Ervaringen met Comeon
Hallo
Ik heb net pas een account geopend op Comeon.com via https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/ en had 300 euro op me account gezet waardoor ik nog 300 bonus kreeg, nu heb ik al me documenten opgestuurd en het is net geacepteerd, intussen tijd heb ik al 400 euro gewonnen.
Maar ik kan helemaal niks ervan afhalen, paar keren geprobeerd via skyrill en Trustly maar lukte maar niet.
Via Trustly krijg ik dit 'Amount limit exceeded.'
Ook zie ik als ik op 'Skyrill' dat mijn balance 0.00 euro is waardoor ik helemaal niks ervan kan halen.
Is het mogelijk dat je eerst je bonus moet uitspelen ?
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!!
Een andere vraag: gisteren heb ik ingezet op goalscoarer
city vs bayern met de actie dat je je geld terug kreeg als Aguero scoorde.
Dat is gebeurd maar wanneer krijg ik mijn inzet terug?
bij mij stond dat bij de bonussen
25/11/2014 14:26 Man City vs. Bayern Munchen Anytime Scorer Goalscorer Arjen Robben 10.00
2.30
-10.00 #97223238
25/11/2014 14:26 Man City vs. Bayern Munchen Anytime Scorer Goalscorer Arjen Robben 10.00
2.30
10.00 #97223238
2.30
-10.00 #97223238
Kun jij hier eens naar kijken Jesper?
Comeon reageerde bij mij altijd snel als ik een probleem had. De signup bonus is hoog en de voorwaarden zijn niet heel onredelijk. Veel stortingsmogelijkheden. Enige wat ik erg jammer vind zijn de odds. Deze zijn gewoon te laag vergeleken met andere bookies. De serieuzere wedder zal daarom al snel een andere bookmaker zoeken.
Het is inderdaad leuk dat ze een mooie bonus hebben, maar als je daar geen bets kwijt kunt door de lage odds, wordt het heel lastig, want je verliest dan te veel op je ROI.
Zal blij zijn als ik mijn deel rond heb gespeeld, of gewoon op 0 sta dan ben ik daar klaar.
En dan zoek ik idd een ander ;-)
Comeon heeft inmiddels weer storing...
Haha, alweer, echt een waardeloze site
Vind Come on niet veel, staat niet op oddsportal, bonus moet ongelooflijk veel worden rondgespeeld en dat gaat slecht door de slechte odds.
als je kijkt bij 10bet vindt je de odds van comeon