ComeOn: €120 bonus + 50% reload bonus
In samenwerking met de relatief nieuwe bookmaker ComeOn hebben wij een mooie welkomstbonus weten af te spreken. Je krijgt bij aanmelding een 100% bonus tot maximaal 120 euro (20 euro meer dan via de reguliere website van ComeOn). Daarnaast kan je tevens gebruik maken van de 50% reload bonus tot maximaal 120 euro (dus 240 euro storten om er maximaal gebruik van te maken.
Wie en wat is ComeOn
ComeOn is een relatief nieuwe bookmaker die in 2009 is opgericht door een aantal oud werknemers van bookmaker Betsson. Het van origine Zweedse bedrijf heeft momenteel kantoren in Stockholm, Londen en Malta en telt momenteel 75 werknemers. Na een succesvolle periode in vooral Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland en Australië trekt deze bookmaker de weide wereld in en probeert nu ook Nederland te veroveren.
Lees meer in onze review over ComeOn:
- http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/
Vrijspelen van bonus
Wed bedrag inzetten: 5x (Storting + Bonus)
Minimale noteringen van elke inzet (enkel of alleen combi's toegestaan): €1.80 €2,00
Actie einddatum: 31 oktober 2012
Vrijspelen bonus: tot31 augustus 2012 kan je je bonus vrijspelen
Meer informatie over de aanpassing van bonus voorwaarden (per 1 juni 2012):
- http://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/8/#41200
Kan je alles boven de €240 dan uitcashen? (als je je bonus nog niet hebt rondgespeeld)
Ja, je kunt gewoon je geld opvragen maar je krijgt uiteraard de bonus dan niet.
Telt de minimale odd van 1.80 ook voor de totale odd in rijtjes/multiples?
Ja
Is de reload bonus ook 5* je storting + 5* je bonus? (dus 15x je bonus rondspelen)
Reload bonus heeft dezelfde voorwaarden als de 100% welkom bonus. Als je 100 euro stort met de welkom bonus, krijg je 100 euro bonus en heb je dus 200 euro in je account. In totaal zou je dan 1000 euro (5 x 200) moet inzetten om je bonus vrij te spelen. Stort je vervolgens 100 euro met de reload bonus, dan krijg je 50 euro bonus. Om die reload bonus vrij te spelen moet je dus 750 (5 x 150) inzetten om hem vrij te spelen.
Biedt deze bookie livewedden aan?
Ja
Voor wie is deze bonus geldig?
Deze bonus is, uit veiligheidsoverwegingen, alleen beschikbaar voor Nederlandse en Belgische spelers.
Waar heeft ComeOn licenties lopen?
ComeOn heeft licenties lopen op Curacao én Malta.
Aangezien het een vrij nieuwe bookmaker is zijn we op zoek naar gebruikers ervaringen. Zouden jullie deze in dit topic willen plaatsen? Hoe verloopt de registratie, hoe is de helpdesk, hoe verloopt het uitbetalen etc etc.
Vragen over ComeOn?
Mocht je vragen hebben over bookmaker ComeOn dan vragen we je altijd eerst contact op te nemen met de klantenservice van ComeOn. Kom je er verder niet uit, schroom niet en stel je vraag in dit topic!
Bonus voorwaarden
http://server.iad.liveperson.net/hc/s-57151933/cmd/kbresource/kb-3064595356316054093/view_question!PAGETYPE?sc=624&sf=101133&documentid=408682&action=view
Wie en wat is ComeOn
ComeOn is een relatief nieuwe bookmaker die in 2009 is opgericht door een aantal oud werknemers van bookmaker Betsson. Het van origine Zweedse bedrijf heeft momenteel kantoren in Stockholm, Londen en Malta en telt momenteel 75 werknemers. Na een succesvolle periode in vooral Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland en Australië trekt deze bookmaker de weide wereld in en probeert nu ook Nederland te veroveren.
