Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bet777 klacht en vragen over deze bookmaker

Beste leden,

Op zich ben ik altijd heel positief over Belgische bookmakers. Zijn vaak snel met uitbetalen en verifiëren en ik lees er zelden klachten over, wat betreft oplichterij.

Echter heb ik nu een lopend probleem met bet777 en de manier waarop zij communiceren baart me enige zorgen. Ze zijn erg vaag, liegen over een storing die nooit plaats heeft gevonden en zijn nu zogenaamd iets aan het onderzoeken met hun betaalpartner en houden me op de hoogte via email. Echter willen ze niet zeggen wie die betaalpartner is, en word ik ook niet op de hoogte gehouden via email. Ik moet er constant zelf achteraan zitten.

Ik heb sinds afgelopen zaterdag een uitbetaling aangevraagd via de e-wallet Skrill en heb in het verleden ook al succesvolle uitbetalingen gehad hier. Heb dus al langer een account die geverifieerd is en dus ook geverifieerde uitbetalingen heeft gehad.

Een simpel voorbeeld uit de chat die ik zojuist heb gehad is:

Kimberly:

Waarom niet?

Leg dat eens uit waarom dat niet mag? 

Kevin

Dat is het juist

Omdat onze betalingsagent hiermee bezig is en daarom kan ik hierover niks zeggen

Maar hij vertelt niet wie die zogenaamde betalingsagent is, en het duurt nu al bijna 5 dagen. Ik heb voorheen nooit gedoe gehad en ze doen alleen maar geheimzinnig.

Graag hoor ik van jullie of iemand ook al sinds zaterdag een uitbetaling heeft gedaan naar Skrill of misschien Neteller en ook nog niets heeft ontvangen of dat het echt aan mij ligt. Ik vertrouw het namelijk echt niet meer.

Kan voetbalwedden hier misschien ook navraag naar doen?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkimberlypanther in 25-09-2019 13:56 Bookmakers
in 25-09-2019 13:56 Bookmakers
65 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op do. 3 okt. 2019, 21:22 schreef caantjes:

Mijn uitbetaling van 26 Sept naar Skrill is ook nog niet verwerkt.

Ik ga ze morgen ook contacteren. Dit is natuurlijk belachelijk.

Vandaag stond het op mijn bankrekening. Als ik zelf geen actie had ondernomen had de uitbetaling naar Skrill nog steeds in progress gestaan. Suf.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Hoeveel heb je uit laten betalen Caantjes? Als ik vragen mag.

Ik weiger uit te betalen naar de bank en daarnaast heb ik nog steeds helemaal geen verklaring gekregen. Mij is bijvoorbeeld nooit verteld dat er momenteel problemen zijn met uitbetalingen naar Neteller en Skrill. Het enige wat mij verteld wordt is dat men nog steeds wacht op een antwoord van de desbetreffende afdeling. Vandaag heb ik wederom om een antwoord gevraagd en toen ene Jay weer zei dat ze wachten op een update heb ik gevraagd of hij misschien zijn best wilt doen en hen een keer kan bellen om het proces te versnellen, of dat men misschien mij een toelichting kan geven waarom dit al 2.5 week gaande is. Zoals al eerder vermeld is mijn account al helemaal geverifieerd en heb ik ook die telefonische verificatie gedaan. Alles was tot zojuist in orde, en na mijn zeer nette email hoor ik zojuist van Jada dat mijn account gesloten is door een onderzoek en dat dit zo blijft totdat die belgische commissie zich erover heeft gebogen die ik al ingeschakeld heb,

Ik word echt met de dag verdrietiger van deze bookmaker en begin nu oprecht te twijfelen of ik mijn geld ooit nog terug ga zien..

0 Vind ik leuk's

Jou situatie is helemaal belachelijk. Ze zouden gewoon met antwoord moeten komen. Is te hopen dat vw ff door kan drukken dat ze het probleem met skrill oplossen.

anders misschien toch via de bank in kleinere delen doen, begin er zelf ook over te twijfelen want dit duurt zo lang. Kan ook niet alles in 1c uitbetalen ivm belasting gezeur

1 Vind ik leuk's
Op di. 8 okt. 2019, 21:47 schreef martijnquak:

Ik weiger uit te betalen naar de bank en daarnaast heb ik nog steeds helemaal geen verklaring gekregen. Mij is bijvoorbeeld nooit verteld dat er momenteel problemen zijn met uitbetalingen naar Neteller en Skrill. Het enige wat mij verteld wordt is dat men nog steeds wacht op een antwoord van de desbetreffende afdeling. Vandaag heb ik wederom om een antwoord gevraagd en toen ene Jay weer zei dat ze wachten op een update heb ik gevraagd of hij misschien zijn best wilt doen en hen een keer kan bellen om het proces te versnellen, of dat men misschien mij een toelichting kan geven waarom dit al 2.5 week gaande is. Zoals al eerder vermeld is mijn account al helemaal geverifieerd en heb ik ook die telefonische verificatie gedaan. Alles was tot zojuist in orde, en na mijn zeer nette email hoor ik zojuist van Jada dat mijn account gesloten is door een onderzoek en dat dit zo blijft totdat die belgische commissie zich erover heeft gebogen die ik al ingeschakeld heb,

Ik word echt met de dag verdrietiger van deze bookmaker en begin nu oprecht te twijfelen of ik mijn geld ooit nog terug ga zien..

