Niet te verliezen 60 euro bet op Betfirst
Heeft iemand ervaring met deze promotie:
De eerste weddenschap min. 20 euro en max. tot 50 Euro wordt terugbetaald door Betfirst op je account.
Nu is mijn vraag: Is het mogelijk het terugbetaalde bedrag direct weer over te maken naar je bankrekening of skrill account? of moet je dit als bonus weer rond spelen, ik kan hier namelijk niks over vinden in de algemene voorwaarden
Groet,
Rob
De eerste weddenschap min. 20 euro en max. tot 50 Euro wordt terugbetaald door Betfirst op je account.
Nu is mijn vraag: Is het mogelijk het terugbetaalde bedrag direct weer over te maken naar je bankrekening of skrill account? of moet je dit als bonus weer rond spelen, ik kan hier namelijk niks over vinden in de algemene voorwaarden
Groet,
Rob
in 27-01-2014 10:11 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Nog geen bericht gehad, zit met smacht te wachten. Maar ze hebben nog een paar uur.
edit: de 24 uur zijn nu precies om en ik heb nog geen mailtje met goedkeuring gehad
edit 2: vannochtend is de betaling goedgekeurd, ik moest alleen nog foto's van mijn id kaart en van mijn afschrijving opsturen.
edit: de 24 uur zijn nu precies om en ik heb nog geen mailtje met goedkeuring gehad
edit 2: vannochtend is de betaling goedgekeurd, ik moest alleen nog foto's van mijn id kaart en van mijn afschrijving opsturen.
wakawakaboe:
Je kunt ook een single plaatsen, en dat bedrag als je wint kun je het meteen overboeken. Als je verliest weet ik niet of je dat bedrag weer kunt overboeken
Je kunt ook een single plaatsen, en dat bedrag als je wint kun je het meteen overboeken. Als je verliest weet ik niet of je dat bedrag weer kunt overboeken
wakawakaboe:
Dus de 50 euro gratis bet is basseerd op de combo's? Je moet dus minimaal een combo doen van 2 anders krijg je niet je 50 euro terug?
Nee, je kunt ook gewoon een single bet plaatsen. Maar zelf koos ik voor een multi bet, om zo de odd te verhogen :)
Ik heb uitbetaling aangevraagd paar dagen geleden, maar nog geen enkel bericht gehad?
Ik vroeg het aan, kreeg meteen een mailtje dat ik het aangevraagd had, daarna na 28 uur dat het bevestigd was en of ik mijn gegevens op wilde sturen. Dat heb ik toen gedaan, 4 uur daarna kreeg ik nog een keer het zelfde mailtje. Toen heb ik contact opgenomen met de livechat en die hielpen mij netjes en alles was goed. Toen werd ik gisteren nog een keer gebeld om te bevestigen dat alles goed was en ik het geld tussen de 4 en 6 dagen op mijn rekening kon verwachten. Misschien even proberen contact te leggen met de livechat?
Deze ga ik ook even proberen :d
23 Feb 23:30 Miami Heat:Chicago Bulls 1.27
24 Feb 02:00 Toronto Raptors:Orlando Magic 1.12
23 Feb 22:35 SS Lazio:US Sassuolo 1.45
23 Feb 22:05 FC Porto:Estoril Praia 1.4
23 Feb 22:50 Osasuna:Atletico Madrid 1.5
Cash-inzet: 50.00 €
Bonus-inzet: 0.00 € Potentiële cash-winst: 216.50 €
Al bij al geen hele hoge odds (afzonderlijk). Maar ik ben pas begonnen met sportweddenschappen en heb al wat rondgeneusd hier op het forum. Vandaar dat ik vooral single bet en ook volgens het taartprincipe inzet. Door de terugbetalingsactie lap ik deze regels even aan mijn laars. Fingers crossed
23 Feb 23:30 Miami Heat:Chicago Bulls 1.27
24 Feb 02:00 Toronto Raptors:Orlando Magic 1.12
23 Feb 22:35 SS Lazio:US Sassuolo 1.45
23 Feb 22:05 FC Porto:Estoril Praia 1.4
23 Feb 22:50 Osasuna:Atletico Madrid 1.5
Cash-inzet: 50.00 €
Bonus-inzet: 0.00 € Potentiële cash-winst: 216.50 €
Al bij al geen hele hoge odds (afzonderlijk). Maar ik ben pas begonnen met sportweddenschappen en heb al wat rondgeneusd hier op het forum. Vandaar dat ik vooral single bet en ook volgens het taartprincipe inzet. Door de terugbetalingsactie lap ik deze regels even aan mijn laars. Fingers crossed
Leuke actie, maar het is wel een dramatische bookmaker. Daarnaast nemen ze je adviezen ook totaal niet serieus lijkt het.
als ik probeer in te loggen, blijft die vast op login.
iemand advies?
iemand advies?
12koeto48:
iemand advies?
iemand advies?
Dat is ook nieuw voor mij. Welke browser gebruik jij precies? Een andere browser proberen en als die het ook niet doet dan heeft Betfirst waarschijnlijk een technische storing op de website..
Toto Sigarenboer