Betrally: we zoeken testers en ontvang 10 euro op je account
Dag allemaal,
We hebben een tijdje geleden contact gehad met Betrally, een nieuwe bookmaker (website sinds 1 oktober 2013 live) op de markt en momenteel toegankelijk voor Belgische én Nederlandse klanten. Net zoals we destijds met ComeOn hebben gedaan willen we ook Betrally een kans geven, daar hebben we echter jullie hulp voor nodig.
We zoeken leden die Betrally voor ons willen gaan testen. Is de website goed, wat doet het aanbod, hoe zijn de odds en hoe snel reageert de klantenservice? Is het uitbetalen en het live-wedden gebruiksvriendelijk?
Wil jij ons helpen?
Mocht het nou zo zijn dat deze bookmaker (uit alle feedback) compleet waardeloos blijkt, dan verwijderen we deze ook weer net zo snel als deze kwam.
Ook feedback van anderen is natuurlijk meer dan welkom. De €10 euro actie geldt alleen voor de 10 eerste gebruikersnamen die in dit topic staan.
Thanx!
in 12-11-2013 13:15 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
hallo iedereen,
ik heb een klein vraagje, als ik €100 stort bij betrally en dus die 100 inzet op een odd van 1,6, dan krijg ik dus de bonus aan mn saldo toegevoegd heb ik begrepen, maar kan ik dan mijn eigen €100 meteen terugstorten naar mn bankrekening of moet ik eerst de bonus helemaal rondspelen ?
alvast bedankt!
ik heb een klein vraagje, als ik €100 stort bij betrally en dus die 100 inzet op een odd van 1,6, dan krijg ik dus de bonus aan mn saldo toegevoegd heb ik begrepen, maar kan ik dan mijn eigen €100 meteen terugstorten naar mn bankrekening of moet ik eerst de bonus helemaal rondspelen ?
alvast bedankt!
@Chinees123
Nee je moet nooit gaan uitbetalen voordat je de bonus rondgespeeld hebt. Dan ben je namelijk je bonus kwijt.
Daarnaast had je het antwoord op je vraag gewoon kunnen vinden in de voorwaarden van de huidige bonus van Betrally ;)
---> 7. Withdrawals requested before the bonus rollover requirements completion will result in cancellation of the bonus as well as any generated winning.
Nee je moet nooit gaan uitbetalen voordat je de bonus rondgespeeld hebt. Dan ben je namelijk je bonus kwijt.
Daarnaast had je het antwoord op je vraag gewoon kunnen vinden in de voorwaarden van de huidige bonus van Betrally ;)
---> 7. Withdrawals requested before the bonus rollover requirements completion will result in cancellation of the bonus as well as any generated winning.
multimaker:
@Chinees123
@Chinees123
en als ik 100 verlies, kan ik die andere 100 uitbetalen?
Had mijn post aangevuld met de regel uit de algemene voorwaarden. Maar hier nogmaals;
7. Withdrawals requested before the bonus rollover requirements completion will result in cancellation of the bonus as well as any generated winnings.
7. Withdrawals requested before the bonus rollover requirements completion will result in cancellation of the bonus as well as any generated winnings.
multimaker:
Had mijn post aangevuld met de regel uit de algemene voorwaarden. Maar hier nogmaals;
oke, maar als ik 100 verlies, kan ik die andere 100 uitbetalen?
regel 4 van 100rally bonus, dus de welkombunus,
ik heb net gestort, maar wanneer krijg je de bonus?
geld de over en under ook?
hoe kan ik zien hoe ver me bonus is?
ik heb net gestort, maar wanneer krijg je de bonus?
geld de over en under ook?
hoe kan ik zien hoe ver me bonus is?
Altijd met VRALLY storten dames (NIET met 100RALLY), hoef je geen 3 voudige combo's te spelen, maar gewoon singles van minimaal odd 1.60.
Belangrijkste om te weten voor deze bonus:
- €100 storten = €100 bonus, je ontvangt je bonus nadat je in totaal €100 hebt ingezet.
- Geen over/under of asian handicaps spelen (3-way/european hcp mag wel)
- Maximaal 50% van je bonus kun je gebruiken om in te zetten om zo aan je rolloververeiste te doen, alles boven deze 50% telt niet mee.
- Zet niet op meerdere weddenschappen van 1 wedstrijd, dus niet op 1 en dan op X zetten, dit vinden ze bonusmanipulatie. Dan zou je bonus afgepakt kunnen worden.
- Binnen 90 dagen rondgespeeld hebben.
Belangrijkste om te weten voor deze bonus:
- €100 storten = €100 bonus, je ontvangt je bonus nadat je in totaal €100 hebt ingezet.
- Geen over/under of asian handicaps spelen (3-way/european hcp mag wel)
- Maximaal 50% van je bonus kun je gebruiken om in te zetten om zo aan je rolloververeiste te doen, alles boven deze 50% telt niet mee.
- Zet niet op meerdere weddenschappen van 1 wedstrijd, dus niet op 1 en dan op X zetten, dit vinden ze bonusmanipulatie. Dan zou je bonus afgepakt kunnen worden.
- Binnen 90 dagen rondgespeeld hebben.
Retarded gambler
Zoeken ze nog testers?
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
Als je het topic had doorgelezen, of alleen de eerste post had je het wel geweten ;)
Is ook al anderhalf jaar geleden...
Verder vraag ik me af of dnb wel voor de rollover meetelt, ik begrijp als het gelijk eindigt dat het sws niet meetelt. Maar als je een dnb weddenschap wint of verliest telt het dan mee? Aangezien handicaps niet meetellen, maar dnb is toch geen handicap (zelfde betekenis als asian 0, maar vaak wat lagere odds en wordt geen handicap genoemd). Zelfde eigenlijk voor spread in basketbal..
Is ook al anderhalf jaar geleden...
Verder vraag ik me af of dnb wel voor de rollover meetelt, ik begrijp als het gelijk eindigt dat het sws niet meetelt. Maar als je een dnb weddenschap wint of verliest telt het dan mee? Aangezien handicaps niet meetellen, maar dnb is toch geen handicap (zelfde betekenis als asian 0, maar vaak wat lagere odds en wordt geen handicap genoemd). Zelfde eigenlijk voor spread in basketbal..
Retarded gambler
Weet iemand trouwens hoe je hier documenten kan opsturen? Ik ben nu vrij dik aan het winnen, ben bang dat ze me wat gaan flikken en wil dus zo snel mogelijk mijn id + evt. andere gegevens insturen.
Ik zie op de site nergens mogelijkheden om contact op te nemen en ook nergens iets staan om persoonlijke documenten in te sturen (n)
Ik zie op de site nergens mogelijkheden om contact op te nemen en ook nergens iets staan om persoonlijke documenten in te sturen (n)
Retarded gambler