Ik geloof dat het 375 Euro was - ik had geen grote positie

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

ik moet eerdaags ook een telefonische verificatie doen. Erg vreemd verhaal, heb zelf nog nooit eerder een telefoontje gehad van een bookmaker. wat vragen ze precies?

0 Vind ik leuk's
Op wo. 9 okt. 2019, 11:25 schreef teedb:

ik moet eerdaags ook een telefonische verificatie doen. Erg vreemd verhaal, heb zelf nog nooit eerder een telefoontje gehad van een bookmaker. wat vragen ze precies?

Stelt geen reet voor.

In mijn leven heb ik tot nu toe 2 keer een verificatie via telefoon moeten doen en dit was overigens ook alleen bij Belgische bookmakers. Dit doen ze normalitair ook alleen als er iets verdachts, of niet normaal plaatsvind bij het uitbetalen. Bijvoorbeeld dat je stort met A en wilt uitbetalen naar B, dan willen ze graag een uitleg. Voor hen puur een manier om te bevestigen dat je bent wie je zegt dat je bent. Ze vragen gewoon om je naam, straat, email, geboortedatum en dat soort dingen. En heel soms een extra vraag omdat ze iets raars hebben opgemerkt.

Maar als ik het nu zo zie, doet bet777 het sinds 2 weken ineens bij iedereen die naar Skrill en Neteller uit wil betalen en dat vind ik echt heel bijzonder. Want mijn account is daar al 2+ jaar geverifieerd en heb daar al vaker succesvolle uitbetalingen gedaan naar mijn Skrill account. Dus normaal zou dat telefoontje dan nooit meer hoeven. Maar kennelijk lopen ze nu heel raar te doen en moet ineens alle klanten gebeld worden. Leuk met zoveel mensen... En leuk dat ik en jullie hier nu de dupe van zijn en al lange tijd niet worden uitbetaald. Ik wacht nog steeds op antwoord.

Ik heb vandaag maar weer een nieuwe stap gezet en ook Skrill gecontacteerd of zij ook willen/kunnen bevestigen dat er daadwerkelijk problemen zijn met uitbetalingen of dat zij dit gewoon verzinnen. Ik ben heel benieuwd naar het antwoord van Skrill. Ik raad de mensen die nog niet naar die belgische kansspelcommissie zijn gegaan dit alsnog z.s.m. te doen. Hoe meer mensen een klacht indienen, hoe sterker we staan. Kost je hooguit 5 minuutjes werk en hopelijk wordt het dan wel sneller opgelost. Ik wacht overigens nog op een update van die commissie.

1 Vind ik leuk's
Op di. 8 okt. 2019, 22:44 schreef mokum001:

Jou situatie is helemaal belachelijk. Ze zouden gewoon met antwoord moeten komen. Is te hopen dat vw ff door kan drukken dat ze het probleem met skrill oplossen.

anders misschien toch via de bank in kleinere delen doen, begin er zelf ook over te twijfelen want dit duurt zo lang. Kan ook niet alles in 1c uitbetalen ivm belasting gezeur

Kleinere delen is geen optie. De belasting komt er hoe dan ook achter. En voorlopig zijn e-wallets nog onbekend gebied voor deze instanties en dat wil ik graag zo houden. Ik ga geen belasting betalen over geld waar nog geen duidelijke wet voor is gemaakt.

0 Vind ik leuk's
Op wo. 9 okt. 2019, 23:02 schreef martijnquak:
Op di. 8 okt. 2019, 22:44 schreef mokum001:

Kleinere delen is geen optie. De belasting komt er hoe dan ook achter. En voorlopig zijn e-wallets nog onbekend gebied voor deze instanties en dat wil ik graag zo houden. Ik ga geen belasting betalen over geld waar nog geen duidelijke wet voor is gemaakt.

heb van insiders weleens vernomen dat meerdere opnames onder de 450 niet worden nageleefd. Ook worden nu enkel de grote spelers (sporadisch) opgespoord. Ik snap overigens wel dat je voorzichtig bent nu het zich nog in een grijze zone bevind.

0 Vind ik leuk's

Tegen mij is verteld dat ze momenteel problemen hebben met neteller en alleen via bank overschrijving kan worden uitbetaald. Ik ben niet zo te spreken meer over deze bookmaker, ondanks hun goede rondspeelvoorwaarden. Ze hebben mij onlangs ook een bonus gecrediteerd en vervolgens eraf gehaald omdat het volgens hun een 'fout' zou zijn geweest.

0 Vind ik leuk's

Heeft het als Nederlander ook zin om nasr de Belgische kansspeelcommisie te gaan dan?

denk dat het voor mij sowieso niet veel zin heb als zij zich blijven vasthouden aan de storing met skrill

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.