Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gratis wedden bij Bwin: krijg 5 euro

Voor alle nieuwe gebruikers die via onderstaande link een nieuwe account bij Bwin aanmaken kunnen wij 5 euro aan wed tegoed geven ZONDER DAT JE EEN STORTING HOEFT TE MAKEN!

Link: Bwin

Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!

We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account

Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.

Gr. Mario
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
403 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]ik heb me zojuis via deze site aangemeld op bwin als 12koeto48.
wat kan ik nu doen om die 5 euro te krijgen?

Dit moet je even doorgeven aan vwcrew of waarschijnlijk krijg je wel antwoord van vwcrew zodra hij jou post ziet.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Ik heb het gezien Koeto! Ik ga zorgen dat we je gebruikersnaam checken en je vervolgens de 5 euro freebet toesturen. Heb wel even geduld, dit ga ik na het weekend doen. Fijn weekend!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]oke

Haha ik moest wel lachen om je reactie oke.. zo droog heerlijk op zo een zaterdagavond.
0 Vind ik leuk's
Forza Inter

Je hebt een privé bericht ontvangen met de freebet code! Veel succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hoi,

Ik heb een tip gekregen dat ik via deze site 5 euro gratis wedden bij bwin kon krijgen, dat zou ik graag een keertje proberen om kennis te maken met het wedden :D

Mijn gebruikersnaam:
Briltim

Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
[quote]Hoi,

Ik heb een tip gekregen dat ik via deze site 5 euro gratis wedden bij bwin kon krijgen, dat zou ik graag een keertje proberen om kennis te maken met het wedden :D

Mijn gebruikersnaam:
Briltim

Alvast bedankt!

VW crew zal de gebruikersnaam na het weekend controleren hij is namelijk nu een weekendje weg naar Amsterdam.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Hoi,

Mijn gebruikersnaam:
Briltim

Alvast bedankt!

Ik zal je gebruikersnaam doorsturen aan Bwin. In de loop van de week hoor je wat van me...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik hoop hier morgen wat van te horen Briltim. Doe je ook mee aan de prijsvraag van Battes?

- https://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/341/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Oké het heeft verder niet heel veel haast, aangezien ik pas van plan ben om het tijdens het WK of wat oefenwedstrijden daarvoor in te zetten :P ja ik heb mijn inzending al opgestuurd naar Battes!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.