Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
onzemichael:
onzemichael:
Vroeger kon ik via de HOME BUTTON zien welke tips er werden gezet door de mensen die ik volg, maar deze komen er niet bij te staan.

Is het mogelijk om deze optie weer toe te voegen?

Bumpertje ;-)

Ik zou dit ook graag willen weten. Sommige mensen wil je nou eenmaal graag volgen, dus dan is het fijn als je er snel bij bent. Continu op iemands profiel klikken om te kijken of diegene nog nieuwe tips heeft is natuurlijk niet erg prettig..

Is deze feature met een reden weggehaald of kunnen we dit weer terugverwachten?
0 Vind ik leuk's
zolekalseenmandje:
onzemichael:
onzemichael:
Vroeger kon ik via de HOME BUTTON zien welke tips er werden gezet door de mensen die ik volg, maar deze komen er niet bij te staan.

Bumpertje ;-)

Ik zou dit ook graag willen weten. Sommige mensen wil je nou eenmaal graag volgen, dus dan is het fijn als je er snel bij bent. Continu op iemands profiel klikken om te kijken of diegene nog nieuwe tips heeft is natuurlijk niet erg prettig..

We kunnen notificaties wel weer instellen - als daar vraag naar is. Ik durf zo niet te zeggen, waarom het momenteel niet (meer) werkt.

Welke meldingen willen jullie ontvangen?
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92:
zolekalseenmandje:
onzemichael:
onzemichael:

Bumpertje ;-)

We kunnen notificaties wel weer instellen - als daar vraag naar is. Ik durf zo niet te zeggen, waarom het momenteel niet (meer) werkt.

Welke meldingen willen jullie ontvangen?

Onder de actuele forum topics, bij Updates van leden die jij volgt, kreeg je voorheen een melding als een tipgever die jij volgt een nieuwe tip plaatste in de tips competitie. Je kunt nu nog wel zien als ze ergens iets in een topic posten, maar tips competitie is op de 1 of andere manier uitgesloten.
0 Vind ik leuk's
Het lukt me niet om een weddenschap te plaatsen via de app. Als ik op teamnaam zoek vindt hij geen wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
stukje met 'toptippers' kan je ook niet meer zien,is compleet wit
0 Vind ik leuk's
Je hebt momenteel geen toegang tot de chatbox tot 2020-01-25T06:49:25.000Z.

De reden voor je ban is: Doeg

Deze ban zullen wij nooit ongedaan maken, vragen hierover zullen wij altijd negeren. Totdat je ban word opgeven kan je niet in de chatbox.

wat heb ik gedaan om een ban van 4 jaar te krijgen :o
0 Vind ik leuk's
youngturk:

Deze ban zullen wij nooit ongedaan maken, vragen hierover zullen wij altijd negeren. Totdat je ban word opgeven kan je niet in de chatbox.

Dit slaat echt helemaal nergens op! Zeker teveel goede bets gegeven?
0 Vind ik leuk's
matchlezer:
youngturk:

Dit slaat echt helemaal nergens op! Zeker teveel goede bets gegeven?

Schelden.. (ziektes, antisemitisme)
0 Vind ik leuk's
topics.replies.old_quote_title
stukje met 'toptippers' kan je ook niet meer zien,is compleet wit
https://www.voetbalwedden.net/tips-competitie/ <-- bovenaan rechts?
0 Vind ik leuk's
tinus83:
Het lukt me niet om een weddenschap te plaatsen via de app. Als ik op teamnaam zoek vindt hij geen wedstrijden.

Kan hier ook even naar gekeken worden? Lukt me nog steeds niet om een tip te plaatsen via de app.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.