Niet te verliezen 60 euro bet op Betfirst
Heeft iemand ervaring met deze promotie:
De eerste weddenschap min. 20 euro en max. tot 50 Euro wordt terugbetaald door Betfirst op je account.
Nu is mijn vraag: Is het mogelijk het terugbetaalde bedrag direct weer over te maken naar je bankrekening of skrill account? of moet je dit als bonus weer rond spelen, ik kan hier namelijk niks over vinden in de algemene voorwaarden
Groet,
Rob
De eerste weddenschap min. 20 euro en max. tot 50 Euro wordt terugbetaald door Betfirst op je account.
Nu is mijn vraag: Is het mogelijk het terugbetaalde bedrag direct weer over te maken naar je bankrekening of skrill account? of moet je dit als bonus weer rond spelen, ik kan hier namelijk niks over vinden in de algemene voorwaarden
Groet,
Rob
in 27-01-2014 10:11 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
€50,- freebet op arsenal - city . city @2.05
ook lees ik dat er een €50,- freebet op betway.com is !
sport is iets heel moois
thierryz1.blogabet.com
thierryz1:
The Free Bet offer is only valid to NEW Betway customers who reside in the following countries: United Kingdom, Germany, Sweden, Norway, Finland, Ireland, Austria and Switzerland.
Ff bevestigen dat het nog steeds werkt op betfirst, heb een bet van 50 euro gezet, verloren en het geld weer teruggekregen :)
mattie44:
Ff bevestigen dat het nog steeds werkt op betfirst, heb een bet van 50 euro gezet, verloren en het geld weer teruggekregen :)
Altijd goed om te vermelden of iets nog werkt :) Meestal komt er alleen bericht als iets niet werkt.
Toto Sigarenboer
Bedankt voor de tip! Gelukkig dat alle favorieten hadden gewonnen :d
http://s11.postimg.org/5qj900s27/image_2.png">
http://s11.postimg.org/5qj900s27/image_2.png">
Mhm, freebet schijnt te werken dus! Dus ook geen ongein dat de teruggekregen €50 een stuk of 6 keer moet worden rondgespeeld voor het kan worden uitbetaald?
Goed zijn, is niet genoeg. Je moet goed genoeg zijn..
route66:
Dus ook geen ongein dat de teruggekregen €50 een stuk of 6 keer moet worden rondgespeeld voor het kan worden uitbetaald?
Dus ook geen ongein dat de teruggekregen €50 een stuk of 6 keer moet worden rondgespeeld voor het kan worden uitbetaald?
Deze hoeft niet rondgespeeld te worden omdat het een om een 'no risk freebet' gaat.
Toto Sigarenboer
Ga vanavond voor
Chelsea DNB @ 1.35
Luton -1 @ 1.45
Brentford @ 1.45
= @ 2.84
heb toch leicester en chelsea er uit gehaald. 40 euro
Chelsea DNB @ 1.35
Luton -1 @ 1.45
Brentford @ 1.45
= @ 2.84
heb toch leicester en chelsea er uit gehaald. 40 euro
Poeh wat ben ik blij dat ik Leicester eruit heb gehaald zeg!
40 euro wordt 113,60. Gelijk terugstorten!
40 euro wordt 113,60. Gelijk terugstorten!