ComeOn: €120 bonus + 50% reload bonus
In samenwerking met de relatief nieuwe bookmaker ComeOn hebben wij een mooie welkomstbonus weten af te spreken. Je krijgt bij aanmelding een 100% bonus tot maximaal 120 euro (20 euro meer dan via de reguliere website van ComeOn). Daarnaast kan je tevens gebruik maken van de 50% reload bonus tot maximaal 120 euro (dus 240 euro storten om er maximaal gebruik van te maken.
Wie en wat is ComeOn
ComeOn is een relatief nieuwe bookmaker die in 2009 is opgericht door een aantal oud werknemers van bookmaker Betsson. Het van origine Zweedse bedrijf heeft momenteel kantoren in Stockholm, Londen en Malta en telt momenteel 75 werknemers. Na een succesvolle periode in vooral Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland en Australië trekt deze bookmaker de weide wereld in en probeert nu ook Nederland te veroveren.
Lees meer in onze review over ComeOn:
- http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/
Vrijspelen van bonus
Wed bedrag inzetten: 5x (Storting + Bonus)
Minimale noteringen van elke inzet (enkel of alleen combi's toegestaan): €1.80 €2,00
Actie einddatum: 31 oktober 2012
Vrijspelen bonus: tot31 augustus 2012 kan je je bonus vrijspelen
Meer informatie over de aanpassing van bonus voorwaarden (per 1 juni 2012):
- http://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/8/#41200
Kan je alles boven de €240 dan uitcashen? (als je je bonus nog niet hebt rondgespeeld)
Ja, je kunt gewoon je geld opvragen maar je krijgt uiteraard de bonus dan niet.
Telt de minimale odd van 1.80 ook voor de totale odd in rijtjes/multiples?
Ja
Is de reload bonus ook 5* je storting + 5* je bonus? (dus 15x je bonus rondspelen)
Reload bonus heeft dezelfde voorwaarden als de 100% welkom bonus. Als je 100 euro stort met de welkom bonus, krijg je 100 euro bonus en heb je dus 200 euro in je account. In totaal zou je dan 1000 euro (5 x 200) moet inzetten om je bonus vrij te spelen. Stort je vervolgens 100 euro met de reload bonus, dan krijg je 50 euro bonus. Om die reload bonus vrij te spelen moet je dus 750 (5 x 150) inzetten om hem vrij te spelen.
Biedt deze bookie livewedden aan?
Ja
Voor wie is deze bonus geldig?
Deze bonus is, uit veiligheidsoverwegingen, alleen beschikbaar voor Nederlandse en Belgische spelers.
Waar heeft ComeOn licenties lopen?
ComeOn heeft licenties lopen op Curacao én Malta.
Aangezien het een vrij nieuwe bookmaker is zijn we op zoek naar gebruikers ervaringen. Zouden jullie deze in dit topic willen plaatsen? Hoe verloopt de registratie, hoe is de helpdesk, hoe verloopt het uitbetalen etc etc.
Vragen over ComeOn?
Mocht je vragen hebben over bookmaker ComeOn dan vragen we je altijd eerst contact op te nemen met de klantenservice van ComeOn. Kom je er verder niet uit, schroom niet en stel je vraag in dit topic!
Bonus voorwaarden
http://server.iad.liveperson.net/hc/s-57151933/cmd/kbresource/kb-3064595356316054093/view_question!PAGETYPE?sc=624&sf=101133&documentid=408682&action=view
Wie en wat is ComeOn
ComeOn is een relatief nieuwe bookmaker die in 2009 is opgericht door een aantal oud werknemers van bookmaker Betsson. Het van origine Zweedse bedrijf heeft momenteel kantoren in Stockholm, Londen en Malta en telt momenteel 75 werknemers. Na een succesvolle periode in vooral Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland en Australië trekt deze bookmaker de weide wereld in en probeert nu ook Nederland te veroveren.
Lees meer in onze review over ComeOn:
- http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/
Vrijspelen van bonus
Wed bedrag inzetten: 5x (Storting + Bonus)
Minimale noteringen van elke inzet (
Actie einddatum: 31 oktober 2012
Vrijspelen bonus: tot
Meer informatie over de aanpassing van bonus voorwaarden (per 1 juni 2012):
- http://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/8/#41200
Kan je alles boven de €240 dan uitcashen? (als je je bonus nog niet hebt rondgespeeld)
Ja, je kunt gewoon je geld opvragen maar je krijgt uiteraard de bonus dan niet.
