Bet777 klacht en vragen over deze bookmaker
Beste leden,
Op zich ben ik altijd heel positief over Belgische bookmakers. Zijn vaak snel met uitbetalen en verifiëren en ik lees er zelden klachten over, wat betreft oplichterij.
Echter heb ik nu een lopend probleem met bet777 en de manier waarop zij communiceren baart me enige zorgen. Ze zijn erg vaag, liegen over een storing die nooit plaats heeft gevonden en zijn nu zogenaamd iets aan het onderzoeken met hun betaalpartner en houden me op de hoogte via email. Echter willen ze niet zeggen wie die betaalpartner is, en word ik ook niet op de hoogte gehouden via email. Ik moet er constant zelf achteraan zitten.
Ik heb sinds afgelopen zaterdag een uitbetaling aangevraagd via de e-wallet Skrill en heb in het verleden ook al succesvolle uitbetalingen gehad hier. Heb dus al langer een account die geverifieerd is en dus ook geverifieerde uitbetalingen heeft gehad.
Een simpel voorbeeld uit de chat die ik zojuist heb gehad is:
Kimberly:
Waarom niet?
Leg dat eens uit waarom dat niet mag?
Kevin
Dat is het juist
Omdat onze betalingsagent hiermee bezig is en daarom kan ik hierover niks zeggen
Maar hij vertelt niet wie die zogenaamde betalingsagent is, en het duurt nu al bijna 5 dagen. Ik heb voorheen nooit gedoe gehad en ze doen alleen maar geheimzinnig.
Graag hoor ik van jullie of iemand ook al sinds zaterdag een uitbetaling heeft gedaan naar Skrill of misschien Neteller en ook nog niets heeft ontvangen of dat het echt aan mij ligt. Ik vertrouw het namelijk echt niet meer.
Kan voetbalwedden hier misschien ook navraag naar doen?
Ze maken nu grote reclame als hoofdsponsor van een ploeg in het veldrijden. Dan zouden ze hun zaakjes toch wel op orde mogen hebben...
Doet mij een beetje denken aan Canbet, die waren vroeger zeer solide totdat er een nieuwe eigenaar kwam (die had wat geld verduisterd). Ik had toen nog net mijn geld eruit kunnen halen door te dreigen met de licentiecommissie van dat land. Wel altijd netjes blijven, anders kunnen ze je daarop pakken. Hopelijk komt het niet zo ver, maar mijn advies is om hier niet te storten zolang het zo vaag blijft.
Doet mij een beetje denken aan Canbet, die waren vroeger zeer solide totdat er een nieuwe eigenaar kwam (die had wat geld verduisterd). Ik had toen nog net mijn geld eruit kunnen halen door te dreigen met de licentiecommissie van dat land. Wel altijd netjes blijven, anders kunnen ze je daarop pakken. Hopelijk komt het niet zo ver, maar mijn advies is om hier niet te storten zolang het zo vaag blijft.
Ook nog jaren een account gehad bij Canbet. Was idd een zeer solide bookmaker. Jammer dat Canbet niet meer bestaat. Het domein Canbet.com staat nu te koop voor $75.000.
Misschien dat ze pas moeilijk gaan doen op het moment dat je teveel aan het winnen bent. Dan wordt je als probleem speler gezien, en daar willen ze dan vanaf mogelijk. Maar dat hangt er vanaf met welke limieten je speelt.
Overigens zegt een sponsorschap met bekende sportploegen niet zoveel. dat geeft in sommige gevallen alleen maar een indirecte vrijbrief zodat ze makkelijker het vertrouwen van klanten kunnen winnen. hierbij staat sportsbet als nummer 1scam samen met 1xbit/1xbet. Als je ergens gaat gokken, gok dan in elk geval niet bij 1 van deze 2 clubs.