Betrally: we zoeken testers en ontvang 10 euro op je account
Dag allemaal,
We hebben een tijdje geleden contact gehad met Betrally, een nieuwe bookmaker (website sinds 1 oktober 2013 live) op de markt en momenteel toegankelijk voor Belgische én Nederlandse klanten. Net zoals we destijds met ComeOn hebben gedaan willen we ook Betrally een kans geven, daar hebben we echter jullie hulp voor nodig.
We zoeken leden die Betrally voor ons willen gaan testen. Is de website goed, wat doet het aanbod, hoe zijn de odds en hoe snel reageert de klantenservice? Is het uitbetalen en het live-wedden gebruiksvriendelijk?
Wil jij ons helpen?
Mocht het nou zo zijn dat deze bookmaker (uit alle feedback) compleet waardeloos blijkt, dan verwijderen we deze ook weer net zo snel als deze kwam.
Ook feedback van anderen is natuurlijk meer dan welkom. De €10 euro actie geldt alleen voor de 10 eerste gebruikersnamen die in dit topic staan.
Thanx!
in 12-11-2013 13:15 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Over het algemeen veel positieve verhalen. Tijd om een account aan te maken en de bonus vrij te spelen! :)
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Over het algemeen veel positieve verhalen. Tijd om een account aan te maken en de bonus vrij te spelen! :)
Let wel op, Jeroen: AH en overs/unders tellen niet mee om de bonus vrij te spelen. Dat is toch wel belangrijk om te weten.
hypnotist86:
Let wel op, Jeroen: AH en overs/unders tellen niet mee om de bonus vrij te spelen. Dat is toch wel belangrijk om te weten.
jeroenunibet81:
Ja, dat las ik inderdaad! Maar dat komt wel goed! ;)
"Todo bien , todo bien."
hallo iedereen,
ik heb een klein vraagje, als ik €100 stort bij betrally en dus die 100 inzet op een odd van 1,6, dan krijg ik dus de bonus aan mn saldo toegevoegd heb ik begrepen, maar kan ik dan mijn eigen €100 meteen terugstorten naar mn bankrekening of moet ik eerst de bonus helemaal rondspelen ?
alvast bedankt!
ik heb een klein vraagje, als ik €100 stort bij betrally en dus die 100 inzet op een odd van 1,6, dan krijg ik dus de bonus aan mn saldo toegevoegd heb ik begrepen, maar kan ik dan mijn eigen €100 meteen terugstorten naar mn bankrekening of moet ik eerst de bonus helemaal rondspelen ?
alvast bedankt!
Rondspelen. Simpel gezegd je moet 1300rondspelen voordat je mag terugstorten
Ik wil jullie waarschuwen voor de problemen die ik heb ondervonden met Betrally.
Als je de terms & conditions leest, lees je verschillende regeltjes waaronder een aantal waarbij "additional fees" staat. Bijvoorbeeld als je meer dan 1x wil withdrawen in een maand.
Ik heb zelf meerdere keren op deze site gespeeld en meerdere keren contact gehad met de klantenservice.
Geld kreeg ik later dan op de site stond of ik moest er een paar keer via hun chat om vragen. Als ik er om vroeg stond het er ook gelijk binnen 10 minuten op (heb het hierbij over withdrawen naar skrill). Ze haalden een keer 29 euro van mijn withdrawal af, omdat ik niet 3 keer het bedrag had rondgespeeld wat ik zelf had gestort (zonder bonus, niks). Nu hebben ze 40 euro van mijn withdrawal gehaald, omdat volgens de klantenservice er een additional fee van 8% over het bedrag ingehouden werd, omdat het de 2de keer in een maand was dat ik withdrawde. Belachelijk. Die percentages van inhouden staat nergens op de site. Er staat alleen possible additional fees. Vanuit de klantenservice is hier geen antwoord opgekomen behalve dat ze het als feedback aannemen. Ik heb op veel bookies gespeeld, maar vind dit verruit het slechtste en onbetrouwbaarste.
Als je de terms & conditions leest, lees je verschillende regeltjes waaronder een aantal waarbij "additional fees" staat. Bijvoorbeeld als je meer dan 1x wil withdrawen in een maand.
Ik heb zelf meerdere keren op deze site gespeeld en meerdere keren contact gehad met de klantenservice.
Geld kreeg ik later dan op de site stond of ik moest er een paar keer via hun chat om vragen. Als ik er om vroeg stond het er ook gelijk binnen 10 minuten op (heb het hierbij over withdrawen naar skrill). Ze haalden een keer 29 euro van mijn withdrawal af, omdat ik niet 3 keer het bedrag had rondgespeeld wat ik zelf had gestort (zonder bonus, niks). Nu hebben ze 40 euro van mijn withdrawal gehaald, omdat volgens de klantenservice er een additional fee van 8% over het bedrag ingehouden werd, omdat het de 2de keer in een maand was dat ik withdrawde. Belachelijk. Die percentages van inhouden staat nergens op de site. Er staat alleen possible additional fees. Vanuit de klantenservice is hier geen antwoord opgekomen behalve dat ze het als feedback aannemen. Ik heb op veel bookies gespeeld, maar vind dit verruit het slechtste en onbetrouwbaarste.
Betrally heeft momenteel een 50% reload bonus tot maximaal 50 euro. Iedereen die hier interesse in heeft... ga maar eens naar Betrally :-)
Directe link naar de bonus: http://bit.ly/1exAbiz
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Betrally heeft momenteel een 50% reload bonus tot maximaal 50 euro. Iedereen die hier interesse in heeft... ga maar eens naar Betrally :-)
Wat mij betreft geen aanrader:
'5. In order to withdraw the bonus, or any winnings derived from it, the deposit + bonus amount must be rolled over 7 times on sports bets, starting from when the deposit is made.
6. To fulfill the rollover requirements all wagers must be made on combos. Combos must have a minimum of 3 selections, with each selection on odds of at least 1.60.'
Zeer slechte voorwaarden inderdaad. combos van minimaal 3 selecties.
Is dit ook bij de bonus op eerste storting??
Wedden om te winnen
&
Winnen om te wedden