Telt de minimale odd van 1.80 ook voor de totale odd in rijtjes/multiples?
Ja
Is de reload bonus ook 5* je storting + 5* je bonus? (dus 15x je bonus rondspelen)
Reload bonus heeft dezelfde voorwaarden als de 100% welkom bonus. Als je 100 euro stort met de welkom bonus, krijg je 100 euro bonus en heb je dus 200 euro in je account. In totaal zou je dan 1000 euro (5 x 200) moet inzetten om je bonus vrij te spelen. Stort je vervolgens 100 euro met de reload bonus, dan krijg je 50 euro bonus. Om die reload bonus vrij te spelen moet je dus 750 (5 x 150) inzetten om hem vrij te spelen.
Biedt deze bookie livewedden aan?
Ja
Voor wie is deze bonus geldig?
Deze bonus is, uit veiligheidsoverwegingen, alleen beschikbaar voor Nederlandse en Belgische spelers.
Waar heeft ComeOn licenties lopen?
ComeOn heeft licenties lopen op Curacao én Malta.
Aangezien het een vrij nieuwe bookmaker is zijn we op zoek naar gebruikers ervaringen. Zouden jullie deze in dit topic willen plaatsen? Hoe verloopt de registratie, hoe is de helpdesk, hoe verloopt het uitbetalen etc etc.
Vragen over ComeOn?
Mocht je vragen hebben over bookmaker ComeOn dan vragen we je altijd eerst contact op te nemen met de klantenservice van ComeOn. Kom je er verder niet uit, schroom niet en stel je vraag in dit topic!
Bonus voorwaarden
http://server.iad.liveperson.net/hc/s-57151933/cmd/kbresource/kb-3064595356316054093/view_question!PAGETYPE?sc=624&sf=101133&documentid=408682&action=view
in 16-03-2012 16:36 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Vandaag (14u) kontakt gehad met ComeOn via live chat , en paar vraagjes gesteld
Blijkbaar is de einddatum om deze bonus vrij te spelen nog steeds eind augustus 2012 en niet eind mei 2013, persoon die ik aan de chat had ging dit wel nog eens navragen, maar zover hij wist was er geen sprake van deadline eind mei 2013 .
Dus graag een CORRECT antwoord hierop.
Thanks
Hieronder de chatversie :
Hallo, je chat nu met 'Marcel'
Je gespreks ID voor deze chat sessie is LTK536025923115X
Marcel: Dag Peter, waarmee kan ik je helpen?
peter: ik ben woonachtig in belgie en wil graag account aanmaken , heb ik als belg dan ook recht op die 100% bonus ????
Marcel: Ik zal dat eens even nakijken voor je Peter. Heb je een momentje?
Marcel: Bedankt voor het wachten Peter, ik ben zo bij je terug. Ben even in onze systeem aan het kijken voor welke bonusses je in aanmerking komt
Marcel: Bedankt voor het wachten
Marcel: Je komt inderdaad in aanmerking voor deze bonus Peter
peter: en ik heb gelezen op voetbalwedden.net dat ik tijd zou hebben tot eind mei 2013 om die bonus dan vrij te spelen , terwijl in jullie voorwaarden staat eind augustus 2012 . wat is nu correct ??? want mijn account bij jullie zal ik aanmaken via link op voetbalwedden.net
Marcel: Je moet wel volledig geregistreerd zijn bij ons.
Marcel: Ik kijk dat ook even gelijk na voor je
peter: zie eerste bericht op pagina 6 van deze topic (https://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/6/ )
Marcel: Bedankt voor de link Peter
Marcel: ik kijk het na voor je
Marcel: normaal gesproken zou het inderdaad to eind Aug 2012 moeten zijn
peter: en wat bedoel je met volledig geregistreerd ???
