Betrally: we zoeken testers en ontvang 10 euro op je account
Dag allemaal,
We hebben een tijdje geleden contact gehad met Betrally, een nieuwe bookmaker (website sinds 1 oktober 2013 live) op de markt en momenteel toegankelijk voor Belgische én Nederlandse klanten. Net zoals we destijds met ComeOn hebben gedaan willen we ook Betrally een kans geven, daar hebben we echter jullie hulp voor nodig.
We zoeken leden die Betrally voor ons willen gaan testen. Is de website goed, wat doet het aanbod, hoe zijn de odds en hoe snel reageert de klantenservice? Is het uitbetalen en het live-wedden gebruiksvriendelijk?
Wil jij ons helpen?
Mocht het nou zo zijn dat deze bookmaker (uit alle feedback) compleet waardeloos blijkt, dan verwijderen we deze ook weer net zo snel als deze kwam.
Ook feedback van anderen is natuurlijk meer dan welkom. De €10 euro actie geldt alleen voor de 10 eerste gebruikersnamen die in dit topic staan.
Thanx!
in 12-11-2013 13:15 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
100% bonus ik ga me daar ook wel aanmelden (y)
Lay-out
Zelfde systeem/lay out als 10bet/comeon, vind ik zelf niet de mooiste maar wel duidelijk en een mooie zoek functie beschikbaar.
Odds
Komen vaak overeen met comeon/10bet, lijken live de odds wel iets juicier dan bij voorgaande.
Bonus
Mooie bonus, makkelijk rond te spelen wat mij betreft, zowel als normale speler als surebetter genoeg arbs met pinnacle en voor de belgen onder ons ook met bet365.
Uitbetalingen/Service
Nog geen contact mee gehad, maar zodra dat er is zal ik mijn reviewwetje aanvullen.
De gratis 10 euro staat op het moment op ongeveer 40 :). Kijken wat we er van kunnen maken.
Zelfde systeem/lay out als 10bet/comeon, vind ik zelf niet de mooiste maar wel duidelijk en een mooie zoek functie beschikbaar.
Odds
Komen vaak overeen met comeon/10bet, lijken live de odds wel iets juicier dan bij voorgaande.
Bonus
Mooie bonus, makkelijk rond te spelen wat mij betreft, zowel als normale speler als surebetter genoeg arbs met pinnacle en voor de belgen onder ons ook met bet365.
Uitbetalingen/Service
Nog geen contact mee gehad, maar zodra dat er is zal ik mijn reviewwetje aanvullen.
De gratis 10 euro staat op het moment op ongeveer 40 :). Kijken wat we er van kunnen maken.
It's not gambling if you always win
geen over en unders spelen das wel kut...
wel irii dat je elke competitie moet aanvinken als je ff een bonnetje voor het weekend wilt zetten
Positief puntje. Zojuist in de livechat prima geholpen. Had me bonus niet ontvangen omdat ik op een dnb had gespeeld. Aanfegeven dat dit niet geheel duidelijk was gemaakt in the terms en alsnog me bonus gehad. Top afgehandeld
gl3nn1987:
Positief puntje. Zojuist in de livechat prima geholpen. Had me bonus niet ontvangen omdat ik op een dnb had gespeeld. Aanfegeven dat dit niet geheel duidelijk was gemaakt in the terms en alsnog me bonus gehad. Top afgehandeld
De livechat is dik in orde!
Heb woensdag 10 euro gestort, gisteren 55 laten uitbetalen en stond deze ochtend op mijn rekening (y)
Ze hebben het goed voor elkaar bij Betrally :)
als ik het zo lees,een goede bookie blijkbaar.dan toch maar eens gebruik maken van de 100% bonus. ;-)
https://belgian1betting.blogabet.com
Erg jammer dat je niet kunt storten met Paysafe of iDeal. Ik heb geen moneybookers account en ik vind de bankoverschrijving of creditcard ook niet echt ideaal. Als een van deze twee betaalmethoden beschikbaar wordt zal ik deze bookie zeker is uittesten!
Ze hebben ideal via skrill. Moet je even skrill account aanmaken ;)
De bonusvoorwaarden zijn wel zwaarder als in eerste instantie geschetst wordt op VW. Op VW staat namelijk dat je 6x het bonusbedrag rond moet spelen maar op de site van Betrally staat ook nog het volgende in de voorwaarden:
The maximum amount that is counted for our rollover requirement on each bet is 50% of the bonus award. For example, if you received a bonus of £/€100 and your starting bet is £/€100 then only £/€50 of the bet will count towards our rollover requirement. Multiple bets placed on the same event and selection may be considered as bonus manipulation.
The maximum amount that is counted for our rollover requirement on each bet is 50% of the bonus award. For example, if you received a bonus of £/€100 and your starting bet is £/€100 then only £/€50 of the bet will count towards our rollover requirement. Multiple bets placed on the same event and selection may be considered as bonus manipulation.