Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Comeon

Hallo

Ik heb net pas een account geopend op Comeon.com via https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/ en had 300 euro op me account gezet waardoor ik nog 300 bonus kreeg, nu heb ik al me documenten opgestuurd en het is net geacepteerd, intussen tijd heb ik al 400 euro gewonnen.

Maar ik kan helemaal niks ervan afhalen, paar keren geprobeerd via skyrill en Trustly maar lukte maar niet.

Via Trustly krijg ik dit 'Amount limit exceeded.'

Ook zie ik als ik op 'Skyrill' dat mijn balance 0.00 euro is waardoor ik helemaal niks ervan kan halen.

Is het mogelijk dat je eerst je bonus moet uitspelen ?

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjay123 in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
282 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Comeon heeft vandaag voor de 8ste keer een storing...
Inloggen lukt nu weer maar kan mijn bets niet zien en niet overschakelen naar live wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
Same problems every day ;) Ik zei het al in het begin dat comeon een slechte site is en werd toen bekritiseerd nu kunnen die mensen die kritiek hadden zien dat niet alleen ik problemen had maar dat meer mensen problemen met comeon hebben ;)
0 Vind ik leuk's
De site is wel oké, maar wanneer je een probleem hebt, word je niet echt geholpen indd. Wacht nog steeds op die 40 euro.. is nu alweer 2,5 week geleden..
0 Vind ik leuk's
Hallo Jessie,
Bedankt voor je reactie. Tijdens het weekend werkte de site weer normaal alleen
kan ik nu wéér niet uit cashen. Als ik op withdraw druk staat er een algemeen verhaaltje over (Scandinavische)
banken ipv de opties voor in Nederland. De deposit pagina werkt nog wel naar behoren......
Graag een oplossing hiervoor!
0 Vind ik leuk's
Hier werkt de site nog steeds als een zonnetje, en withdrawals gaan binnen 3 seconden! Maar de livebets duren vaak lang voor ze gesettled zijn, vooral tijdens spannende momenten in een wedstrijd; dat is wel jammer..
0 Vind ik leuk's
jansend10:
De site is wel oké, maar wanneer je een probleem hebt, word je niet echt geholpen indd. Wacht nog steeds op die 40 euro.. is nu alweer 2,5 week geleden..

Hi Jansen,

Zoals we in vorige emails en PM's hier op VW aan je hebben verteld, stonden wij in de wacht bij Netent voor meer info over jouw Blackjack speelronde. Gisterochtend vroeg hebben we die details ontvangen, waarop we direct het gemiste bedrag aan je account hebben overgemaakt. Ook hebben we je hier gisterochtend om 11.51 uur toch een email over verstuurd?

Gr.
0 Vind ik leuk's
blackflags:
Hallo Jessie,
Bedankt voor je reactie. Tijdens het weekend werkte de site weer normaal alleen
kan ik nu wéér niet uit cashen. Als ik op withdraw druk staat er een algemeen verhaaltje over (Scandinavische)
banken ipv de opties voor in Nederland. De deposit pagina werkt nog wel naar behoren......
Graag een oplossing hiervoor!

Hey Blackflag, hier is mij niets over bekend, we hebben geen issues met uitbetalingen? Bedoel je niet dat wanneer je een uitbetalingsverzoek indient, je Trustly te zien krijgt? Dat is een betrekkelijk nieuwe service en werkt supersnel in Nederland wat betreft bankoverschrijving. Als dit het niet is, zie mijn PM. Alvast bedankt!

robbie63:
Hier werkt de site nog steeds als een zonnetje, en withdrawals gaan binnen 3 seconden! Maar de livebets duren vaak lang voor ze gesettled zijn, vooral tijdens spannende momenten in een wedstrijd; dat is wel jammer..

Bedankt voor de Feedback Robbie. De settle-tijd van livebets kan samenhangen met de hoogte van de bets, of merk je dit ook wanneer de bets lager zijn? Alvast bedankt voor de info!

Gr Jesper
0 Vind ik leuk's
Vers van de pers trouwens:

Nederlandse speler heeft afgelopen weekend de Footcast gewonnen met 9 van de 10 bets correct. Dus net geen hoofdprijs van €15.000 maar wel goed voor €1.541. Prijzenpot voor komend weekend: €17.500! Hier meer info.

0 Vind ik leuk's
Hallo Jesper,
Nee ik kreeg geen trusty oid te zien ik kon helemaal niks mbt uitbetalen.
Inmiddels is het wel weer gelukt. Een andere vraag: gisteren heb ik ingezet op goalscoarer
city vs bayern met de actie dat je je geld terug kreeg als Aguero scoorde.
Dat is gebeurd maar wanneer krijg ik mijn inzet terug? Op mijn account zie ik het bedrag in de min
daarna een keer in de plus en daarna weer in de min staan.
0 Vind ik leuk's
Kan nu niet eens meer inloggen op de site :S
Heb Jesper van Comeon al een berichtje gestuurd.
Vind het een leuke site / bookie maar als dit zo door gaat houdt het voor mij op.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.