Niet te verliezen 60 euro bet op Betfirst
Heeft iemand ervaring met deze promotie:
De eerste weddenschap min. 20 euro en max. tot 50 Euro wordt terugbetaald door Betfirst op je account.
Nu is mijn vraag: Is het mogelijk het terugbetaalde bedrag direct weer over te maken naar je bankrekening of skrill account? of moet je dit als bonus weer rond spelen, ik kan hier namelijk niks over vinden in de algemene voorwaarden
Groet,
Rob
De eerste weddenschap min. 20 euro en max. tot 50 Euro wordt terugbetaald door Betfirst op je account.
Nu is mijn vraag: Is het mogelijk het terugbetaalde bedrag direct weer over te maken naar je bankrekening of skrill account? of moet je dit als bonus weer rond spelen, ik kan hier namelijk niks over vinden in de algemene voorwaarden
Groet,
Rob
in 27-01-2014 10:11 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Mijn bonus is ook onderweg.. een gewonnen weddenschap, dat ook nog eens..
Maar mijn vraag: zijn er nog andere bookmakers bekend met zulke acties? (Goldenpalace en Betclic heb ik al gebruikt!)
Let me know!!
Maar mijn vraag: zijn er nog andere bookmakers bekend met zulke acties? (Goldenpalace en Betclic heb ik al gebruikt!)
Let me know!!
Werken Goldenpalace en Betclic precies hetzelfde als Betfirst? Kan je daar ook direct je geld weer terugstorten als je een weddenschap verliest?
smittaa:
Let me know!!
Let me know!!
Ik moest eerst zes keer kijken om te geloven dat deze bonus klopte. Lijkt mij sterk dat er nog een bookmaker is die op deze manier te werk gaat ;-)
smittaa:
Let me know!!
Let me know!!
Volgens mij heeft betway.com dezelfde actie. Of je het geld er meteen af kunt halen weet ik niet.
Betway.com: Free bet van €50,- (Ideal beschikbaar)
Vandaag mailtje gehad van BetFirst, ik moet een kopie ID en een kopie rekeningafschrift sturen voor de uitbetaling.
Nu heb ik alleen geen rekeningafschriften meer omdat ik alles internet bankier.. wat nu?
Nu heb ik alleen geen rekeningafschriften meer omdat ik alles internet bankier.. wat nu?
giertjenl:
Vandaag mailtje gehad van BetFirst, ik moet een kopie ID en een kopie rekeningafschrift sturen voor de uitbetaling.
Stuur een screenshot van je afschriften van je internetbankieren! Zouden ze zeker moeten accepteren, we all live in a digital world. :p
Klopt inderdaad, kun je normaal gesproken via internetbankieren doen! ;-)
En daarna afwachten tot je gebeld wordt ter verificatie van je account.....Dit is volgens mij de enige bookmaker die dit doet.
Ik heb €50,- gestort en de volgende weddenschap geplaatst:
Feyenoord - Vitesse = Feyenoord (denk toch dat de Kuijp het gaat doen voor Feyenoord, daarnaast vind ik vitesse na de winterstop niet bijster sterk spelen)
VVV-FC Eindhoven = VVV (Ook gok ik hier op het thuisvoordeel van VVV die overigens een aardige reeks hebben staan)
Dijon - Brest = Dijon (meegespeelt met een collega op site, had een goede onderbouwing)
Kom zelf uit nederland, dus hoop dat alles goed gaat mocht ik deze weddenschap winnen.
Feyenoord - Vitesse = Feyenoord (denk toch dat de Kuijp het gaat doen voor Feyenoord, daarnaast vind ik vitesse na de winterstop niet bijster sterk spelen)
VVV-FC Eindhoven = VVV (Ook gok ik hier op het thuisvoordeel van VVV die overigens een aardige reeks hebben staan)
Dijon - Brest = Dijon (meegespeelt met een collega op site, had een goede onderbouwing)
Kom zelf uit nederland, dus hoop dat alles goed gaat mocht ik deze weddenschap winnen.
Dus ik moet het als volgt zien: Ga vanavond naar Feyenoord-Vitesse, ik zet €50 op Vitesse.
Als ik het fout heb moet ik een mailtje sturen naar hun, met daarbij kopie ID en kopie van Internetbankieren. Wachten tot ze je bellen op je telefoon en vervolgens krijg je geld terug op je rekening??
Kort samengevat gaat het dus op deze manier??
Als ik het fout heb moet ik een mailtje sturen naar hun, met daarbij kopie ID en kopie van Internetbankieren. Wachten tot ze je bellen op je telefoon en vervolgens krijg je geld terug op je rekening??
Kort samengevat gaat het dus op deze manier??