Niet te verliezen 60 euro bet op Betfirst
Heeft iemand ervaring met deze promotie:
De eerste weddenschap min. 20 euro en max. tot 50 Euro wordt terugbetaald door Betfirst op je account.
Nu is mijn vraag: Is het mogelijk het terugbetaalde bedrag direct weer over te maken naar je bankrekening of skrill account? of moet je dit als bonus weer rond spelen, ik kan hier namelijk niks over vinden in de algemene voorwaarden
Groet,
Rob
De eerste weddenschap min. 20 euro en max. tot 50 Euro wordt terugbetaald door Betfirst op je account.
Nu is mijn vraag: Is het mogelijk het terugbetaalde bedrag direct weer over te maken naar je bankrekening of skrill account? of moet je dit als bonus weer rond spelen, ik kan hier namelijk niks over vinden in de algemene voorwaarden
Groet,
Rob
in 27-01-2014 10:11 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
lohocla:
heb in tegenstelling tot smittaa nog geen telefoon gekregen van hen.
heb in tegenstelling tot smittaa nog geen telefoon gekregen van hen.
Heb je dan al wel uitbetaald?
lohocla:
kan Mick trouwens enkel bijtreden in de zin ... verschrikkelijke website ;o)
kan Mick trouwens enkel bijtreden in de zin ... verschrikkelijke website ;o)
Inderdaad Lohocla, ik maak bovenstaande ook elke keer weer mee wanneer ik een bet wil plaatsen. ENORM frustrerend. Ook ik heb het al minstens 3x in de chat aangekaart en dan krijg je telkens de reactie: "het probleem is bij ons gekend en onze technische afdeling is hiermee bezig". Dat zeiden ze een half jaar geleden ook al. Ik snap niet hoe het zo moeilijk kan zijn om dat inlogprobleem op te lossen. Bij geen enkele andere bookmaker heb ik dit probleem.
Het zou in dit geval wel handig zijn, moest er, net als Jesper-Who van ComeOn, iemand van Betfirst op deze site reageren op deze problemen. Misschien kan iemand van voetbalwedden dit probleem bij hen eens aankaarten? Als spokesperson van een grote groep sta je toch altijd sterker dan als individu. Hopelijk gaan ze er dan eindelijk eens aandacht aan besteden en het probleem daadwerkelijk oplossen.
PS: ook de afwezigheid van een rekeninggeschiedenis (zoals bv. bij Unibet) is een nadeel.
Klopt het dat er bij Betfirst geen documenten (ID, bankpas, etc.) hoeven te worden opgestuurd?
Is deze bookmaker nou ook voor nederlanders? Ik had het een paar maanden terug nagevraagd en toen zeiden ze me dat ik er geen account kon openen..
Retarded gambler
Volgens mij heb ik als Nederlander hier in het verleden wel is gebruik van gemaakt en nooit van over gehoord.. Maar pin me er niet op vast, speel ook niet meer bij deze bookie. Had er ook geen fijne ervaringen mee.
thijspronk:
Is deze bookmaker nou ook voor nederlanders? Ik had het een paar maanden terug nagevraagd en toen zeiden ze me dat ik er geen account kon openen..
Ik hebg gisteren een account aangemaakt. Dit staat bij voetbalwedden.net > bookmakers > betfirst:
"Mometeel heeft Betfirst voornamelijk stortingsmogelijkheden voor Belgische klanten. Op korte termijn, waarschijnlijk begin 2013, zullen ook popuplaire betaalmethoden als credit card, neteller en moneybookers worden toegevoeg. Momenteel is het voor Nederlandse klanten bijzonder omslachtig om geld op je account te storten. Wij raden het dan ook af om als Nederlander een account bij deze bookmaker aan te maken."
Ik neem dus aan van wel.
robs234:
Klopt het dat er bij Betfirst geen documenten (ID, bankpas, etc.) hoeven te worden opgestuurd?
Je moet bij het registreren een documentnummer van je paspoort/ID achterlaten. Daarnaast wordt gevraagd om je identiteitskaart op de mail te zetten naar betfirst@support.nl. Wanneer dat gedaan is ben je (volgens mij) klaar.
Ik heb gister helaas mijn free bet verloren. Heb vandaag een mailtje gedaan naar de support om het geld terug te storten. Ik ga er vanuit dat dit z.s.m. weer op m'n roll staat.
Bedankt aapieh
Ik doe het maar, niet voor die vijftig euro, maar minimum van 20.
Mooie haalbare combi gemaakt met odd van 3.5
Ik doe het maar, niet voor die vijftig euro, maar minimum van 20.
Mooie haalbare combi gemaakt met odd van 3.5
Binnen 3 uurtjes het verloren bedrag weer op m'n rekening (y)
"Hartelijk dank voor het plaatsen van je eerste weddenschap bij betFIRST! Wij kunnen bevestigen dat we bij deze een bedrag van €60 opnieuw hebben bijgeschreven op je account."
Vooralsnog prima service.
"Hartelijk dank voor het plaatsen van je eerste weddenschap bij betFIRST! Wij kunnen bevestigen dat we bij deze een bedrag van €60 opnieuw hebben bijgeschreven op je account."
Vooralsnog prima service.
't proberen waard zou ik zeggen. Voor vanavond deze combo gezet met €50,- :
Napoli - Lazio 1x2 (Napoli) @ 1.50
Bilbao - Atl. Madrid 1x2 (Atl. Madrid) @ 2.50
Tottenham - Man City 1x2 (Man City) @ 1.95
Totale odd @ 7.31 = €365,50
Napoli - Lazio 1x2 (Napoli) @ 1.50
Bilbao - Atl. Madrid 1x2 (Atl. Madrid) @ 2.50
Tottenham - Man City 1x2 (Man City) @ 1.95
Totale odd @ 7.31 = €365,50