Gratis wedden bij Bwin: krijg 5 euro
Voor alle nieuwe gebruikers die via onderstaande link een nieuwe account bij Bwin aanmaken kunnen wij 5 euro aan wed tegoed geven ZONDER DAT JE EEN STORTING HOEFT TE MAKEN!
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Och wat slecht dat ik dat niet gedaan heb! Heb direct je gebruikersnaam doorgegeven ter controle. Excuses voor het eventuele ongemak ;-)
Mario
Mario
Hakuna Matatttta.
[quote]Zeer zeker! (pagina 7)[quote]Dag BlauweHenk,Ik zal morgen je gebruikersnaam doorgeven ter controle. Je hoort z.s.m. wat van me! Hopelijk nog deze week.Gr. Mario
Check je inbox (pm) voor meer informatie. Je Bwin freebet is gearriveerd ;-)
Check je inbox (pm) voor meer informatie. Je Bwin freebet is gearriveerd ;-)
Hakuna Matatttta.
vraagje heb ook al een tijd BWIN account maar heb nog geen enkele bet gemaakt , kom ik dan nog wel in aanmerking voor de 5 bonus , mijn accountnaam is 732886 , als je dat ff zou willen controleren :)
[quote]vraagje heb ook al een tijd BWIN account maar heb nog geen enkele bet gemaakt , kom ik dan nog wel in aanmerking voor de 5 bonus , mijn accountnaam is 732886 , als je dat ff zou willen controleren :)
Dag Pokerface,
Als je je via onze site hebt aangemeld dan kom je zeker in aanmerking. Is je gebruikersnaam '732886'?
Dag Pokerface,
Als je je via onze site hebt aangemeld dan kom je zeker in aanmerking. Is je gebruikersnaam '732886'?
Hakuna Matatttta.
Ik had de € 5 ingezet op FC Zwolle tegen FC Dordrecht, ze hadden een notering van 2.05. Dus ik heb € 5,25 winst gemaakt :) die winst heb ik gezet op een combi:
Marokko - Centraal Afrikaanse Republiek (0:1) ; Marokko wint
Ivoorkust - Rwanda (0:1) ; Ivoorkust wint
Mauritius - Kameroen (1:0) ; Kameroen wint
Nigeria - Madagascar (0:1) ; Nigeria wint
Egypte - Sierra Leone (0:1) ; Egypte wint.
De quotering is 7.74 dus eventuele uitbetaling is dan € 40,64. En er is zeker een kans dat deze combi uit komt, want het zijn allemaal 'grote' Afrikaanse landen tegen de kleintjes. Ik ben benieuwd! :)
De quotering is 7.74 dus eventuele uitbetaling is dan € 40,64. En er is zeker een kans dat deze combi uit komt, want het zijn allemaal 'grote' Afrikaanse landen tegen de kleintjes. Ik ben benieuwd! :)
[quote]Ik had de € 5 ingezet op FC Zwolle tegen FC Dordrecht, ze hadden een notering van 2.05. Dus ik heb € 5,25 winst gemaakt :) die winst heb ik gezet op een combi:
Veel succes gewenst met deze Afrikaanse wedstrijden (y) De wedstrijden kunnen straks gaan beginnen ben erg benieuwd hoe dat gaat aflopen. Je hebt deze weddenschappen met handicap afgesloten ?
Veel succes gewenst met deze Afrikaanse wedstrijden (y) De wedstrijden kunnen straks gaan beginnen ben erg benieuwd hoe dat gaat aflopen. Je hebt deze weddenschappen met handicap afgesloten ?
Toto Sigarenboer
Ja allemaal met de handicap afgesloten die erachter staat. Ik zie net dat Kameroen met 1-3 van Mauritius gewonnen heeft dus de eerste is al binnen :)
had ik dit geweten had ik via hier mijn account aangemaakt , jammer :)