaalde wedtips zijn scam

1 Vind ik leuk's

Zijn er mensen die goede sites hebben om betaalde paarden tips te kopen. Eventueel kunnen we het met een groepje kopen in de toekomst. Dat misschien de tips elke dag per email worden verzonden naar de personen die ook interesse hebben.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.