Lees meer in onze review over ComeOn:
- http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/
Vrijspelen van bonus
Wed bedrag inzetten: 5x (Storting + Bonus)
Minimale noteringen van elke inzet (
Actie einddatum: 31 oktober 2012
Vrijspelen bonus: tot
Meer informatie over de aanpassing van bonus voorwaarden (per 1 juni 2012):
- http://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/8/#41200
Kan je alles boven de €240 dan uitcashen? (als je je bonus nog niet hebt rondgespeeld)
Ja, je kunt gewoon je geld opvragen maar je krijgt uiteraard de bonus dan niet.
Telt de minimale odd van 1.80 ook voor de totale odd in rijtjes/multiples?
Ja
Is de reload bonus ook 5* je storting + 5* je bonus? (dus 15x je bonus rondspelen)
Reload bonus heeft dezelfde voorwaarden als de 100% welkom bonus. Als je 100 euro stort met de welkom bonus, krijg je 100 euro bonus en heb je dus 200 euro in je account. In totaal zou je dan 1000 euro (5 x 200) moet inzetten om je bonus vrij te spelen. Stort je vervolgens 100 euro met de reload bonus, dan krijg je 50 euro bonus. Om die reload bonus vrij te spelen moet je dus 750 (5 x 150) inzetten om hem vrij te spelen.
Biedt deze bookie livewedden aan?
Ja
Voor wie is deze bonus geldig?
Deze bonus is, uit veiligheidsoverwegingen, alleen beschikbaar voor Nederlandse en Belgische spelers.
Waar heeft ComeOn licenties lopen?
ComeOn heeft licenties lopen op Curacao én Malta.
Aangezien het een vrij nieuwe bookmaker is zijn we op zoek naar gebruikers ervaringen. Zouden jullie deze in dit topic willen plaatsen? Hoe verloopt de registratie, hoe is de helpdesk, hoe verloopt het uitbetalen etc etc.
Vragen over ComeOn?
Mocht je vragen hebben over bookmaker ComeOn dan vragen we je altijd eerst contact op te nemen met de klantenservice van ComeOn. Kom je er verder niet uit, schroom niet en stel je vraag in dit topic!
Bonus voorwaarden
http://server.iad.liveperson.net/hc/s-57151933/cmd/kbresource/kb-3064595356316054093/view_question!PAGETYPE?sc=624&sf=101133&documentid=408682&action=view
in 16-03-2012 16:36 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Van mij krijgt deze bookmaker een 0 (n) (n) (n) (n) (n) ,
met deze condities ga ik daar absoluut nooit spelen, odd 2.00 vind ik al absurd hoog en dat ook nog eens verplicht combo's opdringen riekt naar afperserij, er zijn zat andere bookies met betere voorwaarden (en noteringen), mij zullen ze niet als klant krijgen, dit terwijl ik wss comeon als nieuwe bookie zou nemen..
met deze condities ga ik daar absoluut nooit spelen, odd 2.00 vind ik al absurd hoog en dat ook nog eens verplicht combo's opdringen riekt naar afperserij, er zijn zat andere bookies met betere voorwaarden (en noteringen), mij zullen ze niet als klant krijgen, dit terwijl ik wss comeon als nieuwe bookie zou nemen..
Retarded gambler
Update: zojuist een mail ontvangen:
Hi Tim,
Thank you for contacting us.
I can confirm that the old bonus wagering requirement applies for bonus taken before 1st. June under the old wagering requirement.
To see how much you have wagered you can check your History transactions and also contact us.
Please don't hesitate to contact us if you have any further questions.
Have a nice day.
Yours Sincerely,
Lisbeth - ComeOn's Customer Support
Hi Tim,
Thank you for contacting us.
I can confirm that the old bonus wagering requirement applies for bonus taken before 1st. June under the old wagering requirement.
To see how much you have wagered you can check your History transactions and also contact us.
Please don't hesitate to contact us if you have any further questions.
Have a nice day.
Yours Sincerely,
Lisbeth - ComeOn's Customer Support
Ik ben ook nog even de chat ingedoken van comeon, maar als je via de link registreerd staan de oude voorwaarden er nog op.
