Gratis wedden bij Bwin: krijg 5 euro
Voor alle nieuwe gebruikers die via onderstaande link een nieuwe account bij Bwin aanmaken kunnen wij 5 euro aan wed tegoed geven ZONDER DAT JE EEN STORTING HOEFT TE MAKEN!
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]Ze zouden mij eens een freebet moeten sturen :) Vond bwin eerder heel irritant door de langzame site maar dat is nu stukken beter (y)
Heb je je via onze site bij Bwin aangemeld? In dat geval kom je zeker in aanmerking voor een freebet. Tevens gooien we er snel een prijsvraag in waarmee je ook gratis 'bwin-tegoed' kan winnen. Hou het forum dus goed in de gaten ;-)
Heb je je via onze site bij Bwin aangemeld? In dat geval kom je zeker in aanmerking voor een freebet. Tevens gooien we er snel een prijsvraag in waarmee je ook gratis 'bwin-tegoed' kan winnen. Hou het forum dus goed in de gaten ;-)
Hakuna Matatttta.
[quote]bwin zuigt[quote]bwin zuigt
Hoeveel betaal je ervoor? Of doen ze dat alleen bij aanmelding?
Forza Inter
[quote]
kun je voor sparen bij b'inside.. Sturen ze je er 1 langs als je heeeeeeeel veel punten hebt verzamelt!
kun je voor sparen bij b'inside.. Sturen ze je er 1 langs als je heeeeeeeel veel punten hebt verzamelt!
[quote] kun je voor sparen bij b'inside.. Sturen ze je er 1 langs als je heeeeeeeel veel punten hebt verzamelt!
Haha ik zal er op letten als ik weer punten heb :P
Haha ik zal er op letten als ik weer punten heb :P
Forza Inter
Bij Bwin kan iedereen nu een BMW Z4 winnen. Dat is nog eens een reden om punten te gebruiken. Als ik de BMW Z4 win dan zal ik die in gaan ruilen voor geld om zo allemaal leuke acties en prijsvragen voor voetbalwedden te gaan maken.
Toto Sigarenboer
bij mij is alles goed verlopen en ben zeer tevreden!
ik heb mijn 5 euro ingezet op: Rosenborg en Utrecht to win! en ik win als het goed is 9.45.
ik heb mijn 5 euro ingezet op: Rosenborg en Utrecht to win! en ik win als het goed is 9.45.
Hier, mijn gebruikersnaam: henkiie
Dankjewel!
Dankjewel!
[quote]Hier, mijn gebruikersnaam: henkiie Dankjewel!
We gaan je gebruikersnaam doorsturen Jasper! Je hoort z.s.m. iets van me.
[quote]bij mij is alles goed verlopen en ben zeer tevreden! ik heb mijn 5 euro ingezet op: Rosenborg en Utrecht to win! en ik win als het goed is 9.45.
Beide teams gewonnen! Gefeliciteerd met de 4,45 winst ;-)
We gaan je gebruikersnaam doorsturen Jasper! Je hoort z.s.m. iets van me.
[quote]bij mij is alles goed verlopen en ben zeer tevreden! ik heb mijn 5 euro ingezet op: Rosenborg en Utrecht to win! en ik win als het goed is 9.45.
Beide teams gewonnen! Gefeliciteerd met de 4,45 winst ;-)
Hakuna Matatttta.
Ik heb je gebruikersnaam vorige week al doorgegeven. Ik mail er even achteraan wat de status is.
Hakuna Matatttta.