Marcel: Wanneer je je registreerd kan je voor speel geld spelen en voor echt geld.
peter: tuurlijk ; dat is de bedoeling ;-)
Marcel: Voor echt geld kan je alleen spelen als je volledig geregistreerd staat, email bevestigd maar ook je mobiel
Marcel: De bonus kan je alleen krijgen bij echte geld :)
Marcel: Maar je komt dus inderdaad in aanmerking voor de bonus en zoals vermeld op onze website, heb je tot Augustus 2012 de tijd om het vrij te spelen.
Marcel: Heb je verder nog vragen, Peter?
peter: dus samengevat : ik kan mij als Belg account aanmaken bij jullie , ik kan 100% bonus tot max 120 € ( 120 storten + 120 bonus ) krijgen , heb tijd tot eind mei 2013 om die vrij te spelen
Marcel: Nee Peter, je hebt zoals vermeld op onze website, de tijd tot eind Augustus 2012
Marcel: Wat op onze website staat onder termen en waarden.
peter: dat is niet wat staat op de site van jullie partner voetbalwedden.net
peter: kijk maar naar eerste bericht : https://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/
peter: tijd tot eind mei 2013
Marcel: Dat is niet correct, ik heb dit doorverstuurd naar onze Manager die daar over gaat. Die zal dit met hun bespreken
Marcel: Ik weet niet percies waar zij dit vandaan hebben
Marcel: Indien ik hier nog niet van af weet en de datum wel veranderd is, stuur ik je een email.
Marcel: Afgesproken?
peter: ik ga mij geen account aanmaken als ik maar 3 maand tijd heb om bonus en inzet ( 1200 € totaal ) vrij te spelen ,
Marcel: Dat begrijp ik best. Wat ik voor je kan doen is zelf ook even contact opnemen, en zoals ik zei, het is mogelijk dat dit zo is maar ik weet er nog niks van af
Marcel: Wij zouden het ook verdanderd moeten hebben onder onze termen and waarden
Marcel: Maar ik vraag het na en email je vandaag nog.
peter: als je bericht op pagina 6 leest , hebben zij op datum 11 mei kontakt gehad met jullie en is de deadline verandert naar eind mei 2013 ( https://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/6/ )
Marcel: Ik zag het inderdaad Peter. Bedankt dat je dit hebt doorgestuurd.
Marcel: Ik zal het even voor je vragen.
peter: ok , ik hoor het wel
Marcel: Je krijgt vandaag nog antwoord van me.
Marcel: Heb je in de tussentijd nog vragen?
peter: thanks
Marcel: Geen probleem, Nog een fijne dag Peter :)
De chat sessie is beeindigd. Bedankt voor het bezoeken!
Blijkbaar is de einddatum om deze bonus vrij te spelen nog steeds eind augustus 2012 en niet eind mei 2013, persoon die ik aan de chat had ging dit wel nog eens navragen, maar zover hij wist was er geen sprake van deadline eind mei 2013 .
Dus graag een CORRECT antwoord hierop.
Thanks
Hieronder de chatversie :
Hallo, je chat nu met 'Marcel'
Je gespreks ID voor deze chat sessie is LTK536025923115X
Marcel: Dag Peter, waarmee kan ik je helpen?
peter: ik ben woonachtig in belgie en wil graag account aanmaken , heb ik als belg dan ook recht op die 100% bonus ????
Marcel: Ik zal dat eens even nakijken voor je Peter. Heb je een momentje?
Marcel: Bedankt voor het wachten Peter, ik ben zo bij je terug. Ben even in onze systeem aan het kijken voor welke bonusses je in aanmerking komt
Marcel: Bedankt voor het wachten
Marcel: Je komt inderdaad in aanmerking voor deze bonus Peter
peter: en ik heb gelezen op voetbalwedden.net dat ik tijd zou hebben tot eind mei 2013 om die bonus dan vrij te spelen , terwijl in jullie voorwaarden staat eind augustus 2012 . wat is nu correct ??? want mijn account bij jullie zal ik aanmaken via link op voetbalwedden.net
Marcel: Je moet wel volledig geregistreerd zijn bij ons.
Marcel: Ik kijk dat ook even gelijk na voor je
peter: zie eerste bericht op pagina 6 van deze topic (https://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/6/ )
Marcel: Bedankt voor de link Peter
Marcel: ik kijk het na voor je
Marcel: normaal gesproken zou het inderdaad to eind Aug 2012 moeten zijn
peter: en wat bedoel je met volledig geregistreerd ???