Deze zijn niet meer van toepassing en je zal je bonus met 2 selecties en minimaal odd 2.00 moeten rondspelen.
Dat geldt voor iedere speler die vanaf 1 juni heeft gestort/account gemaakt (n) (n) (n)
Deze zijn niet meer van toepassing en je zal je bonus met 2 selecties en minimaal odd 2.00 moeten rondspelen.
Dat geldt voor iedere speler die vanaf 1 juni heeft gestort/account gemaakt (n) (n) (n)
Retarded gambler
Dat is knap waardeloos (n) Ik stond ook op het punt om deze bonus te pakken. Hier zie ik nu toch maar vanaf.
visioen:
Dat is knap waardeloos (n) Ik stond ook op het punt om deze bonus te pakken. Hier zie ik nu toch maar vanaf.
Zijn we net 2 dagen te laat maat hehehe
-
Ik had hetzelfde probleem met de 1,80 / 2,00 odd, want ik had op 30 mei mijn account aangemaakt, dus net ff mailtje gestuurd en binnen 15 a 45 minuten reageren ze gewoon terug per mail! Keurig iig (y) (y)
[quote] Beste ..,
Ik heb doorgekregen dat al deze bets op de oude voorwaarden mee zullen tellen om je bonus vrij te spelen, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Echter het enige probleem is dat je dit zelf tot de tijd dat het vrijgespeelt zelf niet zal kunnen zien, graag bieden wij excuses aan voor dit ongemak.
Wij zullen dit echter wel in de gaten houden voor je en handmatig op de 1.80 odds toevoegen.
Indien je meerder weddenschappen plaatst op een dag, laat het ons voor de zekerheid weten zodat wij dit handmatig kunnen toevoegen. Uiteraard wanneer je een vermoeden hebt dat je je bonus hebt vrijgespeelt, kan je ons ook contacteren en wij zullen dan voor je kijken of dit zo is, of in hoeverre je dit hebt rondgespeelt.
Neem gerust weer contact op indien je nog vragen hebt.
Met vriendelijke groet,
Marcel - Klantenservice- ComeOn!
Gewoon keurig afgehandeld, maar wel zelf in de gaten houden, dus geen probleem Tim :)
Iedereen is natuurlijk vrij om zn bookie te kiezen, maar beetje raar dat de bookmaker een 0 van je krijgt. Nergens anders was op dat moment een bookie met zo'n mooie bonus 120€ bonus + 50% reload bonus! Had je maar eerder naar deze bookie moeten gaan, ik zag dat je op 21 maart op pagina 1 al had gereageerd, dus beetje raar om dit nu opeens af te zeiken (n)
[quote] Beste ..,
Ik heb doorgekregen dat al deze bets op de oude voorwaarden mee zullen tellen om je bonus vrij te spelen, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Echter het enige probleem is dat je dit zelf tot de tijd dat het vrijgespeelt zelf niet zal kunnen zien, graag bieden wij excuses aan voor dit ongemak.
Wij zullen dit echter wel in de gaten houden voor je en handmatig op de 1.80 odds toevoegen.
Indien je meerder weddenschappen plaatst op een dag, laat het ons voor de zekerheid weten zodat wij dit handmatig kunnen toevoegen. Uiteraard wanneer je een vermoeden hebt dat je je bonus hebt vrijgespeelt, kan je ons ook contacteren en wij zullen dan voor je kijken of dit zo is, of in hoeverre je dit hebt rondgespeelt.
Neem gerust weer contact op indien je nog vragen hebt.
Met vriendelijke groet,
Marcel - Klantenservice- ComeOn!
Gewoon keurig afgehandeld, maar wel zelf in de gaten houden, dus geen probleem Tim :)
thijspronk:
Iedereen is natuurlijk vrij om zn bookie te kiezen, maar beetje raar dat de bookmaker een 0 van je krijgt. Nergens anders was op dat moment een bookie met zo'n mooie bonus 120€ bonus + 50% reload bonus! Had je maar eerder naar deze bookie moeten gaan, ik zag dat je op 21 maart op pagina 1 al had gereageerd, dus beetje raar om dit nu opeens af te zeiken (n)
Ja ik baal wel van het wijzigen van de voorwaarden, dus zal de bonus niet optimaal benutten en of ik een reebuy doe kijk ik nog wel ff. Ik houd het op een halve meier storten. Mooi genoeg en nog lastig zat met qoute 2 en combi's.
