Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ComeOn: €120 bonus + 50% reload bonus

In samenwerking met de relatief nieuwe bookmaker ComeOn hebben wij een mooie welkomstbonus weten af te spreken. Je krijgt bij aanmelding een 100% bonus tot maximaal 120 euro (20 euro meer dan via de reguliere website van ComeOn). Daarnaast kan je tevens gebruik maken van de 50% reload bonus tot maximaal 120 euro (dus 240 euro storten om er maximaal gebruik van te maken.

Wie en wat is ComeOn
ComeOn is een relatief nieuwe bookmaker die in 2009 is opgericht door een aantal oud werknemers van bookmaker Betsson. Het van origine Zweedse bedrijf heeft momenteel kantoren in Stockholm, Londen en Malta en telt momenteel 75 werknemers. Na een succesvolle periode in vooral Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland en Australië trekt deze bookmaker de weide wereld in en probeert nu ook Nederland te veroveren.
Lees meer in onze review over ComeOn:
- http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/
Vrijspelen van bonus
Wed bedrag inzetten: 5x (Storting + Bonus)
Minimale noteringen van elke inzet (enkel of alleen combi's toegestaan): €1.80 €2,00
Actie einddatum: 31 oktober 2012
Vrijspelen bonus: tot 31 augustus 2012 kan je je bonus vrijspelen
Meer informatie over de aanpassing van bonus voorwaarden (per 1 juni 2012):
- http://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/8/#41200
Kan je alles boven de €240 dan uitcashen? (als je je bonus nog niet hebt rondgespeeld)
Ja, je kunt gewoon je geld opvragen maar je krijgt uiteraard de bonus dan niet.
Telt de minimale odd van 1.80 ook voor de totale odd in rijtjes/multiples?
Ja
Is de reload bonus ook 5* je storting + 5* je bonus? (dus 15x je bonus rondspelen)
Reload bonus heeft dezelfde voorwaarden als de 100% welkom bonus. Als je 100 euro stort met de welkom bonus, krijg je 100 euro bonus en heb je dus 200 euro in je account. In totaal zou je dan 1000 euro (5 x 200) moet inzetten om je bonus vrij te spelen. Stort je vervolgens 100 euro met de reload bonus, dan krijg je 50 euro bonus. Om die reload bonus vrij te spelen moet je dus 750 (5 x 150) inzetten om hem vrij te spelen.
Biedt deze bookie livewedden aan?
Ja
Voor wie is deze bonus geldig?
Deze bonus is, uit veiligheidsoverwegingen, alleen beschikbaar voor Nederlandse en Belgische spelers.
Waar heeft ComeOn licenties lopen?
ComeOn heeft licenties lopen op Curacao én Malta.
Aangezien het een vrij nieuwe bookmaker is zijn we op zoek naar gebruikers ervaringen. Zouden jullie deze in dit topic willen plaatsen? Hoe verloopt de registratie, hoe is de helpdesk, hoe verloopt het uitbetalen etc etc.
Vragen over ComeOn?
Mocht je vragen hebben over bookmaker ComeOn dan vragen we je altijd eerst contact op te nemen met de klantenservice van ComeOn. Kom je er verder niet uit, schroom niet en stel je vraag in dit topic!
Bonus voorwaarden
http://server.iad.liveperson.net/hc/s-57151933/cmd/kbresource/kb-3064595356316054093/view_question!PAGETYPE?sc=624&sf=101133&documentid=408682&action=view
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvoetbalfan in 16-03-2012 16:36 Bookmakers
in 16-03-2012 16:36 Bookmakers
364 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
thijspronk:

Ook heb ik tussendoor niet superveel gewed (pauzes/drukte/geen zin om te wedden), dus dat jij mij hier afzeikt is een beetje kort door de bocht.

Waar zeik ik jou ergens af dan vriend? Ik stelde alleen maar voor om eerder naar ComeOn te gaan. Deze bonus is maar liefst al 3 maanden toegankelijk, terwijl de bonussen van Unibet (1 maand) en Bet At Home (13 dagen) veel kortere aanmeld periode hebben.
thijspronk:

EDIT2: Je kan met 2 selecties ook niet surebetten, dus deze bonus hoeft van mij niet

Je kunt bij ComeOn wel dubbele kansen / Asian HC 0 spelen en die tellen gewoon mee voor de bonus. :)
0 Vind ik leuk's
Moet je nou minimaal 2 bets met odd >2 in een combo doen om je bonus vrij te spelen?
Dus minimale odd=4? :o
Heb me gisteren aangemeld, maar dacht dat het was met de voorwaarden uit de eerste post! Misschien even aanpassen!!!
0 Vind ik leuk's
Nee minimale qoute = 2.00 lijkt me, moet een combi zijn.
0 Vind ik leuk's
-
letssee:
Moet je nou minimaal 2 bets met odd >2 in een combo doen om je bonus vrij te spelen?
Dus minimale odd=4? :o
Heb me gisteren aangemeld, maar dacht dat het was met de voorwaarden uit de eerste post! Misschien even aanpassen!!!

