Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Niet persé een technisch dingetje, maar meer een algemeen iets.

Prijsvragen en andere vormen waar iets valt te winnen beperken voor leden die zich actief inzetten voor VW.

Vaak gaan die prijzen naar leden die 0,0 bijdrage leveren voor VW en haar leden. Dat is best jammer.

Ik misgun niemand wat, maar het is wel eerder aangekaart. De meeste winnaars komen alleen prijsvragen invullen en meedoen aan competities en winnen ook vaak, daarna zijn ze weg.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
melvinkef:

Prijsvragen en andere vormen waar iets valt te winnen beperken voor leden die zich actief inzetten voor VW.

Vaak gaan die prijzen naar leden die 0,0 bijdrage leveren voor VW en haar leden. Dat is best jammer.

Ik misgun niemand wat, maar het is wel eerder aangekaart. De meeste winnaars komen alleen prijsvragen invullen en meedoen aan competities en winnen ook vaak, daarna zijn ze weg.

Mee eens. Op het forum zijn ze ook helemaal niet te bekennen.
0 Vind ik leuk's
roelroel:
melvinkef:

Laatst was er ook een prijsvraag, meen eind 2014. Daar had VW een aantal eisen om kans te maken op de prijzen. Namelijk minstens 100 forum postings.
Het werkte wel, hoewel veel opeens als een speer gingen posten om aan die 100 te komen.

Maar kijk maar eens naar de top 3 van VW10 afgelopen weekend.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
melvinkef:
roelroel:
melvinkef:

Laatst was er ook een prijsvraag, meen eind 2014. Daar had VW een aantal eisen om kans te maken op de prijzen. Namelijk minstens 100 forum postings.
Het werkte wel, hoewel veel opeens als een speer gingen posten om aan die 100 te komen.

Maar kijk maar eens naar de top 3 van VW10 afgelopen weekend.

Ja dit blijft lastig. Enerzijds willen we onze spellen laagdrempelig houden en niemand buitensluiten, maar anderzijds hopen we natuurlijk wel op een langere binding en actieve community :-). VW is immer meer dan alleen wat prijsvragen, toch? (a)

We gaan er over nadenken hier! Thanks!
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
De site is de laatste dagen erg traag!
Hebben meer mensen hier last van??
0 Vind ik leuk's
onzemichael:

Ja, lijkt vooral in de weekenden heel erg te zijn.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
onzemichael:

Ja, lijkt vooral in de weekenden heel erg te zijn.

Wordt aan gewerkt! (y)
0 Vind ik leuk's
Ander verbeterpunt of niet echt een verbeterpunt maar een suggestie:

Als je een post plaats in een topic dan kan je het bericht 4 weken bewerken en daarna niet meer.
Op zich een goed iets maar mogelijk dat er ingesteld kan worden dat een openingspost oneindig bewerkt kan worden

Een voorbeeld:
Nu heb ik bijvoorbeeld een Excel Sheet geplaatst (soort betting tracking) versie 1.0.
Als ik bijvoorbeeld v1.1 erop wil zetten dan zou het handig zijn als dit na 4 weken nog in de begin post kan.

Of een voorbeeld: Stel je hebt een ledentopic en in de eerste post wil je statistieken bij houden van je eigen topic tips.
Hiervoor kan het ook handig zijn.

Misschien een ideetje?
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Ander verbeterpunt of niet echt een verbeterpunt maar een suggestie:

Als je een post plaats in een topic dan kan je het bericht 4 weken bewerken en daarna niet meer.
Op zich een goed iets maar mogelijk dat er ingesteld kan worden dat een openingspost oneindig bewerkt kan worden

Een voorbeeld:
Nu heb ik bijvoorbeeld een Excel Sheet geplaatst (soort betting tracking) versie 1.0.
Als ik bijvoorbeeld v1.1 erop wil zetten dan zou het handig zijn als dit na 4 weken nog in de begin post kan.

Of een voorbeeld: Stel je hebt een ledentopic en in de eerste post wil je statistieken bij houden van je eigen topic tips.
Hiervoor kan het ook handig zijn.

Misschien een ideetje?

Ik zal de technische helden daar even naar laten kijken (y).
0 Vind ik leuk's
in de tipscompetie zou een 1x2 bet altijd mogelijk moeten zijn; ik vind het bv raar dat op PSV zetten (tegen Groningen over 2 weken) niet mogelijk is
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.