Gratis wedden bij Bwin: krijg 5 euro
Voor alle nieuwe gebruikers die via onderstaande link een nieuwe account bij Bwin aanmaken kunnen wij 5 euro aan wed tegoed geven ZONDER DAT JE EEN STORTING HOEFT TE MAKEN!
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]Laat die Freetbet maar zitten joh VW Crew. Als je hem niet wil geven, zeg dat dan gewoon even...
Maar ga niet zeggen dat je er achter aan gaat en vervolgens niks meer aan doen..
Hallo Sietesch
Iedereen ontvangt altijd de freebet die beloofd wordt en dat is een ieders goed recht! Als je het forum leest zul je nog nooit iemand hebben horen klagen dat de freebet niet ontvangen was. Ook kun je pm'en naar andere freebet gebruikers van het forum of zij hun freebet ontvangen hebben. Je zult er versteld van staan dat er nog nooit een persoon is geweest die geen freebet of prijs ontvangen heeft. Ik heb overigens erg veel respect voor jou dat jij de eerste bent die het (onterecht) in twijfel brengt.
In ieder geval verwacht er niks van je zult hoe dan ook een pm krijgen met daarin fr freebet :)
Maar ga niet zeggen dat je er achter aan gaat en vervolgens niks meer aan doen..
Hallo Sietesch
Iedereen ontvangt altijd de freebet die beloofd wordt en dat is een ieders goed recht! Als je het forum leest zul je nog nooit iemand hebben horen klagen dat de freebet niet ontvangen was. Ook kun je pm'en naar andere freebet gebruikers van het forum of zij hun freebet ontvangen hebben. Je zult er versteld van staan dat er nog nooit een persoon is geweest die geen freebet of prijs ontvangen heeft. Ik heb overigens erg veel respect voor jou dat jij de eerste bent die het (onterecht) in twijfel brengt.
In ieder geval verwacht er niks van je zult hoe dan ook een pm krijgen met daarin fr freebet :)
Toto Sigarenboer
[quote]Is er al iets bekend?
Vandaag antwoord ontvangen van Bwin dat je inderdaad via onze site een account hebt aangemaakt. Ik heb de freebet van 5 euro via PM naar je verstuurd.
Ik hoop dat je veel succes hebt met deze freebet en dat je een paar mooie weddenschappen kunt afsluiten! Sorry voor de vertraging maar hier hebben wij, zoals ik eerder al meldde, geen invloed op gehad!
Mario
Vandaag antwoord ontvangen van Bwin dat je inderdaad via onze site een account hebt aangemaakt. Ik heb de freebet van 5 euro via PM naar je verstuurd.
Ik hoop dat je veel succes hebt met deze freebet en dat je een paar mooie weddenschappen kunt afsluiten! Sorry voor de vertraging maar hier hebben wij, zoals ik eerder al meldde, geen invloed op gehad!
Mario
Hakuna Matatttta.
Ik heb me ook geregistreerd om mezelf een beetje te introduceren in het wedden. Ik heb al rondgekeken op dit forum en zag dat vw-crew op vakantie is, maar ik wacht wel ;)
Mijn accountnaam bij Bwin is ook Groenteman
ik heb me ook aangemeld via deze site en zou ook graag de freebet willen ontvangen mijn naam op bwin is:
bart273
bart273
[quote]Ik heb me ook geregistreerd om mezelf een beetje te introduceren in het wedden. Ik heb al rondgekeken op dit forum en zag dat vw-crew op vakantie is, maar ik wacht wel ;)
[quote]ik heb me ook aangemeld via deze site en zou ook graag de freebet willen ontvangen mijn naam op bwin is: bart273
Dagdag! Ik was inderdaad op vakantie, gelukkig is deze nog niet afgelopen maar ben al wel weer in 'the running'. Ik zal jullie gebruikersnamen beiden doorsturen en laten controleren, dit doe ik volgende week maandag (heb hier de gegevens niet bij de hand). Je kan volgende week dan ook een reactie van mij verwachten ;-)
In ieder geval leuk dat jullie je hebben aangemeld!
Mario
[quote]ik heb me ook aangemeld via deze site en zou ook graag de freebet willen ontvangen mijn naam op bwin is: bart273
Dagdag! Ik was inderdaad op vakantie, gelukkig is deze nog niet afgelopen maar ben al wel weer in 'the running'. Ik zal jullie gebruikersnamen beiden doorsturen en laten controleren, dit doe ik volgende week maandag (heb hier de gegevens niet bij de hand). Je kan volgende week dan ook een reactie van mij verwachten ;-)
In ieder geval leuk dat jullie je hebben aangemeld!
Mario
Hakuna Matatttta.
Hey Mario!
Kan ik nog steeds die gratis 5 euro innen?
Als dat kan, meld ik me graag aan !!:)
Ik hoor het van je!
Mvg,
Jasper
Kan ik nog steeds die gratis 5 euro innen?
Als dat kan, meld ik me graag aan !!:)
Ik hoor het van je!
Mvg,
Jasper
Bij aanmelding bij toto.nl, volgens mij t/m 15 of 16 aug, krijg je bij een storting van 5 euro, gratis 5 euro bijgestort door toto. :)
[quote]Bij aanmelding bij toto.nl, volgens mij t/m 15 of 16 aug, krijg je bij een storting van 5 euro, gratis 5 euro bijgestort door toto. :)
Ok dat is mooi meegenomen van de toto :)
Ok dat is mooi meegenomen van de toto :)
Toto Sigarenboer
[quote]Laat die Freetbet maar zitten joh VW Crew. Als je hem niet wil geven, zeg dat dan gewoon even... Maar ga niet zeggen dat je er achter aan gaat en vervolgens niks meer aan doen..'
wat een drama.. Luister er zat tussen die eerste post van je en de 2e niet eens 3 weken
Hou zulke praatjes maar voor prive berichten.. Hier heb ik en andere forumleden niet eens behoefte aan..
wat een drama.. Luister er zat tussen die eerste post van je en de 2e niet eens 3 weken
Hou zulke praatjes maar voor prive berichten.. Hier heb ik en andere forumleden niet eens behoefte aan..
Forza Inter
[quote]'
Ja het is wel duidelijk dat iedereen altijd freebets krijgt. De een heeft alleen meer geduld dan de andere of heeft minder vertrouwen dan de andere. :)
Ja het is wel duidelijk dat iedereen altijd freebets krijgt. De een heeft alleen meer geduld dan de andere of heeft minder vertrouwen dan de andere. :)
Toto Sigarenboer