Voorwaarden
Wed bedrag: 5x (Storting + Bonus)
Minimale noteringen van elke inzet 2.0
Min aantal selecties op deze noteringen 2
Dus een combi van 1,50 en 1,50 is voldoende. Dus niet minimaal 2,00 per bet maar per COMBI :)
0 Vind ik leuk's
Even navraag gedaan in de live chat, voor mensen die de bonus geclaimd hadden terwijl er andere voorwaarden golden (5x storting+bonus @1.80+) geld nog dezelfde regels. Gewoon even bijhouden wanneer je de bonus hebt rondgespeeld en dan weer de live chat induiken;)
0 Vind ik leuk's
De reload zou ik als ik jullie was zeker links laten liggen, met name de 20% reload. Achteraf kwam ik er pas achter dat alleen je "bonus balance" meetelt als wagering van de bonus. Dus met andere woorden als je bijvoorbeeld 100 euro in je bonus balance hebt en je zet 100 euro in telt 20 euro mee om de bonus vrij te spelen. Dit schiet natuurlijk echt niet op..
0 Vind ik leuk's
skywalker88:
De reload zal ik als ik jullie was zeker links laten liggen, met name de 20% reload. Achteraf kwam ik er pas achter dat alleen je "bonus balance" meetelt als wagering van de bonus. Dus met andere woorden als je bijvoorbeeld 100 euro in je bons balance hebt en je zet 100 euro in telt 20 euro mee om de bonus vrij te spelen. Dit schiet natuurlijk echt niet op..

Bedankt voor de info Skywalker, ik was van plan om binnen een paar dagen, na het vrijspelen van mijn eerste stortingsbonus, gebruik te maken van de reloas bonus. Maar onder die voorwaarden denk ik ook dat ik hem links laat liggen.
0 Vind ik leuk's
Dag allen,
Ik heb zojuist de laatste reacties doorgenomen en inderdaad vernomen dat er bij ComeOn wat voorwaarden (zonder enige melding) zijn gewijzigd. Vooral de eis om een minimale odd van 2.00 te gebruiken én het feit dat je verplicht combi's moet gebruiken voor het vrijspelen van je bonus stemt ons heel erg ontevreden...
We hebben zojuist contact opgenomen met ComeOn om te horen hoe zij hier over denken, ik verwacht hier snel een antwoord op. Vooralsnog geven we ze zeker het voordeel van de twijfel...
We keep you updated en adviseren om deze bookmaker vooralsnog even 'links' te laten liggen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb zojuist antwoord gekregen van onze ComeOn contactpersoon en we zijn met het antwoord niet helemaal tevreden, helaas.
De bedrijfsleiding van ComeOn heeft wegens 'groot misbruik van de bonus' de voorwaarden aangepast. Daar onze contactpersoon een aantal dagen niet aanwezig is/was hebben we hier geen bericht over ontvangen en hebben we jullie niet snel genoeg kunnen informeren.
Onder deze voorwaarden, die niet aangepast zullen worden, willen wij ComeOn niet meer actief promoten en hebben alle promotionele plekken verwijderd waar ComeOn vermeld werd. Tevens zullen we de openingspost aanpassen met de nieuwe gegevens en bezoekers 'waarschuwen' voor de slechte voorwaarden. Meer kunnen we nu niet doen, helaas.
Verder zullen alle klanten die zich vóór 1 juni 2012 hebben aangemeld 'gewoon' gebruik kunnen blijven maken van de voorwaarden zoals deze golden voor de voorwaarden-aanpassing. Daar veranderd dus niets voor... hoewel de statistieken op ComeOn mogelijk anders doen vermoeden. Indien je vragen hebt kan je deze altijd aan de klantenservice van ComeOn stellen. Ze reageren over het algemeen binnen 24 uur. Daar is dus niets mis mee :-)
Mochten we meer nieuws hebben dan zullen we dan zeker hier laten weten!
Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Moet in een combi alle wedstrijden boven de 2.00 zijn? Of is het ook toegestaan om 4 wedstrijden met quote 1.30 te pakken en die samen in een combi te stoppen?
Ik voel me in ieder geval wel genaait door deze bookmaker.
0 Vind ik leuk's
We're gonna kill the bookies !

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.