Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Niet te verliezen 60 euro bet op Betfirst

Heeft iemand ervaring met deze promotie:
De eerste weddenschap min. 20 euro en max. tot 50 Euro wordt terugbetaald door Betfirst op je account.
Nu is mijn vraag: Is het mogelijk het terugbetaalde bedrag direct weer over te maken naar je bankrekening of skrill account? of moet je dit als bonus weer rond spelen, ik kan hier namelijk niks over vinden in de algemene voorwaarden
Groet,
Rob
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagterrorschaap1234 in 27-01-2014 10:11 Bookmakers
in 27-01-2014 10:11 Bookmakers
108 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
net account aangemaakt deze combi gezet voor zometeen
Fc Dordrecht - Fortuna Sittard 1
Tommy Haas - Horacio Zeballos 1
50 gezet op odd
@ 2,28
0 Vind ik leuk's
Fortuna wordt X of 2
0 Vind ik leuk's
dus voor de duidelijkheid? je stort 50 euro, krijg dan 50euro freebet. stel je wint kan je de winst uitcashe + je 50 euro startgeld?
indien je de freebet verliest kun je ook alsnog je 50euro startgeld uitcashen? dus het is een super fijne actie??
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Thierry. Klopt helemaal. Heb nu van die 50 , 150 gemaakt ga nu uitcashen
0 Vind ik leuk's
Even een vraagje over deze niet te verliezen bet..
Stel ik maak een account op Betfirst, stort €50 en zet bijv in op. Barca - Almeria. 1. Barca wint is 1,05 en ik win €2,50 dus heb ik €52,50. Maar als ik deze bet goed heb, ontvang ik dus niks van Betfirst? En als ik hem fout heb krijg ik dus €50 terug van hun? Dus als ik de weddenschap goed heb krijg ik niks van hun?
Iemand meer uitleg?
Groet
0 Vind ik leuk's
Wie niet waagt, wie niet wint..
Waarom zou je niks krijgen?
0 Vind ik leuk's
jesperb1:
Even een vraagje over deze niet te verliezen bet..
Stel ik maak een account op Betfirst, stort €50 en zet bijv in op. Barca - Almeria. 1. Barca wint is 1,05 en ik win €2,50 dus heb ik €52,50. Maar als ik deze bet goed heb, ontvang ik dus niks van Betfirst? En als ik hem fout heb krijg ik dus €50 terug van hun? Dus als ik de weddenschap goed heb krijg ik niks van hun?
Iemand meer uitleg?
Groet

Als jij de weddenschap goed hebt zal jouw nieuwe account saldo 52.50 euro bedragen. Wat nieuwe klanten van Betfirst krijgen is een gratis risicovolle weddenschap.
Gaat deze weddenschap fout dan bedraagt jouw account saldo 50 euro. Om dat geld terug te krijgen moet er een e-mail gestuurd worden naar support.nl@betfirst.be met als onderwerp "Gratis weddenschap" binnen 7 dagen na bekendmaking van het resultaat van jouw weddenschap.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Tevens krijg je nog 10 euro terug als je een via de telefoon een weddenschap plaatst. In totaal kun je dus bij verlies 60 euro terug krijgen
0 Vind ik leuk's
nja spelen dan maar!
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Ook maar is een poging wagen:
Wolfsburg:Bayern Munich - Bayern München -1 @1.8
SC Bastia:Paris Saint-Germain - Paris Saint-Germain -1 @1.9
Celta de Vigo:Atletico Madrid Atletico Madrid @1.85
Real Valladolid:FC Barcelona FC Barcelona -1 @1.6
Cash-inzet: 20.00 €
Bonus-inzet: 0.00 € Potentiële cash-winst: 202.40

0 Vind ik leuk's
Goot te passe ween & bliem!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.