Betrally: we zoeken testers en ontvang 10 euro op je account
Dag allemaal,
We hebben een tijdje geleden contact gehad met Betrally, een nieuwe bookmaker (website sinds 1 oktober 2013 live) op de markt en momenteel toegankelijk voor Belgische én Nederlandse klanten. Net zoals we destijds met ComeOn hebben gedaan willen we ook Betrally een kans geven, daar hebben we echter jullie hulp voor nodig.
We zoeken leden die Betrally voor ons willen gaan testen. Is de website goed, wat doet het aanbod, hoe zijn de odds en hoe snel reageert de klantenservice? Is het uitbetalen en het live-wedden gebruiksvriendelijk?
Wil jij ons helpen?
Mocht het nou zo zijn dat deze bookmaker (uit alle feedback) compleet waardeloos blijkt, dan verwijderen we deze ook weer net zo snel als deze kwam.
Ook feedback van anderen is natuurlijk meer dan welkom. De €10 euro actie geldt alleen voor de 10 eerste gebruikersnamen die in dit topic staan.
Thanx!
in 12-11-2013 13:15 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
jordy_11:
Is dit ook bij de bonus op eerste storting??
Is dit ook bij de bonus op eerste storting??
Dit is niet het geval bij een eerste storting. De welkomstbonus heeft weer hele andere voorwaarden.
Toto Sigarenboer
Oke perfect,zo meteen een accountje aanmaken :d
Wedden om te winnen
&
Winnen om te wedden
visioen :
Wat mij betreft geen aanrader:
'5. In order to withdraw the bonus, or any winnings derived from it, the deposit + bonus amount must be rolled over 7 times on sports bets, starting from when the deposit is made.
6. To fulfill the rollover requirements all wagers must be made on combos. Combos must have a minimum of 3 selections, with each selection on odds of at least 1.60.'
Wat mij betreft geen aanrader:
'5. In order to withdraw the bonus, or any winnings derived from it, the deposit + bonus amount must be rolled over 7 times on sports bets, starting from when the deposit is made.
6. To fulfill the rollover requirements all wagers must be made on combos. Combos must have a minimum of 3 selections, with each selection on odds of at least 1.60.'
Sorry dat ik zo'n oude post terug haal, maar dit moet toch verreweg de meest belachelijke rollover requirement ooit zijn.
-
thisizgame:
Sorry dat ik zo'n oude post terug haal, maar dit moet toch verreweg de meest belachelijke rollover requirement ooit zijn.
Die had ik nog niet gelezen, het is duidelijk dat de ervaringen met Betrally nog niet al te best zijn.
Toto Sigarenboer
Inderdaad, Thisizgame, de rondspeelvoorwaarden van de bonussen zijn gewoon te belachelijk voor woorden. Ik krijg bijna wekelijks mails binnen van Betrally met nieuwe bonussen, maar ik heb mijn lesje na de eerste keer wel geleerd.
Ik raad iedereen dan ook aan om geen rekening te houden met de bonus wanneer je overweegt om geld te storen/account aan te maken bij Betrally. De kans dat je ze vrijspeelt, is namelijk miniem.
Ik raad iedereen dan ook aan om geen rekening te houden met de bonus wanneer je overweegt om geld te storen/account aan te maken bij Betrally. De kans dat je ze vrijspeelt, is namelijk miniem.
Volgens mij is er geen algemeen topic over Betrally dus ik post het hier wel. Betrally hanteert twee verschillende deposit bonus codes ("100RALLY" en "VRALLY" ) waarbij de voorwaarden nogal verschillend zijn.
100RALLY:
https://www.voetbalwedden.net gebruikt de twee codes door elkaar: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betrally/ . Misschien kan dit aangepast worden door alleen "VRALLY" te noemen?
100RALLY:
https://www.voetbalwedden.net gebruikt de twee codes door elkaar: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betrally/ . Misschien kan dit aangepast worden door alleen "VRALLY" te noemen?
Die vrally bonus is denk ik +EV, als je er vanuit gaat dat de juice bij Vrally 7% is & er dus 93% uitbetaling per line plaatsvind moet je de bonus 12x rondspelen, 100 - 100*0.07*12 = +16
Je kunt misschien ook via betfair rondspelen. Maar de gemiddelde wedder zou er 16 euro aan overhouden (bovenop de gestorte €100).
Je kunt misschien ook via betfair rondspelen. Maar de gemiddelde wedder zou er 16 euro aan overhouden (bovenop de gestorte €100).
Retarded gambler
@Thijspronk: klopt, kan via betfair. Zelf speel ik het rond met surebets bij andere bookmakers. Maar dat geldt natuurlijk alleen voor singles dus ik gebruik de Vrally code. Soms duurt het even voordat je de juiste surebets te pakken hebt. Maar binnen 90 dagen is dat best goed te doen. Ik gebruik zelf deze site om de surebets te zoeken: http://bmbets.com/sure-bets/ .
Maar is deze bookmaker veilig en betrouwbaar in uitbetalen? Daarnaast heb ik berichten gelezen dat ze soms de bonus afpakken + winsten doordat er zogenaamd aan multi accounting gedaan is, heeft iemand hier last van gehad?
Retarded gambler
Dit topic over het hoofd gezien, excuses. Had een nieuw topic aangemaakt, hier mijn post:
Hi, ik kwam zo snel geen topic tegen over betrally, vandaar dit topic.
Ik heb een week geleden 30 euro gestort, om de bookmaker te 'testen' en om een 100% mee te pakken.
De bonus zou worden toegevoegd nadat ik mijn gestortte bedrag had ingezet. Na de t&c goed door te hebben genomen heb ik meerdere weddenschappen geplaatst en voldaan aan de eisen.
Tot op heden heb ik de bonus niet ontvangen, maar erger nog is het feit dat ik inmiddels 7 dagen wacht op reactie van hun klantenservice.
Gelukkig heb ik een kleine winst gemaakt en ben ik mijn 30 euro niet kwijt, maar ik vroeg me af of meerdere mensen hun bonus daar niet ontvangen hebben. En of de klantenservice bij jullie ook zo lang op zich liet wachten?
Hi, ik kwam zo snel geen topic tegen over betrally, vandaar dit topic.
Ik heb een week geleden 30 euro gestort, om de bookmaker te 'testen' en om een 100% mee te pakken.
De bonus zou worden toegevoegd nadat ik mijn gestortte bedrag had ingezet. Na de t&c goed door te hebben genomen heb ik meerdere weddenschappen geplaatst en voldaan aan de eisen.
Tot op heden heb ik de bonus niet ontvangen, maar erger nog is het feit dat ik inmiddels 7 dagen wacht op reactie van hun klantenservice.
Gelukkig heb ik een kleine winst gemaakt en ben ik mijn 30 euro niet kwijt, maar ik vroeg me af of meerdere mensen hun bonus daar niet ontvangen hebben. En of de klantenservice bij jullie ook zo lang op zich liet wachten?