-
visioen:
idem dito hier; had eerder al gevraagd (hier op de site en bij de bookie zelf) hoe het zat met de "deadline" qua bonus (kreeg daar bevestiging van dat deze periode haalbaar was)
maar als ze nu ook nog eens verplichten om odd 2,00 te spelen en singles tellen niet mee, dan hoeft het voor mij ook niet meer.
zal mijn 120 € wel opnieuw bij Unibet storten, daar verandert men niet om de vijf voeten van voorwaarden en is alles duidelijk van bij het begin
heb zo de indruk dat ComeOn serieus misbruik maakt van het feit dat ze heel veel nieuwe accounts krijgen via deze site, en dat ze nu merken dat ze aan al deze nieuwe accounts niet de voorziene winst maken, daarom maar ff doodleuk de voorwaarden aanpassen
NEEN, jammer voor de crew die hier misschien veel werk ingestoken heeft om deze bookie in de bekendheid te brengen, maar aan die voorwaarden zal je mij daar niet zien
dikke (n) (n) (n)
PS : wou een storting doen bij Unibet, maar dacht plots aan de nieuwsbrief van VW waarin stond dat Unibet binnenkort voor bestaande accounts extra bonus heeft nav EK 2012, dus ff telefoontje gedaan naar hen en daar kreeg ik als advies om nu misschien niet teveel te storten en goed mijn mailbox in de gaten te houden, omdat ze effectief komende week speciale bonus actie voorzien voor bestaande accounts.
Ja heb Bwin ff beetje aangevuld, comeon geopend, en heb voor unibet ook nog wat staan (flink ek aanbod) maar daar wacht ik idd nog ff mee.
-
[quote]Iedereen is natuurlijk vrij om zn bookie te kiezen, maar beetje raar dat de bookmaker een 0 van je krijgt. Nergens anders was op dat moment een bookie met zo'n mooie bonus 120€ bonus + 50% reload bonus! Had je maar eerder naar deze bookie moeten gaan, ik zag dat je op 21 maart op pagina 1 al had gereageerd, dus beetje raar om dit nu opeens af te zeiken (n)
Die reload bonus is sowieso niet te doen (bonus 15x rondspelen),
verder ben ik toch niet verplicht om meteen over te stappen naar een andere bookmaker?
Ook heb ik tussendoor niet superveel gewed (pauzes/drukte/geen zin om te wedden), dus dat jij mij hier afzeikt is een beetje kort door de bocht.
Ook zijn die voorwaarden nu te belachelijk voor woorden, aangezien ik vrijwel 0 combo's speel, odd 2.00 begint overal een beetje standaard te worden dat gaat dan nog wel. Voor jou reactie (n)
EDIT1: Bedankt voor de info draco, ik zal unibet in de gaten houden :)
EDIT2: Je kan met 2 selecties ook niet surebetten, dus deze bonus hoeft van mij niet
Die reload bonus is sowieso niet te doen (bonus 15x rondspelen),
verder ben ik toch niet verplicht om meteen over te stappen naar een andere bookmaker?
Ook heb ik tussendoor niet superveel gewed (pauzes/drukte/geen zin om te wedden), dus dat jij mij hier afzeikt is een beetje kort door de bocht.
Ook zijn die voorwaarden nu te belachelijk voor woorden, aangezien ik vrijwel 0 combo's speel, odd 2.00 begint overal een beetje standaard te worden dat gaat dan nog wel. Voor jou reactie (n)
EDIT1: Bedankt voor de info draco, ik zal unibet in de gaten houden :)
EDIT2: Je kan met 2 selecties ook niet surebetten, dus deze bonus hoeft van mij niet
Retarded gambler