Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bet777 klacht en vragen over deze bookmaker

Beste leden,

Op zich ben ik altijd heel positief over Belgische bookmakers. Zijn vaak snel met uitbetalen en verifiëren en ik lees er zelden klachten over, wat betreft oplichterij.

Echter heb ik nu een lopend probleem met bet777 en de manier waarop zij communiceren baart me enige zorgen. Ze zijn erg vaag, liegen over een storing die nooit plaats heeft gevonden en zijn nu zogenaamd iets aan het onderzoeken met hun betaalpartner en houden me op de hoogte via email. Echter willen ze niet zeggen wie die betaalpartner is, en word ik ook niet op de hoogte gehouden via email. Ik moet er constant zelf achteraan zitten.

Ik heb sinds afgelopen zaterdag een uitbetaling aangevraagd via de e-wallet Skrill en heb in het verleden ook al succesvolle uitbetalingen gehad hier. Heb dus al langer een account die geverifieerd is en dus ook geverifieerde uitbetalingen heeft gehad.

Een simpel voorbeeld uit de chat die ik zojuist heb gehad is:

Kimberly:

Waarom niet?

Leg dat eens uit waarom dat niet mag? 

Kevin

Dat is het juist

Omdat onze betalingsagent hiermee bezig is en daarom kan ik hierover niks zeggen

Maar hij vertelt niet wie die zogenaamde betalingsagent is, en het duurt nu al bijna 5 dagen. Ik heb voorheen nooit gedoe gehad en ze doen alleen maar geheimzinnig.

Graag hoor ik van jullie of iemand ook al sinds zaterdag een uitbetaling heeft gedaan naar Skrill of misschien Neteller en ook nog niets heeft ontvangen of dat het echt aan mij ligt. Ik vertrouw het namelijk echt niet meer.

Kan voetbalwedden hier misschien ook navraag naar doen?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkimberlypanther in 25-09-2019 13:56 Bookmakers
in 25-09-2019 13:56 Bookmakers
65 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

@caluci. Dat dacht ik al...

Vw support. Al een update?

0 Vind ik leuk's
Op vr. 27 sep. 2019, 15:51 schreef kimberlypanther:

Al een update?

Het lijkt om een verificatie-issue te gaan (gezien je nieuwe documenten moest opsturen). Onze contactpersonen hebben logischerwijs niet heel veel te maken met deze procedures, ik kan je dan ook weinig nieuws melden. Waarschijnlijk zijn je documenten in ieder geval niet door de KYC check gekomen en wordt je account verder onder de loep genomen (aanname). Bookmakers laten over het algemeen vrij weinig los over dit soort zaken, het blijft dus een beetje gissen. Als je documenten legit zijn, lijkt het me een kwestie van opnieuw opsturen en afwachten - maar goed je kunt het beste de bookmaker zelf even om opheldering vragen.

Bericht gewijzigd door Support op vr 27 sep. 2019, 14:11
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Geldt dat ook voor Datel?

Ik weet in ieder geval 100% zeker dat wat je net zegt, dat dat het niet kan zijn. Mijn documenten zijn (nog) niet afgekeurd, en men doet een 'onderzoek'. Ik heb letterlijk, echt waar, 73 mailtjes met hun verstuurd binnen een week. Constant het bericht dat 1 of andere onbereikbare afdeling dit aan het onderzoeken is. Als ik vraag of ze hun willen bellen of contacten voor een update, praten ze er gewoon omheen en vragen ze om geduld. Maar ik hoop dat jullie ook begrijpen dat ik nu al bijna een week op mijn geld wacht en mijn geduld nu op begint te raken...

Maar goed, als ik jullie antwoord zo lees, dan neem ik aan dat jullie dus ook een vaag antwoord hebben gekregen of helemaal niks dus? Ik snap dat ze qua privacy niet veel per klant mogen delen, maar ik ben kennelijk niet de enige met dit probleem.

Daarom baal ik oprecht dat het jullie (nog) niet is gelukt om het gehele probleem daar in kaart te brengen.

