Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betrally: we zoeken testers en ontvang 10 euro op je account

Dag allemaal,
We hebben een tijdje geleden contact gehad met Betrally, een nieuwe bookmaker (website sinds 1 oktober 2013 live) op de markt en momenteel toegankelijk voor Belgische én Nederlandse klanten. Net zoals we destijds met ComeOn hebben gedaan willen we ook Betrally een kans geven, daar hebben we echter jullie hulp voor nodig.
We zoeken leden die Betrally voor ons willen gaan testen. Is de website goed, wat doet het aanbod, hoe zijn de odds en hoe snel reageert de klantenservice? Is het uitbetalen en het live-wedden gebruiksvriendelijk?
Wil jij ons helpen?
We hebben reeds 10 leden die ons gaan helpen testen.
Mocht het nou zo zijn dat deze bookmaker (uit alle feedback) compleet waardeloos blijkt, dan verwijderen we deze ook weer net zo snel als deze kwam.
Ook feedback van anderen is natuurlijk meer dan welkom. De €10 euro actie geldt alleen voor de 10 eerste gebruikersnamen die in dit topic staan.
Thanx!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 12-11-2013 13:15 Bookmakers
in 12-11-2013 13:15 Bookmakers
93 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Belgen kunnen niet via Moneybookers betalen. Wacht momenteel sinds afgelopen zaterdag op mijn withdrawal, heb vandaag pas een mail gekregen voor de goedkeuring van mijn documenten. Hoop dat het geld volgende week op de rekening staat, uitbetaling verloopt redelijk traag. Desondanks best interessante odds en vele mogelijkheden.
0 Vind ik leuk's
visioen:
De bonusvoorwaarden zijn wel zwaarder als in eerste instantie geschetst wordt op VW. Op VW staat namelijk dat je 6x het bonusbedrag rond moet spelen maar op de site van Betrally staat ook nog het volgende in de voorwaarden:
The maximum amount that is counted for our rollover requirement on each bet is 50% of the bonus award. For example, if you received a bonus of £/€100 and your starting bet is £/€100 then only £/€50 of the bet will count towards our rollover requirement. Multiple bets placed on the same event and selection may be considered as bonus manipulation.

Dat heb ik nagevraagd bij ze toendertijd. Het gaat er om dat elke bet boven de 50 maar telt voor 50 voor je bonus. Tot 50 inzet telt het dus 100% je inzet en daarna telt het relatief minder omdat 50 de max is.
0 Vind ik leuk's
gl3nn1987:
visioen:
De bonusvoorwaarden zijn wel zwaarder als in eerste instantie geschetst wordt op VW. Op VW staat namelijk dat je 6x het bonusbedrag rond moet spelen maar op de site van Betrally staat ook nog het volgende in de voorwaarden:
The maximum amount that is counted for our rollover requirement on each bet is 50% of the bonus award. For example, if you received a bonus of £/€100 and your starting bet is £/€100 then only £/€50 of the bet will count towards our rollover requirement. Multiple bets placed on the same event and selection may be considered as bonus manipulation.

Dat heb ik nagevraagd bij ze toendertijd. Het gaat er om dat elke bet boven de 50 maar telt voor 50 voor je bonus. Tot 50 inzet telt het dus 100% je inzet en daarna telt het relatief minder omdat 50 de max is.

Ah ok, thanks voor de toelichting!
0 Vind ik leuk's
Heeft er hier iemand al (buiten Juul) kunnen uitbetalen??
0 Vind ik leuk's
tom800:
Heeft er hier iemand al (buiten Juul) kunnen uitbetalen?

Ben er ook wel benieuwd naar, dus of ze (tot nu toe) betrouwbaar zijn?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Verschikkende site, bonus niet uitkeren volgens allemaal niet bestaande regels. Als ik ze daar in de chat op wijs krijg ik dit:
Robin: And why is that?
Tom: My colleague Jolene will proceed this conversation
Chat session has ended.
Gewoon afgekapt. Zou er niet aan beginnen, kan niet wachten tot ik het geld terug heb.
0 Vind ik leuk's
Begin toch geen goed gevoel te krijgen bij deze website. Wacht ondertussen elf dagen op een uitbetaling. Eerst wilde ik naar Moneybookers uitbetalen, al was dit niet mogelijk omdat ik niet via Moneybookers gestort had. Nadien gingen ze uitbetalen naar mijn kredietkaart, kreeg ik een bericht dat het blijkbaar toch niet mogelijk was om naar een kaart te betalen. Dan moest ik de uitbetaling opnieuw weigeren, en zondagmorgen heb ik een uitbetaling aangevraagd naar mijn bankaccount. Ondertussen staat dit nog steeds op "pending". Voorlopig raad ik iedereen af om te storten, aangezien deze zaak nu al lang aansleept... Bij de bekende bookmakers is alles op 1-2 dagen geregeld, dit duurt wel erg lang.
0 Vind ik leuk's
tom800:
Begin toch geen goed gevoel te krijgen bij deze website. Wacht ondertussen elf dagen op een uitbetaling. Eerst wilde ik naar Moneybookers uitbetalen, al was dit niet mogelijk omdat ik niet via Moneybookers gestort had. Nadien gingen ze uitbetalen naar mijn kredietkaart, kreeg ik een bericht dat het blijkbaar toch niet mogelijk was om naar een kaart te betalen. Dan moest ik de uitbetaling opnieuw weigeren, en zondagmorgen heb ik een uitbetaling aangevraagd naar mijn bankaccount. Ondertussen staat dit nog steeds op "pending". Voorlopig raad ik iedereen af om te storten, aangezien deze zaak nu al lang aansleept... Bij de bekende bookmakers is alles op 1-2 dagen geregeld, dit duurt wel erg lang.

Klopt Tom. Ik heb een dag of 10 moeten wachten alvorens mijn storting (via de bank) werd bijgeschreven op mijn betrally-account. Uiteindelijk staat het er toch op, maar het duurt idd wel lang. Ik denk wel dat je jouw geld gaat krijgen, hoor.
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
tom800:

Klopt Tom. Ik heb een dag of 10 moeten wachten alvorens mijn storting (via de bank) werd bijgeschreven op mijn betrally-account. Uiteindelijk staat het er toch op, maar het duurt idd wel lang. Ik denk wel dat je jouw geld gaat krijgen, hoor.

Ok, bedankt. Hopelijk zo snel mogelijk nieuws van de uitbetaling en dan laat ik het hier weten (y)
0 Vind ik leuk's
Even een update, heb mijn geld goed aangekregen (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.