Niet te verliezen 60 euro bet op Betfirst
Heeft iemand ervaring met deze promotie:
De eerste weddenschap min. 20 euro en max. tot 50 Euro wordt terugbetaald door Betfirst op je account.
Nu is mijn vraag: Is het mogelijk het terugbetaalde bedrag direct weer over te maken naar je bankrekening of skrill account? of moet je dit als bonus weer rond spelen, ik kan hier namelijk niks over vinden in de algemene voorwaarden
Groet,
Rob
De eerste weddenschap min. 20 euro en max. tot 50 Euro wordt terugbetaald door Betfirst op je account.
Nu is mijn vraag: Is het mogelijk het terugbetaalde bedrag direct weer over te maken naar je bankrekening of skrill account? of moet je dit als bonus weer rond spelen, ik kan hier namelijk niks over vinden in de algemene voorwaarden
Groet,
Rob
in 27-01-2014 10:11 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Nee ik heb het gewoon kunnen laten uitbetalen, nu alleen nog wachten tot ze het versturen!
giertjenl:
Nee ik heb het gewoon kunnen laten uitbetalen, nu alleen nog wachten tot ze het versturen!
Laat je het weten als het gelukt is? (h)
roelroel:
giertjenl:
Uiteraard en zeker als het niet gelukt is :d
giertjenl:
roelroel:
giertjenl:
Juissstttttt (a)
Helaas mn combo odd 10 fout (Chelsea..), nu snel die 20 EU weer teruggevraagd.
Zal nu zeker eerst mn account (na mijn paspoortnummer) moeten verifieren voordat ik het bedrag op mn bank kan krijgen xD
Zal nu zeker eerst mn account (na mijn paspoortnummer) moeten verifieren voordat ik het bedrag op mn bank kan krijgen xD
Ik heb 50 euro vanavond gezet op Notthingham Forrest. Hopen op een mooi bedrag
bassa:
Zonde had je beter gewoon combo kunnen doen, toch 100% risicovrij ;)
giertjenl:
bassa:
Oei! Die 50 euro krijg je dus alleen terug als je een combi verliest, good luck Bassa........
Die 50 krijg je sowieso, ook als je single speelt. Hij bedoelt dat wanneer je de kans hebt om een risicovrije bet te spelen, dat he dan wat meer risico kunt nemen. Al is verdubbelen ook prima natuurlijk ;)
aapieh:
Die 50 krijg je sowieso, ook als je single speelt. Hij bedoelt dat wanneer je de kans hebt om een risicovrije bet te spelen, dat he dan wat meer risico kunt nemen. Al is verdubbelen ook prima natuurlijk ;)
Ok, geen oddgrens dus, lekker!Die 50 krijg je sowieso, ook als je single speelt. Hij bedoelt dat wanneer je de kans hebt om een risicovrije bet te spelen, dat he dan wat meer risico kunt nemen. Al is verdubbelen ook prima natuurlijk ;)