Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
We hebben de afgelopen dagen verbeteringen doorgevoerd aan de website. Ten eerste hebben we de breedte aangepast van 990 pixels naar 1200 pixels en hebben we de bovenkant van de website aangepast als je ingelogd bent. De slider is daarbij verdwenen en natuurlijk is de chat blijven staan waar die staat.

Tipsgedeelte overzichtelijker
Verder hebben we het tips gedeelte aangepast waardoor er meer informatie, én overzichtelijker, weergegeven wordt.

One click tip plaatsen
Je kunt momenteel met één klik een tip op je profiel plaatsen welke meedoet aan de tipcompetitie. Daarbij nemen we de gemiddelde inzet van de community voor de betreffende tip én de op dat moment geldende hoogste odd.

http://i59.tinypic.com/2a61t2q.jpg">

We blijven doorgaan met verbeteringen doorvoeren, heb je dus nog suggesties, laat het ons weten :-)

Mario (en de rest)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
heel leuk deze verbetering,maar vertel me eens ff als jullie willen w,aar kan ik mijn eigen tip invullen?dus niet eentje wat in de tip competie staat?voorheen kon je namelijk een tip van de tip competieti zelf invullen b.v. zoals die er nu staat polen -schotland zou ik rust en eindstand willen doen maar hoe?

gr torroespanol
0 Vind ik leuk's
torroespanol:
heel leuk deze verbetering,maar vertel me eens ff als jullie willen w,aar kan ik mijn eigen tip invullen?dus niet eentje wat in de tip competie staat?voorheen kon je namelijk een tip van de tip competieti zelf invullen b.v. zoals die er nu staat polen -schotland zou ik rust en eindstand willen doen maar hoe? gr torroespanol

Twee mogelijkheden:
1. Helemaal bovenaan: 'klik op plaats tip'
2. Zie onderstaande afbeelding en klik bij de tips op het 'pencil' icoontje

http://i60.tinypic.com/6gkgn9.png">
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
En waar kan ik nou mijn eigen tips vinden. Eerder stond mijn profiel bovenaan en kon ik daar op klikken. Waar is dat nu?
0 Vind ik leuk's
erikb1990:
En waar kan ik nou mijn eigen tips vinden. Eerder stond mijn profiel bovenaan en kon ik daar op klikken. Waar is dat nu?

Druk eens op F5 en kijk vervolgens rechtsboven :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
erikb1990:

Druk eens op F5 en kijk vervolgens rechtsboven :-)

Heb niets gezegd ;-)
0 Vind ik leuk's
Is het Livescore gedeelte ook nieuw? Was mij in ieder geval nog niet opgevallen.. Maar absoluut een goede toevoeging! Als ik daar een klein verbeterpuntje voor mag aandragen, dan is dat dat ik de stand mis, bij wedstrijdinfo.

Dus dat je even snel kan zien hoe men zich op de ranglijst tov elkaar verhoudt...
0 Vind ik leuk's
denman84:
Is het Livescore gedeelte ook nieuw? Was mij in ieder geval nog niet opgevallen.. Maar absoluut een goede toevoeging! Als ik daar een klein verbeterpuntje voor mag aandragen, dan is dat dat ik de stand mis, bij wedstrijdinfo. Dus dat je even snel kan zien hoe men zich op de ranglijst tov elkaar verhoudt...

Ja, die is er al een tijdje hoor. Ik denk dat we deze ergens eind 2013 hebben gelanceerd. We zullen je aanbeveling meenemen. Thanx!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hi VW,

Ik zie in de chat vaak links met nuttige info voorbijkomen. Maar als ik op mijn mobiel zit is er geen mogelijkheid deze link te kopieren. Als ik op een link klik om te selecteren ga je meteen naar het profiel van iemand toe...

Kan je niet de links als links showen en profiel alleen weergeven bij het klikken op de naam?

Overigens wel erg blij met de app zodat ik rustig van mijn tel wat zaken kan regelen,

last question komt het vw10spel ook naar de app?
0 Vind ik leuk's
gl3nn1987:
Ik zie in de chat vaak links met nuttige info voorbijkomen. Maar als ik op mijn mobiel zit is er geen mogelijkheid deze link te kopieren. Als ik op een link klik om te selecteren ga je meteen naar het profiel van iemand toe...

We nemen het mee in de updates!

gl3nn1987:
last question komt het vw10spel ook naar de app?

Ook deze nemen we mee, maar ik denk de komende tijd nog even niet.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.