Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
robbie63:
in de tipscompetie zou een 1x2 bet altijd mogelijk moeten zijn; ik vind het bv raar dat op PSV zetten (tegen Groningen over 2 weken) niet mogelijk is

Waarschijnlijk zijn die odds dan gewoon nog niet bekend?
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92:
robbie63:
in de tipscompetie zou een 1x2 bet altijd mogelijk moeten zijn; ik vind het bv raar dat op PSV zetten (tegen Groningen over 2 weken) niet mogelijk is

Waarschijnlijk zijn die odds dan gewoon nog niet bekend?

nee de odd is te laag, maar winstmaken met lage odds is ook een kunst toch? dat is mij nog nooit gelukt :-(
0 Vind ik leuk's
We hebben de huisregels deze week aangepast.

https://www.voetbalwedden.net/huisregels/

Vragen of opmerkingen hierover, kom maar door!
0 Vind ik leuk's
denise92:
We hebben de huisregels deze week aangepast.

https://www.voetbalwedden.net/huisregels/

Vragen of opmerkingen hierover, kom maar door!

Ziet er beter uit zo. :-)
0 Vind ik leuk's
Beste leden,

De afgelopen periode is er het een en ander gebeurd bij VW. Veel leuke dingen, maar ook wat zaken met een helaas minder goede afloop zoals de kwestie met Vincent129. We zijn dan ook blij dat een van onze leden ons hierop heeft gewezen, zodat wij tijdig actie konden ondernemen en iedereen (weer) op een eerlijke manier mee kan dingen naar de prachtige prijen in onze spel competities!

Wij hebben hierna geprobeerd juist te handelen; dit wel zeggen Vincent129 alle rechten en toegang tot de website te ontnemen en alle leden die hierdoor zijn benadeeld te compenseren en alsnog prijzen toe te kennen. Voor ons was daarmee de kous af, en voor veel vaste leden ook. Wat ons niet doodmaakt.. maakt ons sterker, zullen we maar zeggen. Afijn, door naar het volgende hoofdstuk van VW zullen we maar zeggen.

Als crew is me dit niet in de koude kleren gaan zitten. We werken al jaren hard aan een het bouwen van een eerlijke en vrolijk community, dat leek de laatste weken even ver te zoeken. Een deel van de leden bleef tot vervelens toe andere crew-leden en moderators beschuldigen, beledigen en zelfs bedreigen. Dit was voor ons het punt waarop we moesten ingrijpen. Vergeet niet dat veel mensen vrijwillig hun bijdrage leveren aan deze leuke community. Die lol verdwijnt alleen snel als er mensen zijn die zich - veelvuldig en herhaaldelijk - schuldig maken aan eerder genoemde vergrijpen. De wijze waarop we de orde wilden herstellen, pakte alleen niet bij iedereen even goed uit. Bans om een klein vergrijp, waar een waarschuwing meer dan afdoende was geweest - om maar een voorbeeld te noemen. Het zero tolerance beleid wat ik heb gevoerd is misschien niet altijd terecht geweest, waarvoor mijn excuses voor eventuele gedupeerden. Gelukkig zijn bans (bijna) nooit voorgoed en is iedereen welkom - mits ze zich gedragen. Het grote voordeel blijft dat de overgrote groep leden zich prima weet te gedragen en dus weinig tot geen last hebben gehad van de gegevens bans.

Zoals Denise hierboven al heeft gemeld, hebben we ondertussen nieuwe huisregels in het leven geroepen en een rapporteer-functie toegevoegd aan de chat. Met de rapporteer knop kunnen leden zelf aan de bel trekken wanneer zij denken dat iemand zich niet aan de huisregels houdt. Kortom, het heeft ons wel weer even aan het denken gezet en daarmee een nieuwe functie in het leven geroepen. Het brandje is weer gebelust en wij gaan hard verder met het ontwikkelen van nog veel leukere functionliateiten waar we eigenlijk niet mee kunnen wachten het jullie te mogen presenteren. Wat in het vat zit verzuurt niet!

Dank voor jullie begrip en geduld en veel plezier gewenst weer in een 'schonere' chat!

VW-crew
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Kan iemand mij misschien eens kort toelichten wat Vincent129 precies gedaan heeft?
Het moet blijkbaar zeer ernstig geweest zijn, want anders zou je nooit zomaar van de website gegooid worden.
0 Vind ik leuk's
Goed bezig, VW! Eerlijkheid en het goede overwint altijd:)
0 Vind ik leuk's
yippee:
Kan iemand mij misschien eens kort toelichten wat Vincent129 precies gedaan heeft?
Het moet blijkbaar zeer ernstig geweest zijn, want anders zou je nooit zomaar van de website gegooid worden.

https://www.voetbalwedden.net/topic/tipscompetitie-vragen-en-of-opmerkingen-690/36/
0 Vind ik leuk's
We hebben een aantal wedtips toegevoegd aan de tipcompetitie (Y)

Zijn er nog andere verbeteringen die jullie graag willen zien?
0 Vind ik leuk's
denise92:
We hebben een aantal wedtips toegevoegd aan de tipcompetitie (Y)

Zijn er nog andere verbeteringen die jullie graag willen zien?

Ik zag het inderdaad, erg leuk! De tips die mee tellen bij de tipcompetitie zijn nog niet aangepast nu (of doen de nieuwe wedtips niet mee?).

Iets wat ik nog graag zie is dat wanneer ik bij mijn tips en bijvoorbeeld wil kijken hoe mijn tips uit Engeland gaan dat ik daar ook een datumbereik aan kan hangen (om bijvoorbeeld te kijken hoeveel tips ik heb gespeeld, hoeveel ik nog moet en wat m'n ROI is voor de tipcompetitie).
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.