Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Niet te verliezen 60 euro bet op Betfirst

Heeft iemand ervaring met deze promotie:
De eerste weddenschap min. 20 euro en max. tot 50 Euro wordt terugbetaald door Betfirst op je account.
Nu is mijn vraag: Is het mogelijk het terugbetaalde bedrag direct weer over te maken naar je bankrekening of skrill account? of moet je dit als bonus weer rond spelen, ik kan hier namelijk niks over vinden in de algemene voorwaarden
Groet,
Rob
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagterrorschaap1234 in 27-01-2014 10:11 Bookmakers
in 27-01-2014 10:11 Bookmakers
108 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja, dit bedrag is direct weer terug te storten op je eigen rekening.
Bookmaker die wat langzaam is met uitbetalen naar je rekening dat wel. Verder wel een redelijke bookie!
0 Vind ik leuk's
Ok, bedankt SMITTAA voor je reactie
De weddenschap moet zeker wel op een 3way bet worden ingezet?
0 Vind ik leuk's
Ook niet! vrij in te zetten weddenschap. Snap daarom ook niet dat er niet meer reclame voor gemaakt wordt :p
0 Vind ik leuk's
Trage uitbetaling is wel jammer
0 Vind ik leuk's
Waarom moeten ze je paspoortnummer hebben bij het registreren? Beetje apart?
0 Vind ik leuk's
serbi7:
Waarom moeten ze je paspoortnummer hebben bij het registreren? Beetje apart?

omdat dit vandaag de dag meer en meer nodig zal zijn om als bookmaker door de licentie commissie de nodige erkenningen te krijgen en als aanbieder op de markt te mogen zitten in België .... ken nog weinig books waar je registreerd waar je geen id nummer of rijksregister nummer moet invoeren
en bij de meeste moet je dan nog achteraf toch een kopij van je id opsturen waar beide nummers ter controle nog eens opstaan voor hen ...
0 Vind ik leuk's
Heb geld terug gekregen na een verloren combiweddenschap! Direct terug te storten. Overigens geen slechte bookie maar verschrikkelijke website.
0 Vind ik leuk's
mick1880:
Heb geld terug gekregen na een verloren combiweddenschap! Direct terug te storten. Overigens geen slechte bookie maar verschrikkelijke website.
kreezymind010:
Trage uitbetaling is wel jammer

Deze 2 opmerkingen kenmerken de bookmaker:
positief: bookmaker met aannemelijke odd's.
houden zich, voorlopig, nog aan afspraken
negatief: slecht uiterlijk.
trage uitbetaling.
willen vaak nog eens bellen om mensen zichzelf te laten identificeren
0 Vind ik leuk's
kan Mick trouwens enkel bijtreden in de zin ... verschrikkelijke website ;o)
ding moet je steeds opnieuw op inloggen inloggen refreshen inloggen, bets kiezen confirmen, ah nee je bent niet ingelogd, en dan krijg je waar je bet moet komen een inlogscherm in dat scherm waar je dan niet meer verder kan, terug naar de originele website gaan voor uw betslip terug te vinden maar daarvoor moet je eerst inloggen ..... saldo is plots weg, je wil refreshen, saldo terug maar staat ipv 12€ op 256 € denk je hola ;o) bet history checken, ach nee ... inloggen aub ;o) daarna saldo 12€ ... zucht
neem je contact met de website ..... sjah verwijder je cookies eens en gebruik iets anders dan firefox... of wacht schakel je firewall uit om op onze site te komen ... ja ga ik echt doen vriend .... wat een fok support. natuurlijk lost dat niks op bij hen.
de APP is wel goed en degelijk trouwens, maar ook daar heb ik helaas soms het inlogprobleem... en nee het ligt niet aan mijn internet verbinding ;o))
heb in tegenstelling tot smittaa nog geen telefoon gekregen van hen.
0 Vind ik leuk's
Is deze bookie beschikbaar voor Nederlanders? (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.