2 Vind ik leuk's
Op do. 26 sep. 2019, 16:51 schreef caantjes:

Omdat ik in Belgie al meer problemen met bookmakers heb meegemaakt en Bet777 tot nog toe bij mij niet lastig is geweest, heb ik voor de zekerheid hier toch ook 80% van mijn saldo uitbetaald naar Skrill.

Als dat problemen oplevert zal ik het hier ook melden.

Het is nu 5 dagen (inclusief weekend) en de betaling is nog 'in progress' - duurt langer dan ik will in ieder geval

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Beste Caantjes, Datel, en andere leden.

Ik heb een update voor ons allemaal. Ik heb de afgelopen dagen een hoop research gedaan en ik ben er inmiddels deels achter wat het probleem zou kunnen zijn.

Allereerst wil ik mededelen dat bet777 mijn account gesloten heeft en weigert een reden te geven. Men heeft mij verwezen naar de Belgische Kansspelcommissie (BKC) om daar mijn verhaal te halen. Omdat ik niets fout heb gedaan, heb ik dit dan ook gedaan. Vandaag heb ik te horen gekregen van de kansspelcommissie dat bet777 het volgende claimt:

'Volgens onze informatie zijn er twee verschillende identiteitsdocumenten in omloop. Daarom werd door de operator besloten om de account te blokkeren.'

Dit is een totale leugen en niet waar. Ik heb maar eenmalig foto's van mijn ID naar hen gestuurd en gebruik die foto's al jaren om mijn account mee te verifiëren bij andere bookmakers en dit is altijd succesvol gegaan. Ik heb dan nu ook direct bezwaar aangetekend en gezegd dat dit valse beschuldingen zijn en dat dit riekt naar smaad en laster. Ik heb de BKC dan ook direct mijn identiteitsdocumenten gestuurd als bewijs van mijn kant en heb gevraagd of bet777 hun beschuldigingen kunnen bewijzen. Ik weet zeker dat zij dit niet kunnen aangezien zij de boel nu echt aan het oplichten zijn. Men eindigde het bericht met:

'In geval van discussie moet u zich tot de burgerlijke rechter wenden.'

Ook hierop heb ik gereageerd dat ik hoop dat dit een grap is. De BKC is in staat om boetes uit te delen en vergunningen te verstrekken en in te trekken indien dit nodig is. Voor mij is het voor 'maar' €100 totaal niet logisch om hiervoor naar een rechter te stappen. 1) omdat online gokken in Nederland (nu nog) illegaal is. 2) Omdat dit mij veel meer tijd en geld gaat kosten dan dat dit €100 waard is. Ik heb de BKC dus gevraagd om aan te tonen dat bet777 hun beschuldigingen ook daadwerkelijk hard willen maken en om hiertegen op te treden zoals ze zouden moeten doen.

Daarnaast heb ik de afgelopen dagen een hoop research gedaan op het internet en ben ik erachter gekomen dat er nog veel meer mensen zijn met exact dit probleem. En niet alleen op bet777 maar ook op www.betfirst.be. Na wat research ben ik erachter gekomen dat deze twee bedrijven bijna identiek zijn. Mogelijk hebben ze wel ieder een andere eigenaar, maar de engine is hetzelfde, en zelfs de mails worden afgesloten met precies dezelfde handtekening. Alleen dan met andere werknemersnamen.

