Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Waarin je in beknopte woorden een heldere uitleg krijgt over wat wat is, en wat een afkorting betekent.
Ik ben relatief nieuw, maar één van de dingen die ik zou verbeteren heeft betrekking op het forum. Waarom zie je niet het laatstgeposte bericht eerst? In plaats van dat je elke keer naar de achterste pagina moet gaan (in dit topic p. 41). Geen grootse verandering, maar wel een praktische...
Dit kan al. Klik hiervoor niet op de forumtitel zelf, maar iets naar rechts op de tijd en de laatste reageerder. Voorbeeld: '20:59 >> juul1982'
Wellicht een beetje vaag omschreven, maar ik hoop dat het zo duidelijk is. :)
Ik ben relatief nieuw, maar één van de dingen die ik zou verbeteren heeft betrekking op het forum. Waarom zie je niet het laatstgeposte bericht eerst? In plaats van dat je elke keer naar de achterste pagina moet gaan (in dit topic p. 41). Geen grootse verandering, maar wel een praktische...
Dit kan al. Klik hiervoor niet op de forumtitel zelf, maar iets naar rechts op de tijd en de laatste reageerder. Voorbeeld: '20:59 >> juul1982'
Wellicht een beetje vaag omschreven, maar ik hoop dat het zo duidelijk is. :)
Aaah, nee helder hoor!!! Thanks
Een soort van legenda of woordenboek met betrekking op wedden op sport. Waarin je in beknopte woorden een heldere uitleg krijgt over wat wat is, en wat een afkorting betekent.
Gaan we ook meenemen :-)
1. Als je via mobiel naar deze site gaat vraagt hij telkens als je een kwartier niks gedaan hebt op deze site via mobiel of je de mobiele versie of de desktop versie wilt gebruiken. Kan dit niet gewoon als een soort voorkeursinstelling opgeslagen worden (als een cookie ofzo ik weet niet hoe het werkt en of dat lastig te implementeren is). En dat je dan onderaan je scherm weer kunt veranderen van desktop naar mobiele versie en vice versa. Dit is wat gebruiksvriendelijker denk ik!
2. De site vertoond de laatste tijd steeds meer lag, heeft dit een bepaalde reden? Tips plaatsen wordt een onmogelijke opgave nu :(
2. De site vertoond de laatste tijd steeds meer lag, heeft dit een bepaalde reden? Tips plaatsen wordt een onmogelijke opgave nu :(
Dit gaat me eigenlijk steeds meer storen, tips plaatsen duurt soms tot wel 1 minuut per tip. VW is eigenlijk ook de enige site waar ik vaak lag heb, dit is niet alleen tijdens spitsuren op zaterdag en zondag, maar ook gewoon 's nachts op doordeweekse dagen als er misschien 10 man online is.
Nieuwe Tips Pagina openen
Ik wou na lange tijd weer een nieuwe tips voor leden pagina openen dus ik klik op "Start Nieuw Topic" en kies aan categorie "Tips Voor Leden".
Het onderwerp regel werd greyed out en werd automatisch: "Tips van TimBarrett". Het onderwerp vind ik ook goed zo maar ik typ mijn verhaal en druk op opslaan en krijgt de foutmelding "Onderwerp moet miminaal 15 tekens bevatten" die ik dus niet kon aanpassen. Opnieuw topic proberen te starten en hetzelfde probleem.
Vervolgens de derde keer kon ik wel zelf typen wat ik wou in het onderwerp.
Dit bovenstaande was allemaal in Firefox.
Inlog knop en andere buttons
Door bovenstaande wou ik het met een andere browser in eerste instantie proberen "Google Chrome" en "Internet Explorer". Als ik op de knop inlog bovenin druk dan gebeurd er niets, geen inlogscherm. Mogelijk dat jullie dit vaker hebben gehoord?
Uiteindelijk gewoon met firefox kunnen inloggen en met moeite een eigen leden topic kunnen aanmaken dus het is voor mij opgelost maar ik wil het toch graag gemeld hebben voor als meerdere bovenstaande hebben of hebben gehad dat het misschien toch een algemeen iets is.
Dit gaat me eigenlijk steeds meer storen, tips plaatsen duurt soms tot wel 1 minuut per tip. VW is eigenlijk ook de enige site waar ik vaak lag heb, dit is niet alleen tijdens spitsuren op zaterdag en zondag, maar ook gewoon 's nachts op doordeweekse dagen als er misschien 10 man online is.
De site is echt tergend langzaam soms. Kom er soms niet eens door en lijkt het zelfs of de site down is. De site https://www.voetbalwedden.net die geeft dat dan ook wel aan. Ik werk nu via een proxy in Amsterdam wat mij wel helpt qua snelheid.
Verschillende (optionele) verbeteringen:
1. Als je via mobiel naar deze site gaat vraagt hij telkens als je een kwartier niks gedaan hebt op deze site via mobiel of je de mobiele versie of de desktop versie wilt gebruiken. Kan dit niet gewoon als een soort voorkeursinstelling opgeslagen worden (als een cookie ofzo ik weet niet hoe het werkt en of dat lastig te implementeren is). En dat je dan onderaan je scherm weer kunt veranderen van desktop naar mobiele versie en vice versa. Dit is wat gebruiksvriendelijker denk ik!
1. Gaan we meenemen. Zet het op de lijst met verbeteringen.
2. Dit heeft diverse redenen waar we al druk mee bezig zijn.
Mogelijk een paar bugs die ik tegen kwam:
Nieuwe Tips Pagina openen
Ik wou na lange tijd weer een nieuwe tips voor leden pagina openen dus ik klik op "Start Nieuw Topic" en kies aan categorie "Tips Voor Leden".
Het onderwerp regel werd greyed out en werd automatisch: "Tips van TimBarrett". Het onderwerp vind ik ook goed zo maar ik typ mijn verhaal en druk op opslaan en krijgt de foutmelding "Onderwerp moet miminaal 15 tekens bevatten" die ik dus niet kon aanpassen. Opnieuw topic proberen te starten en hetzelfde probleem.
Vervolgens de derde keer kon ik wel zelf typen wat ik wou in het onderwerp. Dit bovenstaande was allemaal in Firefox.
Inlog knop en andere buttons
Door bovenstaande wou ik het met een andere browser in eerste instantie proberen "Google Chrome" en "Internet Explorer". Als ik op de knop inlog bovenin druk dan gebeurd er niets, geen inlogscherm. Mogelijk dat jullie dit vaker hebben gehoord?
Uiteindelijk gewoon met firefox kunnen inloggen en met moeite een eigen leden topic kunnen aanmaken dus het is voor mij opgelost maar ik wil het toch graag gemeld hebben voor als meerdere bovenstaande hebben of hebben gehad dat het misschien toch een algemeen iets is.
1. Nieuwe tips pagina openen
Zetten we op de verbeteringenlijst. Moet beter en gaat beter worden.
2. Inlogknop
Een storende bug die op korte termijn verholpen MOET worden. Gaan we regelen!