Marcel: Wanneer je je registreerd kan je voor speel geld spelen en voor echt geld.
peter: tuurlijk ; dat is de bedoeling ;-)
Marcel: Voor echt geld kan je alleen spelen als je volledig geregistreerd staat, email bevestigd maar ook je mobiel
Marcel: De bonus kan je alleen krijgen bij echte geld :)
Marcel: Maar je komt dus inderdaad in aanmerking voor de bonus en zoals vermeld op onze website, heb je tot Augustus 2012 de tijd om het vrij te spelen.
Marcel: Heb je verder nog vragen, Peter?
peter: dus samengevat : ik kan mij als Belg account aanmaken bij jullie , ik kan 100% bonus tot max 120 € ( 120 storten + 120 bonus ) krijgen , heb tijd tot eind mei 2013 om die vrij te spelen
Marcel: Nee Peter, je hebt zoals vermeld op onze website, de tijd tot eind Augustus 2012
Marcel: Wat op onze website staat onder termen en waarden.
peter: dat is niet wat staat op de site van jullie partner voetbalwedden.net
peter: kijk maar naar eerste bericht : https://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/
peter: tijd tot eind mei 2013
Marcel: Dat is niet correct, ik heb dit doorverstuurd naar onze Manager die daar over gaat. Die zal dit met hun bespreken
Marcel: Ik weet niet percies waar zij dit vandaan hebben
Marcel: Indien ik hier nog niet van af weet en de datum wel veranderd is, stuur ik je een email.
Marcel: Afgesproken?
peter: ik ga mij geen account aanmaken als ik maar 3 maand tijd heb om bonus en inzet ( 1200 € totaal ) vrij te spelen ,
Marcel: Dat begrijp ik best. Wat ik voor je kan doen is zelf ook even contact opnemen, en zoals ik zei, het is mogelijk dat dit zo is maar ik weet er nog niks van af
Marcel: Wij zouden het ook verdanderd moeten hebben onder onze termen and waarden
Marcel: Maar ik vraag het na en email je vandaag nog.
peter: als je bericht op pagina 6 leest , hebben zij op datum 11 mei kontakt gehad met jullie en is de deadline verandert naar eind mei 2013 ( https://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/6/ )
Marcel: Ik zag het inderdaad Peter. Bedankt dat je dit hebt doorgestuurd.
Marcel: Ik zal het even voor je vragen.
peter: ok , ik hoor het wel
Marcel: Je krijgt vandaag nog antwoord van me.
Marcel: Heb je in de tussentijd nog vragen?
peter: thanks
Marcel: Geen probleem, Nog een fijne dag Peter :)
De chat sessie is beeindigd. Bedankt voor het bezoeken!
hypnotist86:
Dit is waarschijnlijk niet het juiste onderwerp voor dit forum, maar ik vind niet meteen een gepast forum hiervoor. Ik zou een account willen aanmaken bij paypall of moneybookers, maar ik vroeg mij af welke van de twee beter is. Of maakt het niet veel uit?
Dit is waarschijnlijk niet het juiste onderwerp voor dit forum, maar ik vind niet meteen een gepast forum hiervoor. Ik zou een account willen aanmaken bij paypall of moneybookers, maar ik vroeg mij af welke van de twee beter is. Of maakt het niet veel uit?
Heb het juiste topic gevonden waar ik deze vraag kan plaatsen. Sorry voor de off topic :s
Ons eigen verhaal klopt als een bus: de einddatum is 100% zeker mei 2013! Hier kan je van op aan.... promise!
Ik zal morgen even contact met ComeOn opnemen waarom dit nog niet is aangepast, zoals beloofd.
Ik zal morgen even contact met ComeOn opnemen waarom dit nog niet is aangepast, zoals beloofd.
Hakuna Matatttta.
