Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Paid service volgen voor tips

Hoi,
Zijn er mensen die geintresseerd zijn in het volgende?:
Dit gaat puur om NBA:
1) We zoeken samen met 3 of 4 man, op blogabet een betrouwbare en goede tipper op basis van stats en profit.
2) Kopen met zn 4en een subscription op zijn of haar paid service, en delen de kosten met zijn 4en.
Zo profiteer je van diegene zijn misschien wel iets te dure service voor 1 persoon tegelijk met 4 personen.
Op blogabet zitten heel veel goede tippers die nu paid zijn gegaan en echt wel de moeite waard zijn. graag een pm als je geintresseerd bent in dit plan
ps: de duurste paid services zijn meestal 100 euro voor een mand en 25 euro voor 7 dagen
maar er zitten er ook veel tussen die 25 per maand zijn en 9 per 7 dagen.
Je haalt je geld er iig makkelijk uit
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kreezymind010
Country flag kreezymind010 in 19-03-2013 16:42 Hulp en advies
in 19-03-2013 16:42 Hulp en advies
99 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
MLB TIPPER ZIT VOL!!! MENSEN DIE NOG NIET GEREAGEERD HEBBEN OP MIJN MAIL MAAR TOCH MEE WILLEN KUNNEN NOG MEE!
0 Vind ik leuk's
ik snap jullie echt niet :P denk is na... waarom zou iemand 100 euro per maand ofzo vragen met tips die je meestal wint... kan die tipper beter zelf al zijn geld erop zetten en duizenden euro's maken ipv tips delen ?
0 Vind ik leuk's
jasperav:
ik snap jullie echt niet :P denk is na... waarom zou iemand 100 euro per maand ofzo vragen met tips die je meestal wint... kan die tipper beter zelf al zijn geld erop zetten en duizenden euro's maken ipv tips delen ?

Denk zelf is na, die kerel steekt hier waarschijnlijk veel tijd en energie in. Ik snap best die een vergoeding hier voor wil, omdat die vaak goede tips met ons deelt.
0 Vind ik leuk's
Avatar kreezymind010
kreezymind010 Topic starter Geplaatst 21 mrt. 2013 om 18:28
jasperav:
ik snap jullie echt niet :P denk is na... waarom zou iemand 100 euro per maand ofzo vragen met tips die je meestal wint... kan die tipper beter zelf al zijn geld erop zetten en duizenden euro's maken ipv tips delen ?

haha meen je dit?
0 Vind ik leuk's
Alsof iedereen zo maar veel geld op tips kan zetten, daarnaast spelen die gasten hun tips zelf ook.
En wat andere zeggen, deze tippers steken er vaak veel tijd in om picks te plaatsen, dus zijn deze tips gezien hun ROI gewoon waard om te kopen, die kosten haal je er namelijk makkelijk uit. Helemaal als je ze deelt.
Ik betaal ook voor tippers, zo hoef ik dus niet te gokken, maar haal ik gewoon rendement uit gekochte tips.
0 Vind ik leuk's
koningjj:
Hallo,
ik had eerst een apart topic, die is gesloten en deze is algemeen gemaakt om het overzicht te behouden.
maaarrr
ik had dus hetzelfde idee als TS, maar dan voor de Major League(honkbal)
ik heb al een account voor een tipper bij een tipsite, deze tipper had een ROI van 18,42% over 235 tips vorig jaar.
als we het account delen dan stuur ik jullie de tips via sms/whatssapp en via de mail.
het kost 100euro per maand, dus hoe meer mensen hoe goedkoper voor ons.
laat maar weten in dit topic of je geïnteresseerd bent of PM me voor meer info (naam site en tipper)
lijkt me verstandig dit niet hier neer te zetten.
groeten

er kunnen nog steeds mensen bij, bij deze tipper,
interresse? PM
0 Vind ik leuk's
Ondanks dat ik hier nieuw ben ben ik ook hierin geinteresserd, Sommigevan die betaalde services hebben op lange termijn echt dikke yields en hoe fijn zou het zijn om daar te van kunnen profiteren
0 Vind ik leuk's
Ben zelf ook al lang een tipper aan het volgen, heb hem net een mail gestuurd met wat vragen.
Ga het denk een week proberen voor 25 euro ofzo.
Vraag is wel of het echt is, tips komen altijd later natuurlijk.
Ga wel een pay pal rekening openen en zie wel, en als ik mijn 25 euro kwijt ben heb ik pech. (y)
0 Vind ik leuk's
thomfr12:
jasperav:
ik snap jullie echt niet :P denk is na... waarom zou iemand 100 euro per maand ofzo vragen met tips die je meestal wint... kan die tipper beter zelf al zijn geld erop zetten en duizenden euro's maken ipv tips delen ?

Denk zelf is na, die kerel steekt hier waarschijnlijk veel tijd en energie in. Ik snap best die een vergoeding hier voor wil, omdat die vaak goede tips met ons deelt.

Denk jij maar eens na... als die zo goed met gokken is waarom wilt hij dan een lullige vergoeding voor zn tips? wat heeft hij aan 100 euro per maand als die zelf zoveel winst kan maken?
Goh zeg dat mensen hier intrappen zeg... post maar eens jullie "winsten" van jullie "tippers"
0 Vind ik leuk's
jasperav:
thomfr12:
jasperav:
ik snap jullie echt niet :P denk is na... waarom zou iemand 100 euro per maand ofzo vragen met tips die je meestal wint... kan die tipper beter zelf al zijn geld erop zetten en duizenden euro's maken ipv tips delen ?

Denk zelf is na, die kerel steekt hier waarschijnlijk veel tijd en energie in. Ik snap best die een vergoeding hier voor wil, omdat die vaak goede tips met ons deelt.

Denk jij maar eens na... als die zo goed met gokken is waarom wilt hij dan een lullige vergoeding voor zn tips? wat heeft hij aan 100 euro per maand als die zelf zoveel winst kan maken?
Goh zeg dat mensen hier intrappen zeg... post maar eens jullie "winsten" van jullie "tippers"

100 euro per maand maal het aantal geabboneerden die hij heeft wel te verstaan. Dit is nogal een verschilletje =)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.