Waar ik wel zeer tevreden over ben is dat ik iemand heb kunnen spreken die tegen hetzelfde probleem aanloopt bij Betfirst. Kennelijk hebben zij (en dan ga ik er dus vanuit dat bet777 dit ook heeft) problemen met uitbetalingen te doen naar Skrill, Neteller en Paysafe. Kennelijk was er vorige week een storing die inmiddels is opgelost. Maar nu doet de financiele afdeling hier onderzoek naar en tot die tijd zijn alle uitbetalingen naar Skrill, Neteller en Paysafe op hold gezet. Betfirst schijnt heel transparant te zijn in de communicatie hierover en hebben zelfs nu tijdelijk ook de uitbetalingsopties voor deze drie uitgezet. Het is dus zelfs niet eens mogelijk om bijvoorbeeld Skrill of Neteller te selecteren als uitbetalingsoptie. Livechat van Betfirst geeft aan dat dit binnenkort absoluut wel weer terug zal komen maar dat men eerst uit wil zoeken hoe het zit en wat er fout is gegaan. De livechat schijnt niet te weten wat er überhaupt fout is gegaan maar ze zijn in ieder geval een stuk duidelijker dan bet777 en verlenen ook volledige medewerking. Daar waar bet777 alles wegwuift naar de financiële afdeling en hoopt op een update. Meer weigeren ze te doen. Ze zeggen niks, ze willen niks voor je navragen en het enige wat ze vragen is geduld. Na 2 weken wachten begrijpt iedereen hopelijk ook wel dat het geduld een keer opraakt, zeker als bet777 niet duidelijk is over welke problemen zich dan voordoen.

Mijn advies aan jullie (iedereen die nog steeds geld krijgt van bet777) is dan ook om direct een klacht in te dienen bij de BKC en uit te leggen dat bet777 weigert mee te werken aan uitbetalingen. De BKC gaf namelijk ook aan dat bet777 verplicht is om binnen 3 werkdagen uit te betalen, tenzij zij een gegronde reden hebben dit niet te hoeven doen. Deze hebben ze momenteel niet en hierdoor houdt bet777 zich dus niet aan de regels.

Begrijp me niet verkeerd. Als bet777 echt met uitbetalingsproblemen kampt (net zoals Betfirst) dan kan het zijn dat de klant daarvan de dupe is en dat we er mee moeten leven totdat dit is opgelost. Wat ik NIET accepteer is dat bet777 vaag blijft doen en excuzen blijft verzinnen om maar niet te hoeven betalen. Ik eis dan ook een verklaring (zoals betfirst die kennelijk wel geeft) waarom men nog steeds problemen heeft en waarom het zo lang duurt.

Ik verneem graag van iedereen die problemen ervaart (Caantjes, Datel etc) wat jullie huidige situatie nu is en of jullie naar de BKC zijn gestapt of niet. Samen staan we sterk en kunnen we bet777 aanpakken. Iedereen die bijdehand komt doen, hoeft niet te reageren. Ik heb (hopelijk) bewezen dat het wel degelijk niet aan mij ligt dus het opnemen voor de bookmaker zonder dat je een idee hebt wat er speelt, lijkt me onnodig. Mocht je wel duidelijke bewijzen hebben dat bet777 goed bezig is, dan mag je dat uiteraard wel posten.

4 Vind ik leuk's
Op do. 3 okt. 2019, 13:33 schreef kimberlypanther:

Ik heb een update voor ons allemaal. Ik heb de afgelopen dagen een hoop research gedaan en ik ben er inmiddels deels achter wat het probleem zou kunnen zijn.

Allereerst wil ik mededelen dat bet777 mijn account gesloten heeft en weigert een reden te geven. Men heeft mij verwezen naar de Belgische Kansspelcommissie (BKC) om daar mijn verhaal te halen. Omdat ik niets fout heb gedaan, heb ik dit dan ook gedaan. Vandaag heb ik te horen gekregen van de kansspelcommissie dat bet777 het volgende claimt:

'Volgens onze informatie zijn er twee verschillende identiteitsdocumenten in omloop. Daarom werd door de operator besloten om de account te blokkeren.'

^ Je probleem met bet777 lijkt me vrij duidelijk: jij geeft aan dat je documenten legit zijn, de bookmaker claimt van niet.

Uiteraard willen we je best geloven, maar tegelijkertijd weten we ook dat een bookmaker zelden dit soort stappen neemt - als ze niet heel zeker zijn van hun zaak.

Hoe dan ook kunnen wij weinig voor je doen. Zoals eerder aangegeven zijn dit niet de issues die wij met onze contactpersonen kunnen oplossen.

