Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gratis wedden bij Bwin: krijg 5 euro

Voor alle nieuwe gebruikers die via onderstaande link een nieuwe account bij Bwin aanmaken kunnen wij 5 euro aan wed tegoed geven ZONDER DAT JE EEN STORTING HOEFT TE MAKEN!

Link: Bwin

Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!

We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account

Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.

Gr. Mario
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
403 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Oke geen probleem!
0 Vind ik leuk's
Het zal na het weekend worden aangezien de mannen bij Bwin gisteren een 'active day' hadden. Wat daar precies mee bedoeld word weet ik niet... ze waren er iig niet.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
In mijn tijd toen ik begon met wedden had ik al mijn freebets gelukkig heel snel ontvangen. Het lijkt erop dat het tegenwoordig bij de meeste bookies wat meer tijd in beslag neemt.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Tja, duurt al langer dan een week!
0 Vind ik leuk's
[quote]Tja, duurt al langer dan een week!

Ik kan er helaas niets aan doen. Één ding is zeker: je krijgt de freebet als je je via deze site bij bwin hebt aangemeld. Alleen de controle ligt bij Bwin en die zijn helaas niet de snelste.

Nog even geduld dus :)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Hier, mijn gebruikersnaam: henkiie Dankjewel!

En we hebben een bingo! Je freebet code ligt in je inbox (verstuurd per PM).

Succes ermee!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Klopt, heel erg bedankt! ik kijk straks wel op welke wedstrijden ik zet!
0 Vind ik leuk's
En hoe zit het dan met mijn freebet....?
0 Vind ik leuk's
[quote]En hoe zit het dan met mijn freebet....?

Hoe bedoel je? Heb je je gebruikersnaam al doorgegeven?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Zeer zeker! (pagina 7)

[quote]heeey ik heb me ook via de link geregistreerd, m'n gebruikersnaam is ook bij Bwin BlauweHenk! Ik wacht het rustig af en hoop er wat actiever mee te worden in het wedden :)[quote]

Dag BlauweHenk,

Ik zal morgen je gebruikersnaam doorgeven ter controle. Je hoort z.s.m. wat van me! Hopelijk nog deze week.

Gr. Mario
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.