Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ComeOn: €120 bonus + 50% reload bonus

In samenwerking met de relatief nieuwe bookmaker ComeOn hebben wij een mooie welkomstbonus weten af te spreken. Je krijgt bij aanmelding een 100% bonus tot maximaal 120 euro (20 euro meer dan via de reguliere website van ComeOn). Daarnaast kan je tevens gebruik maken van de 50% reload bonus tot maximaal 120 euro (dus 240 euro storten om er maximaal gebruik van te maken.

Wie en wat is ComeOn
ComeOn is een relatief nieuwe bookmaker die in 2009 is opgericht door een aantal oud werknemers van bookmaker Betsson. Het van origine Zweedse bedrijf heeft momenteel kantoren in Stockholm, Londen en Malta en telt momenteel 75 werknemers. Na een succesvolle periode in vooral Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland en Australië trekt deze bookmaker de weide wereld in en probeert nu ook Nederland te veroveren.
Lees meer in onze review over ComeOn:
- http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/
Vrijspelen van bonus
Wed bedrag inzetten: 5x (Storting + Bonus)
Minimale noteringen van elke inzet (enkel of alleen combi's toegestaan): €1.80 €2,00
Actie einddatum: 31 oktober 2012
Vrijspelen bonus: tot 31 augustus 2012 kan je je bonus vrijspelen
Meer informatie over de aanpassing van bonus voorwaarden (per 1 juni 2012):
- http://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/8/#41200
Kan je alles boven de €240 dan uitcashen? (als je je bonus nog niet hebt rondgespeeld)
Ja, je kunt gewoon je geld opvragen maar je krijgt uiteraard de bonus dan niet.
Telt de minimale odd van 1.80 ook voor de totale odd in rijtjes/multiples?
Ja
Is de reload bonus ook 5* je storting + 5* je bonus? (dus 15x je bonus rondspelen)
Reload bonus heeft dezelfde voorwaarden als de 100% welkom bonus. Als je 100 euro stort met de welkom bonus, krijg je 100 euro bonus en heb je dus 200 euro in je account. In totaal zou je dan 1000 euro (5 x 200) moet inzetten om je bonus vrij te spelen. Stort je vervolgens 100 euro met de reload bonus, dan krijg je 50 euro bonus. Om die reload bonus vrij te spelen moet je dus 750 (5 x 150) inzetten om hem vrij te spelen.
Biedt deze bookie livewedden aan?
Ja
Voor wie is deze bonus geldig?
Deze bonus is, uit veiligheidsoverwegingen, alleen beschikbaar voor Nederlandse en Belgische spelers.
Waar heeft ComeOn licenties lopen?
ComeOn heeft licenties lopen op Curacao én Malta.
Aangezien het een vrij nieuwe bookmaker is zijn we op zoek naar gebruikers ervaringen. Zouden jullie deze in dit topic willen plaatsen? Hoe verloopt de registratie, hoe is de helpdesk, hoe verloopt het uitbetalen etc etc.
Vragen over ComeOn?
Mocht je vragen hebben over bookmaker ComeOn dan vragen we je altijd eerst contact op te nemen met de klantenservice van ComeOn. Kom je er verder niet uit, schroom niet en stel je vraag in dit topic!
Bonus voorwaarden
http://server.iad.liveperson.net/hc/s-57151933/cmd/kbresource/kb-3064595356316054093/view_question!PAGETYPE?sc=624&sf=101133&documentid=408682&action=view
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvoetbalfan in 16-03-2012 16:36 Bookmakers
in 16-03-2012 16:36 Bookmakers
364 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
noedels:
Moet in een combi alle wedstrijden boven de 2.00 zijn? Of is het ook toegestaan om 4 wedstrijden met quote 1.30 te pakken en die samen in een combi te stoppen?
Ik voel me in ieder geval wel genaait door deze bookmaker.

4 wedstrijden van 1,30 is inderdaad goed, maar 3 wedstrijdne van 1,30 is al genoeg om boven de 2 uit te komen.
Ik zal als tip geven om vooral DNB bets te spelen. De bonusresultaten hebben betrekking op het bedrag dat je inzet voor de wedstrijd en niet het resultaat achteraf.
Bv. PSV - Ajax DNB 1 @ 1,40 + Feyenoord - Twente DNB 1 @ 1,50 maakt samen een odd van 2,10. Het bedrag dat je inzet zal meteen toegevoegd worden als ingezet bedrag op je bonus. Spelen beide ploegen gelijk, dan heb je alsnog voldaan aan de bonusvoorwaarden :)
0 Vind ik leuk's
Hoe noemt ComeOn een DNB dan, ze noemen alles aziatisch daar die gekken, wordt gek van die plussen en minnen hahahah
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
Hoe noemt ComeOn een DNB dan, ze noemen alles aziatisch daar die gekken, wordt gek van die plussen en minnen hahahah

DNB = 0
of je kunt +0,25 pakken, dan pak je nog helft winst bij gelijkspel. +0,25 bestaat uit +0 & 0,5 :D
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Ik zal als tip geven om vooral DNB bets te spelen. De bonusresultaten hebben betrekking op het bedrag dat je inzet voor de wedstrijd en niet het resultaat achteraf.
Bv. PSV - Ajax DNB 1 @ 1,40 + Feyenoord - Twente DNB 1 @ 1,50 maakt samen een odd van 2,10. Het bedrag dat je inzet zal meteen toegevoegd worden als ingezet bedrag op je bonus. Spelen beide ploegen gelijk, dan heb je alsnog voldaan aan de bonusvoorwaarden :)

Nice :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
onzemichael:
nottripping:

DNB = 0
of je kunt +0,25 pakken, dan pak je nog helft winst bij gelijkspel. +0,25 bestaat uit +0 & 0,5 :D

En klopt het dan dat Comeon +-0,25 niet aanbiedt? Ik zie alleen Portugal +0,25 ??
0 zie ik wel. 1.40 Duitsland en 2,75 Portugal
0 Vind ik leuk's
-
Als ik me niet vergis is Duitsland 1 in ieder geval gestegen.
0 Vind ik leuk's
-
Ik zit er aan te denken om er een account aan te maken en dan DNB bets doen :p
Maar gaat het uitbetalen daar makkelijk of moet je dan paspoort en al die zooi opsturen?
0 Vind ik leuk's
wat is de bonuscode dan? :p
0 Vind ik leuk's
comeyer:
Ik zit er aan te denken om er een account aan te maken en dan DNB bets doen :p
Maar gaat het uitbetalen daar makkelijk of moet je dan paspoort en al die zooi opsturen?

Ik heb mijn gegevens niet hoeven op te sturen, echter is dit natuurlijk geen garantie dat voor iedereen zo is!
comeyer:
wat is de bonuscode dan? :p

Is niet nodig. Indien je via deze site naar ComeOn gaat krijg je een extra reloadbonus en een stortingsbonus van 120 euro (normaal 100 euro en geen reload bonus). Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
nottripping:
En klopt het dan dat Comeon +-0,25 niet aanbiedt? Ik zie alleen Portugal +0,25 ?? 0 zie ik wel. 1.40 Duitsland en 2,75 Portugal

Ik neem dit even als voorbeeld:
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.