2 Vind ik leuk's
Op do. 3 okt. 2019, 14:57 schreef vw-support:
Op do. 3 okt. 2019, 13:33 schreef kimberlypanther:

^ Je probleem met bet777 lijkt me vrij duidelijk: jij geeft aan dat je documenten legit zijn, de bookmaker claimt van niet.

Uiteraard willen we je best geloven, maar tegelijkertijd weten we ook dat een bookmaker zelden dit soort stappen neemt - als ze niet heel zeker zijn van hun zaak.

Hoe dan ook kunnen wij weinig voor je doen. Zoals eerder aangegeven zijn dit niet de issues die wij met onze contactpersonen kunnen oplossen.

Hallo support,

Misschien was mijn (te?) lange bericht niet helemaal duidelijk, maar dat is wat ik ook niet van jullie vraag. Ik kan gemakkelijk hard maken dat bet777 hier liegt en de boel loopt op te lichten en dat ga ik dan ook doen bij de BKC.

Wat ik wel van jullie wil, is dat jullie proberen uit te zoeken waarom het zo schort in de communicatie. Kennelijk kampt men nu dus al 2 weken (en nogmaals, niet alleen bij mij) met uitbetalingen doen naar Skrill, Neteller en Paysafe, en weigert men hier opheldering over te geven. Dit is gewoon verplicht en doet men niet. Ik ben niet de enige met deze klacht en vandaar mijn update.

Het zou jullie dan sieren om gewoon of de samenwerking met deze oplichters op te zeggen, of om verheldering omtrent dit uitbetalingprobleem te verkrijgen. Ik ga er niet vanuit dat jullie dat eerste zullen doen aangezien jullie geld aan elkaar verdienen maar ik ben van mening dat het minste wat jullie kunnen doen is om opheldering vragen omtrent dit uitbetalingsprobleem. En nogmaals, niet alleen voor mij, maar voor al jullie leden met ditzelfde probleem.

2 Vind ik leuk's

Helaas hebben we Kimberlypanther kunnen betrappen op (vele) dubbele accounts. Een reden om deze accounts te bannen. De kans is groot dat in dit geval Bet777 ook de nodige argwaan heeft gekregen.

Mocht iemand anders nog klachten hebben omtrent het (uit)betalen bij Bet777, trek even aan de bel. Uiteraard willen we graag navraag voor je doen.

3 Vind ik leuk's

Heb sinds gister ook ‘storing’ bij het uitbetalen via skrill. Ze gaven dat als reden, voor de rest nooit problemen gehad. Nu maar afwachten of dit zo blijft of dat de storing langer duurt

1 Vind ik leuk's

Ik bemoei me verder niet met het blokkeren van Kimberlys account maar volgens mij kaart ze gewoon een valide punt aan en zijn er veel meer mensen die problemen ervaren met bet777 zoals ikzelf. Het enige verschil is dat mijn account niet geblokkeerd is door bet777 en al mijn documenten goed zijn gekeurd. Ze vragen constant om mijn geduld voor een terugkoppeling van een aangewezen afdeling maar die komt maar niet. Ik heb dagelijks contact met ze maar ze blijven me maar om geduld vragen en komen met geen uitleg als ik die vraag. Ik ben dus op aanraden van Kimberly ook maar naar die kansspelcommissie van belgie gegaan en heb daar ook net een klacht hierover ingediend.

Ook ik heb in het weekend van 20-21 september een uitbetaling aangevraagd en zoals hieronder te zien is, is deze pas de 27e in behandeling genomen. Ik heb ook een verificatie telefoongesprek moeten doen en een selfie moeten sturen en deze zijn allemaal goedgekeurd. Het enige wat nog moest gebeuren is wachten tot die afdeling het in behandeling neemt en dat gebeurt dus maar niet. Ik vind dat echt heel raar en onprofessioneel want dit duurt gewoon heel lang zonder dat je een duidelijk antwoord krijgt waarom het zo lang duurt. En aangezien ik niet de enige ben maar dat er meer mensen zijn vind ik dat alleen nog maar kwalijker.

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.