Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gratis wedden bij Bwin: krijg 5 euro

Voor alle nieuwe gebruikers die via onderstaande link een nieuwe account bij Bwin aanmaken kunnen wij 5 euro aan wed tegoed geven ZONDER DAT JE EEN STORTING HOEFT TE MAKEN!

Link: Bwin

Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!

We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account

Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.

Gr. Mario
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
403 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bij deze kan ik je melden dat de openstaande freebets verstuurd zijn naar de volgende personen:

- bavianus
- briltim

Succes met de freebets!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
SietseSCH :)
0 Vind ik leuk's
[quote]SietseSCH :)

Ik zal je gebruikersnaam doorsturen naar bwin. Je hoort z.s.m. van me!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Is er al iets bekend?
0 Vind ik leuk's
Dat sietsesch,

Ik heb er nog geen reactie op gekregen. Ik zal er maandag voor je achteraan gaan want dit duurt wel erg lang!

Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Dat sietsesch,

Ik heb er nog geen reactie op gekregen. Ik zal er maandag voor je achteraan gaan want dit duurt wel erg lang!

Mario

Het is me opgevallen dat die freebets soms heel snel uitbetaald worden en dat het soms wat langer duurt. Het lijkt mij een goed idee om bij alle freebet acties een maximum wachttijd te zetten zodat mensen weten waar ze aan toe zijn.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Laat die Freetbet maar zitten joh VW Crew. Als je hem niet wil geven, zeg dat dan gewoon even...
Maar ga niet zeggen dat je er achter aan gaat en vervolgens niks meer aan doen..
0 Vind ik leuk's
[quote]Laat die Freetbet maar zitten joh VW Crew. Als je hem niet wil geven, zeg dat dan gewoon even...Maar ga niet zeggen dat je er achter aan gaat en vervolgens niks meer aan doen..

Dag Sietsesch,

Die freebet gaat er zeker komen als je je via onze site bij Bwin hebt aangemeld. Doordat onze contactpersoon bij Bwin ontslag heeft genomen krijgen we te maken met een andere persoon. Wie dit gaat worden is helaas nog niet bekend. Zoals je (en andere bezoekers) van ons gewend bent komen we onze woorden ALTIJD na!

"Maar ga niet zeggen dat je er achter aan gaat en vervolgens niks meer aan doen.."
Kan je aangeven hoe je dit weet? Ik snap niet hoe je hier bij komt.

Helaas kunnen we niet meer dan ons best doen! Sorry daarvoor ;-) Indien ik meer weet hoor je van me...echt!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Het is me opgevallen dat die freebets soms heel snel uitbetaald worden en dat het soms wat langer duurt. Het lijkt mij een goed idee om bij alle freebet acties een maximum wachttijd te zetten zodat mensen weten waar ze aan toe zijn.

Aangezien we afhankelijk zijn van andere instanties kunnen we geen 'maximumtijd' aangeven. Soms gaat het inderdaad heel snel, en nu (zoals met Sietsech) duurt het wat langer.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
We hebben reeds een nieuwe contactpersoon en ik heb gevraag of je inderdaad aan onze account gekoppeld bent. Je zit dus in de molen...

Gr. Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.