Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ComeOn: €120 bonus + 50% reload bonus

In samenwerking met de relatief nieuwe bookmaker ComeOn hebben wij een mooie welkomstbonus weten af te spreken. Je krijgt bij aanmelding een 100% bonus tot maximaal 120 euro (20 euro meer dan via de reguliere website van ComeOn). Daarnaast kan je tevens gebruik maken van de 50% reload bonus tot maximaal 120 euro (dus 240 euro storten om er maximaal gebruik van te maken.

Wie en wat is ComeOn
ComeOn is een relatief nieuwe bookmaker die in 2009 is opgericht door een aantal oud werknemers van bookmaker Betsson. Het van origine Zweedse bedrijf heeft momenteel kantoren in Stockholm, Londen en Malta en telt momenteel 75 werknemers. Na een succesvolle periode in vooral Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland en Australië trekt deze bookmaker de weide wereld in en probeert nu ook Nederland te veroveren.
Lees meer in onze review over ComeOn:
- http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/
Vrijspelen van bonus
Wed bedrag inzetten: 5x (Storting + Bonus)
Minimale noteringen van elke inzet (enkel of alleen combi's toegestaan): €1.80 €2,00
Actie einddatum: 31 oktober 2012
Vrijspelen bonus: tot 31 augustus 2012 kan je je bonus vrijspelen
Meer informatie over de aanpassing van bonus voorwaarden (per 1 juni 2012):
- http://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/8/#41200
Kan je alles boven de €240 dan uitcashen? (als je je bonus nog niet hebt rondgespeeld)
Ja, je kunt gewoon je geld opvragen maar je krijgt uiteraard de bonus dan niet.
Telt de minimale odd van 1.80 ook voor de totale odd in rijtjes/multiples?
Ja
Is de reload bonus ook 5* je storting + 5* je bonus? (dus 15x je bonus rondspelen)
Reload bonus heeft dezelfde voorwaarden als de 100% welkom bonus. Als je 100 euro stort met de welkom bonus, krijg je 100 euro bonus en heb je dus 200 euro in je account. In totaal zou je dan 1000 euro (5 x 200) moet inzetten om je bonus vrij te spelen. Stort je vervolgens 100 euro met de reload bonus, dan krijg je 50 euro bonus. Om die reload bonus vrij te spelen moet je dus 750 (5 x 150) inzetten om hem vrij te spelen.
Biedt deze bookie livewedden aan?
Ja
Voor wie is deze bonus geldig?
Deze bonus is, uit veiligheidsoverwegingen, alleen beschikbaar voor Nederlandse en Belgische spelers.
Waar heeft ComeOn licenties lopen?
ComeOn heeft licenties lopen op Curacao én Malta.
Aangezien het een vrij nieuwe bookmaker is zijn we op zoek naar gebruikers ervaringen. Zouden jullie deze in dit topic willen plaatsen? Hoe verloopt de registratie, hoe is de helpdesk, hoe verloopt het uitbetalen etc etc.
Vragen over ComeOn?
Mocht je vragen hebben over bookmaker ComeOn dan vragen we je altijd eerst contact op te nemen met de klantenservice van ComeOn. Kom je er verder niet uit, schroom niet en stel je vraag in dit topic!
Bonus voorwaarden
http://server.iad.liveperson.net/hc/s-57151933/cmd/kbresource/kb-3064595356316054093/view_question!PAGETYPE?sc=624&sf=101133&documentid=408682&action=view
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvoetbalfan in 16-03-2012 16:36 Bookmakers
in 16-03-2012 16:36 Bookmakers
364 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
onzemichael:
nottripping:
Heb zowaar even alle pagina's doorgenomen. Ik ben eigenlijk nooit afgeweken van Bwin en Unibet.
Stelletje verslaafden.... wel of niet Come-on erbij nemen of zeggen jullie neuh, neem dan beter.....

Heerlijke bonus toch (y)
+ Asian Handicaps die je er kunt spelen :)

ik ben niet echt aziatisch georienteerd maat, vaak kleine tieten, onderhuids dooretterende ziektes en ja handicaps.... Je moet er van houden. Van mij hoeft het niet. Doe mij maar een iets tot matig gevulde europese. Lekkere bungelaars, dik zacht en wit, je kent het wel.
Goed weekend
0 Vind ik leuk's
-
Goedemorgen,
Als ik via de link van voetbalwedden op de site kom en mij wil registreren staat er wel nog een vakje met bonuscode.....moet je hier iets invullen of kan je deze gewoon leeg laten....
0 Vind ik leuk's
arjansrotterdam:
Goedemorgen,
Als ik via de link van voetbalwedden op de site kom en mij wil registreren staat er wel nog een vakje met bonuscode.....moet je hier iets invullen of kan je deze gewoon leeg laten....

Als je via de link registreert kan er niks fout gaan. Je zult misschien krijgen te zien dat je maar 100 euro bonus krijgt, maar dit wordt automatisch 120 euro. Goede bookmaker (y)
0 Vind ik leuk's
ik ben ook bezig met comeon. vind hem wel redelijk goed. alleen wat lage odds. maar als je er een AHC van -0.5 opzet lijken de odds er al meer op :p
ik heb 120€ gestort een dikke week geleden zit nu aan bijna 90% van mijn bonus. maar of ik hem na die bonus nog ga gebruiken weet ik niet.. zal van de toekomstige bonussen afhangen enz.
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
maar als je er een AHC van -0.5 opzet lijken de odds er al meer op
wat is AHC? :p
0 Vind ik leuk's
comeyer:

Asian Handicap
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
joostvwillegen:
comeyer:

Asian Handicap

ah ok, dat iemand dus denkbeeldig met 1 goaltje meer speelt is het toch?
0 Vind ik leuk's
comeyer:
joostvwillegen:
comeyer:

Asian Handicap

ah ok, dat iemand dus denkbeeldig met 1 goaltje meer speelt is het toch?

Nee bij Asian handicap is -0,5 hetzelfde als 1 bijvoorbeeld.
Alleen bij Comeon zitten er verschillen in terwijl dit gewoon hetzelfde is, dus bv:
1X2
Ajax - Feyenoord 1 @ 1,80
Ajax - Feyenoord Ajax -0,5 @ 1,83
Gisterenavond laat uitbetaald via moneybookers en net om 15u mn geld ontvangen op mn moneybookers account
(y) Moest alleen mijn Paspoort nummer doorgeven, omdat ze mn ID al hadden ontvangen bij het aanmaken van het account :)
0 Vind ik leuk's
Ik heb gisteren mijn bonus vrijgespeeld en heb deze nacht 23:00u heb ik ook meteen nog 14 bets geplaatst voor vandaag en de rest allemaal naar mijn Neteller geplaatst. is nog in behandeling nu. en ook enkel mijn ID kaart nr moeten ingeven. verder kan je voor nog meer punten documenten insturen.. 1000punten per ingestuurd document
EDIT : iets na 11u was het geld op mijn neteller account overgemaakt
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
Dit is waarschijnlijk niet het juiste onderwerp voor dit forum, maar ik vind niet meteen een gepast forum hiervoor. Ik zou een account willen aanmaken bij paypall of moneybookers, maar ik vroeg mij af welke van de twee beter is. Of maakt het niet veel uit?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.