Wil ik me registreren, vul ik me geboortedatum in (86) zegtie:
"Account niet gecreerd
Check je geboortedatum (Ja, vrouwen ook)"
tjongejonge hey, zal wel foutje in het systeem zitten dan op dat jaar, kan gebeuren natuurlijk, maar ook die toevoeging ... komt lekker serieus over zeg ;-)
"Account niet gecreerd
Check je geboortedatum (Ja, vrouwen ook)"
tjongejonge hey, zal wel foutje in het systeem zitten dan op dat jaar, kan gebeuren natuurlijk, maar ook die toevoeging ... komt lekker serieus over zeg ;-)
-
k heb een probleem bij ComeOn. Ze hebben namelijk de voorwaarden om de bonus vrij te spelen veranderd. Eerst was het 5x de storting + bonus tegen min. 1,80 (zowel single als combi) en nu staat er ineens min. 2,00 en minimaal 2 selecties op deze noteringen (wat dat laatste dan ook mag betekenen?). Hebben jullie hier ook last van?
http://i46.tinypic.com/14e5h10.jpg">
Is toch niet normaal, dat een bookie een bonus met bepaalde voorwaarden aanbiedt. Dat je daar gebruik van maakt en vervolgens tijdens de periode de voorwaarden gaat veranderen? Of ben ik nu gek?
Is toch niet normaal, dat een bookie een bonus met bepaalde voorwaarden aanbiedt. Dat je daar gebruik van maakt en vervolgens tijdens de periode de voorwaarden gaat veranderen? Of ben ik nu gek?
Nee dat zou natuurlijk belachelijk zijn ja hahaha
-
timdevogel:
k heb een probleem bij ComeOn. Ze hebben namelijk de voorwaarden om de bonus vrij te spelen veranderd. Eerst was het 5x de storting + bonus tegen min. 1,80 (zowel single als combi) en nu staat er ineens min. 2,00 en minimaal 2 selecties op deze noteringen (wat dat laatste dan ook mag betekenen?). Hebben jullie hier ook last van?
Inderdaad, zag het vanochtend ook pas.
Je moet ook minimaal 2 selecties, want singles mogen nu opeens niet meer! (n)
Ik heb al bevestiging gekregen van nog meer mensen die dit probleem hebben. Dit is toch belachelijk en niet acceptabel? Ik heb gisteren, voordat ik hier achter kwam, net twee flinke bets geplaatst bij hen. Maar ik zie dus dat deze niet meetellen, omdat het single bets zijn en geen combi. Ik ben zo kwaad op die gasten, ze kunnen dit toch niet maken? Ik speel vrijwel nooit combi's, hoe krijg ik die bonus nu ooit vrijgespeeld.
Hopelijk kan iemand van hier contact met ze opnemen en om opheldering vragen. Als ik met mijn baas overeenkom om 40 uur in de week te werken voor een bepaald salaris per maand, dan gaat hij toch ook niet achteraf ineens van mij eisen dat ik 45 uur in de week moet werken, waarvan minimaal twee keer in de maand op een zaterdag? En anders betaalt hij mijn salaris niet uit. Misschien een kromme vergelijking, maar alleen bedoeld om aan te geven dat je niet nadien de voorwaarden eenzijdig kan gaan aanpassen. Onder deze voorwaarden had ik nooit bij deze bookie gaan spelen.
Hopelijk kan iemand van hier contact met ze opnemen en om opheldering vragen. Als ik met mijn baas overeenkom om 40 uur in de week te werken voor een bepaald salaris per maand, dan gaat hij toch ook niet achteraf ineens van mij eisen dat ik 45 uur in de week moet werken, waarvan minimaal twee keer in de maand op een zaterdag? En anders betaalt hij mijn salaris niet uit. Misschien een kromme vergelijking, maar alleen bedoeld om aan te geven dat je niet nadien de voorwaarden eenzijdig kan gaan aanpassen. Onder deze voorwaarden had ik nooit bij deze bookie gaan spelen.
Nee je hebt een punt. Daar is geen twijfel over mogelijk.
-
Ik ben zojuist even de Engelse chat ingedoken. Conclusie was dat voor mij 'gewoon' de oude bonusvoorwaarden zouden gelden, aangezien deze is aangegaan vóór 1-6-2012. Vanaf dat moment zijn de condities veranderd, maar niet voor diegene die hem al eerder hadden genomen tegen de eerder geldende condities. Maar dit probleem moet worden doorgestuurd naar een bepaalde afdeling bij hun, die daar over gaat. Die moeten dit gaan oplossen. Ik zal op korte termijn een e-mail van hun krijgen, zie ze. Hopelijk komt het goed, veel vertrouwen heb ik er echter niet in.