Bet777 klacht en vragen over deze bookmaker
Beste leden,
Op zich ben ik altijd heel positief over Belgische bookmakers. Zijn vaak snel met uitbetalen en verifiëren en ik lees er zelden klachten over, wat betreft oplichterij.
Echter heb ik nu een lopend probleem met bet777 en de manier waarop zij communiceren baart me enige zorgen. Ze zijn erg vaag, liegen over een storing die nooit plaats heeft gevonden en zijn nu zogenaamd iets aan het onderzoeken met hun betaalpartner en houden me op de hoogte via email. Echter willen ze niet zeggen wie die betaalpartner is, en word ik ook niet op de hoogte gehouden via email. Ik moet er constant zelf achteraan zitten.
Ik heb sinds afgelopen zaterdag een uitbetaling aangevraagd via de e-wallet Skrill en heb in het verleden ook al succesvolle uitbetalingen gehad hier. Heb dus al langer een account die geverifieerd is en dus ook geverifieerde uitbetalingen heeft gehad.
Een simpel voorbeeld uit de chat die ik zojuist heb gehad is:
Kimberly:
Waarom niet?
Leg dat eens uit waarom dat niet mag?
Kevin
Dat is het juist
Omdat onze betalingsagent hiermee bezig is en daarom kan ik hierover niks zeggen
Maar hij vertelt niet wie die zogenaamde betalingsagent is, en het duurt nu al bijna 5 dagen. Ik heb voorheen nooit gedoe gehad en ze doen alleen maar geheimzinnig.
Graag hoor ik van jullie of iemand ook al sinds zaterdag een uitbetaling heeft gedaan naar Skrill of misschien Neteller en ook nog niets heeft ontvangen of dat het echt aan mij ligt. Ik vertrouw het namelijk echt niet meer.
Kan voetbalwedden hier misschien ook navraag naar doen?
Ik wacht ook nog steeds op mijn geld sinds zondag
Mirellap had bij ons vier verschillende accounts, waardoor we die van haar hebben moeten sluiten.
Ik heb zaterdag of zondag ook een uitbetaling gedaan op Bet777 t.w.v. circa 800 euro via Skrill. Normaliter is dit in mijn optiek een kwestie van 24-48 uur wachten maar tot op heden heb ik het geld nog niet. Ik heb net als de topicstarter de chat in gegaan en kreeg ook Kevin. Vervolgens vertelde hij mij hetzelfde riedeltje over de payment provider en dat er telefonisch contact met mij werd opgenomen. In mijn optiek een vrij rare gang van zaken, omdat je niet zomaar met iemand kan bellen en kan verwachten dat er wordt opgenomen. Je zou dit of per e-mail kunnen afhandelen of per e-mail een afspraak moeten maken. Zeker ook aangezien ik volgens mij zelfs nooit mijn nummer heb doorgegeven.
Al met al ik zou voorlopig even allemaal wegblijven bij deze bookmaker het voelt als een liquiditeitsprobleem en dat is nooit een goed teken.
Hoi Datel!
Ik vind het oprecht heel kut voor je om dit te horen, maar stiekem maakt me dit ietsjes blijer aangezien ik dan niet de enige ben met dit probleem. Men wil nu zelfs mijn account sluiten nadat ik ze alles gegeven heb en de juridische dienst gaat nog contact met me opnemen.... Snap er niks van.
Voetbalwedden, gaan jullie hier nog achteraan?
Voetbalwedden, gaan jullie hier nog achteraan?
Zeker. We hebben beide gevallen bij de bookmaker neergelegd. Zij zullen uitzoeken waarom het langer duurt alvorens de uitbetalingen zijn doorgevoerd. Sinds de bookmakers zich moeten houden aan de KYC-regels, duren dit soort processen helaas langer dan normaal. Wanneer je papieren kloppen, krijg je aan het einde van de rit in ieder geval je opgenomen bedrag, dat staat vast.
Hoi Vw, bedankt voor de moeite.
Maar sinds wanneer moeten bookmakers volgens jullie zich aan de KYC regels houden? Dit is toch al jaren het geval? Bet777 sluit zelfs je account binnen 90 dagen na creatie als je niet je documenten stuurt. Daarnaast gaf ik al aan meerdere succesvolle uitbetalingen te hebben gedaan bij hen, dus het is ook niet een eerste keer routine check of iets dergelijks.
Nu is mij gevraagd te bellen, wat ik heb gedaan, vervolgens nog een selfie, wat ik ook heb gedaan, en nu gaan ze weer onderzoeken en er op terug komen. Zoals Datel al zegt, er gaat duidelijk iets niet goed... Uitbetalingen horen ze binnen 24-48 uur te doen. We gaan nu al richting een week... Slaat echt helemaal nergens op. En anders moeten ze gewoon concreet zijn met wat er gaande is. Ik hou er niet van om voorgelogen te worden.
Omdat ik in Belgie al meer problemen met bookmakers heb meegemaakt en Bet777 tot nog toe bij mij niet lastig is geweest, heb ik voor de zekerheid hier toch ook 80% van mijn saldo uitbetaald naar Skrill.
Als dat problemen oplevert zal ik het hier ook melden.
Omdat ik in Belgie al meer problemen heb meegemaakt en deze tot nog toe niet lastig waren, heb ik voor de zekerheid hier ook 80% van mijn saldo uitbetaald naar Skrill.
Als dat problemen oplevert zal ik het hier ook melden.
Ik ken deze problemen eigenlijk nooit. Ik heb net voor de grap gelijke topics bekeken met andere bookmakers. uiteindelijk bestaan ze allemaal nog en ging het vaak om dubbele accounts oid. Kan me nog een trollenleger in de topics van betrebels herinneren. De kans is aanwezig dat het probleem ergens anders zit..
Zullen we de reacties gewoon inhoudelijk en nog belangrijker nuttig houden DickSac? Ik heb geen dubbele accounts en heb niets bijzonders gedaan. Ik vraag alleen in mijn topic of meer mensen problemen hebben met uitbetaald worden, en kennelijk is dit het geval. Ben benieuwd of er nog meer zijn en of bijvoorbeeld caantjes morgen zijn geld wel krijgt. Als dat namelijk WEL het geval is, dan ligt het misschien inderdaad aan mij, maar voorlopig zie ik nu niemand reageren die nog succesvol is uitbetaald na dit weekend, dus even je snavel dicht als je niks nuttigs te melden hebt goed?
Zullen we de reacties gewoon inhoudelijk en nog belangrijker nuttig houden DickSac? Ik heb geen dubbele accounts en heb niets bijzonders gedaan. Ik vraag alleen in mijn topic of meer mensen problemen hebben met uitbetaald worden, en kennelijk is dit het geval. Ben benieuwd of er nog meer zijn en of bijvoorbeeld caantjes morgen zijn geld wel krijgt. Als dat namelijk WEL het geval is, dan ligt het misschien inderdaad aan mij, maar voorlopig zie ik nu niemand reageren die nog succesvol is uitbetaald na dit weekend, dus even je snavel dicht als je niks nuttigs te melden hebt goed?
Ik ben eergister nog succesvol uitbetaald chef, met je snavel.
En was dat zoals ik al vroeg via Skrill of Neteller? Of een andere methodiek? En zo ja, kun je hier een screenshot van uploaden? Ik hoef geen bedragen of emailadressen te zien, wil alleen zien dat je de waarheid zou spreken. Dan weet ik echt dat het aan mij ligt.