Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
We hebben een aantal wedtips toegevoegd aan de tipcompetitie (Y)
Zijn er nog andere verbeteringen die jullie graag willen zien?
Ik zag het inderdaad, erg leuk! De tips die mee tellen bij de tipcompetitie zijn nog niet aangepast nu (of doen de nieuwe wedtips niet mee?).
Yes, scherp! Uiteraard doen ze mee. Zal ze gelijk even toevoegen aan de voorwaarden.
Iets wat ik nog graag zie is dat wanneer ik bij mijn tips en bijvoorbeeld wil kijken hoe mijn tips uit Engeland gaan dat ik daar ook een datumbereik aan kan hangen (om bijvoorbeeld te kijken hoeveel tips ik heb gespeeld, hoeveel ik nog moet en wat m'n ROI is voor de tipcompetitie).
Lijkt me inderdaad een mooie toevoeging! Ik zal eens navragen of dat mogelijk is.
Bij de over/under weddenschappen zou het mooi zijn als er ook asian lines bij komen (dus over/under 2, 2.25, 2.75, etc.)
Hebben we naar gekeken inderdaad, evenals extra corner weddenschappen en booking points. Wellicht voegen we die in een later stadium nog toe. Voorlopig willen we eerst dit even goed testen :-)
Kortom, neem vanaf je mobiele telefoon eens een kijkje op: https://m.voetbalwedden.net
Succes! :)
Maar ik heb nog een suggestie.
Bij actieve topics en ledentopics staat er op het eind een tijdstip en een naam van de laatste persoon die gepost heeft in dat specifieke topic. Maar het is nog onduidelijk op welke datum het gepost is, zonder erop te klikken. Zou het mogelijk zijn vanuit de technische kant om datums toe te voegen?
http://i66.tinypic.com/33o4qr7.png">
Op de Ipad versie staat onderaan de optie om te switchen naar DESK TOP versie, maar hier kan je echter nooit op klikken. De groene button van FICTIEF TIP PLAATSEN 'hangt' hier namelijk overeen. Kan de link van switchen naar DESK TOP versie niet wat meer omhoog gepost worden?? Bedankt!
Gisterenavond een bericht gepost via Ipad (m.voetbalwedden.net) en zie nu dat deze echter nooit geplaatst is. Waarschijnlijk zullen meer mensen hier last van hebben dat hun berichten niet worden gepost via Ipad.
Op de Ipad versie staat onderaan de optie om te switchen naar DESK TOP versie, maar hier kan je echter nooit op klikken. De groene button van FICTIEF TIP PLAATSEN 'hangt' hier namelijk overeen. Kan de link van switchen naar DESK TOP versie niet wat meer omhoog gepost worden?? Bedankt!
Thanks voor het melden! Gaan we fixen!
Gisterenavond een bericht gepost via Ipad (m.voetbalwedden.net) en zie nu dat deze echter nooit geplaatst is. Waarschijnlijk zullen meer mensen hier last van hebben dat hun berichten niet worden gepost via Ipad.
Thanks voor het melden! Gaan we fixen!
Thanx t switchen naar desktop is gelukt en het posten via telefoon ook (y)
-m'n post in kansspeltopic is weg
- Pm verstuurd en ontvanger krijgt alleen mail van Pm, maar inbox is leeg
- 2 tips gepost en beiden zijn weg?!?