Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Comeon

Hallo

Ik heb net pas een account geopend op Comeon.com via https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/ en had 300 euro op me account gezet waardoor ik nog 300 bonus kreeg, nu heb ik al me documenten opgestuurd en het is net geacepteerd, intussen tijd heb ik al 400 euro gewonnen.

Maar ik kan helemaal niks ervan afhalen, paar keren geprobeerd via skyrill en Trustly maar lukte maar niet.

Via Trustly krijg ik dit 'Amount limit exceeded.'

Ook zie ik als ik op 'Skyrill' dat mijn balance 0.00 euro is waardoor ik helemaal niks ervan kan halen.

Is het mogelijk dat je eerst je bonus moet uitspelen ?

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjay123 in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
282 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vrienden,

Iemand enig idee hoe het precies met de 50 procent reload bonus van comeon zit? Ik zie in de voorwaarden dat een weddenschap uit minimaal 2 wedstrijden met daarbij een odd van 1.80. Is dit dan 1.80 per geselecteerde wedstrijd of het minimum van de hele combi met minimaal twee wedstrijden, dus bijvoorbeeld twee wedstrijden met een odd van 1.35 (is samen 1.82 ofzo). Bedankt voor de reacties alvast!
0 Vind ik leuk's
altaidpech:
Vrienden,

Iemand enig idee hoe het precies met de 50 procent reload bonus van comeon zit? Ik zie in de voorwaarden dat een weddenschap uit minimaal 2 wedstrijden met daarbij een odd van 1.80. Is dit dan 1.80 per geselecteerde wedstrijd of het minimum van de hele combi met minimaal twee wedstrijden, dus bijvoorbeeld twee wedstrijden met een odd van 1.35 (is samen 1.82 ofzo). Bedankt voor de reacties alvast!

Totale combi moet minimaal 1.80 zijn, dus twee duels van 1.35 (odd 1.82) is dus voldoende.
0 Vind ik leuk's
Ik wacht nu ook al 1,5 week op mijn geld wat ineens weg was. Ze roepen allemaal dat ze er naar kijken enzo, maar ik hoor er verder niks meer van..
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
altaidpech:
Vrienden,

Totale combi moet minimaal 1.80 zijn, dus twee duels van 1.35 (odd 1.82) is dus voldoende.

Helemaal juist, thanks Onzemichael!

0 Vind ik leuk's
Waar gebruiken jullie de loyal punten van ComeOn voor? Voor de verlotingen, free-spins op gokmachines of cash?
Heb bijna 100 k aan punten en vraag me af waarvoor ik ze ga gebruiken.
0 Vind ik leuk's
blackflags:
Waar gebruiken jullie de loyal punten van ComeOn voor? Voor de verlotingen, free-spins op gokmachines of cash?
Heb bijna 100 k aan punten en vraag me af waarvoor ik ze ga gebruiken.

Cash, 100% procentjes.
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
Wat is er toch weer aan de hand met de site van Comeon? Gisteren kon ik een hele tijd niet uitcashen omdat de pagina niet beschikbaar was en nu
crashed de site continue (op meerdere pc's). Ook staat er als ik een bet probeer te plaatsen dat ik niet genoeg funds heb en hier klopt ook niks van. Andere mensen met dit probleem?
0 Vind ik leuk's
blackflags:
Wat is er toch weer aan de hand met de site van Comeon? Gisteren kon ik een hele tijd niet uitcashen omdat de pagina niet beschikbaar was en nu
crashed de site continue (op meerdere pc's). Ook staat er als ik een bet probeer te plaatsen dat ik niet genoeg funds heb en hier klopt ook niks van. Andere mensen met dit probleem?

Hey Blackflags,

We hebben gisterochtend een relaunch doorgevoerd, hierdoor is de site even onstabiel geweest. Uitbetalen werkt wel gewoon. Wat betreft het plaatsen van een bet met een foutieve "out of funds" melding was één van de bugs (lekker handige). Hier is aan gewerkt. Mocht je nog specifieke hulp nodig hebben dan graag een PM met je username etc. Thanks!

Gr.
0 Vind ik leuk's
De site is nog steeds onstabiel. Ik kan niet eens inloggen op dit moment, krijg alleen maar errors enzo, en wanneer ik dan toch een keer ingelogd ben, kan ik niks doen, weer vanwege errors. Tijd om maar eens over te stappen naar een andere bookie, ik zie hier ook al heel wat foutmeldingen in dit topic staan. Mensen die ineens hun geld kwijt zijn enzz.. Niet erg handig
0 Vind ik leuk's
marcel100:
De site is nog steeds onstabiel. Ik kan niet eens inloggen op dit moment, krijg alleen maar errors enzo, en wanneer ik dan toch een keer ingelogd ben, kan ik niks doen, weer vanwege errors. Tijd om maar eens over te stappen naar een andere bookie, ik zie hier ook al heel wat foutmeldingen in dit topic staan. Mensen die ineens hun geld kwijt zijn enzz.. Niet erg handig

Hi Marcel, balen dat je last had van error meldingen op zaterdag, we hebben rond die tijd inderdaad inderdaad een soort "restart" doorgevoerd. Mocht zoiets voor komen dan kan de klantenservice je altijd goed uitleggen wat er op dat moment gebeurt.
Wat betreft foutmeldingen, zelfs mijn macbook, google mail en spotify laten me ook wel eens in de steek :). Gebeurd echter heel zelden, zo ook bij ons. Echter mensen die ineens geld kwijt zijn, daar is geen sprake van geweest hoor. Beide spelers in dit topic hebben vragen gesteld aan onze klantenservice over 2 verschillende spellen, die zijn ondertussen beantwoord en netjes opgelost.

Gr. Jesper
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.