Gratis wedden bij Bwin: krijg 5 euro
Voor alle nieuwe gebruikers die via onderstaande link een nieuwe account bij Bwin aanmaken kunnen wij 5 euro aan wed tegoed geven ZONDER DAT JE EEN STORTING HOEFT TE MAKEN!
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]Hey Mario! Kan ik nog steeds die gratis 5 euro innen? Als dat kan, meld ik me graag aan !!:) Ik hoor het van je! Mvg, Jasper
Dag Jasper,
Heb je je via onze site aangemeld bij Bwin? Zo ja, wat is je gebruikersnaam, dan zal ik deze doorsturen naar Bwin ter controle.
Mario
Dag Jasper,
Heb je je via onze site aangemeld bij Bwin? Zo ja, wat is je gebruikersnaam, dan zal ik deze doorsturen naar Bwin ter controle.
Mario
Hakuna Matatttta.
vw-crew, je zou het gisteren al doen maar zit er al schot in de zaak? krijg ik de 5 euro nog?
[quote]vw-crew, je zou het gisteren al doen maar zit er al schot in de zaak? krijg ik de 5 euro nog?
Ik heb je gebruikersnaam doorgegeven. Indien ik meer weet hoor je dit van me. Ik hoop hier vandaag of morgen meer over te horen.
Ik heb je gebruikersnaam doorgegeven. Indien ik meer weet hoor je dit van me. Ik hoop hier vandaag of morgen meer over te horen.
Hakuna Matatttta.
[quote]bwin zuigt
Misschien handig om je mening iets te onderbouwen? Waarom 'zuigen' ze, wat kunnen ze volgens jou beter doen? Dit is een beetje kort door de bocht...
Misschien handig om je mening iets te onderbouwen? Waarom 'zuigen' ze, wat kunnen ze volgens jou beter doen? Dit is een beetje kort door de bocht...
Hakuna Matatttta.
heeey ik heb me ook via de link geregistreerd, m'n gebruikersnaam is ook bij Bwin BlauweHenk! Ik wacht het rustig af en hoop er wat actiever mee te worden in het wedden :)
[quote]heeey ik heb me ook via de link geregistreerd, m'n gebruikersnaam is ook bij Bwin BlauweHenk! Ik wacht het rustig af en hoop er wat actiever mee te worden in het wedden :)
Dag BlauweHenk,
Ik zal morgen je gebruikersnaam doorgeven ter controle. Je hoort z.s.m. wat van me! Hopelijk nog deze week.
Gr. Mario
Dag BlauweHenk,
Ik zal morgen je gebruikersnaam doorgeven ter controle. Je hoort z.s.m. wat van me! Hopelijk nog deze week.
Gr. Mario
Hakuna Matatttta.
[quote]heeey ik heb me ook via de link geregistreerd, m'n gebruikersnaam is ook bij Bwin BlauweHenk! Ik wacht het rustig af en hoop er wat actiever mee te worden in het wedden :)
Welkom Blauwehenk op voetbalwedden. Ik ben benieuwd naar je voetbalwedden ervaringen.
Welkom Blauwehenk op voetbalwedden. Ik ben benieuwd naar je voetbalwedden ervaringen.
Unibet
Onderstaande gebruikers hebben een freebet van 5 euro voor Bwin via een privébericht ontvangen:
- Groenteman
- bart273
Veel succes met de freebet!
- Groenteman
- bart273
Veel succes met de freebet!
Hakuna Matatttta.
Ze zouden mij eens een freebet moeten sturen :) Vond bwin eerder heel irritant door de langzame site maar dat is nu stukken beter (y)