Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Ik zie dat ik ook een ban heb gekregen vanwege het gebruik van een scheldwoord (niet tegen iemand gericht verder). Eerlijk gezegd dacht ik dat het woord in sterretjes zou verdwijnen, heb ook direct mijn excuses aangeboden daar. Ik zie alleen de begintijd van de ban en niet tot wanneer hij loopt. Kun jij mij vertellen tot wanneer ik ben geband van de chat?
Je hebt momenteel geen toegang tot de chatbox tot 2020-01-25T06:49:25.000Z.
De reden voor je ban is: Doeg
Deze ban zullen wij nooit ongedaan maken, vragen hierover zullen wij altijd negeren. Totdat je ban word opgeven kan je niet in de chatbox.
wat heb ik gedaan om een ban van 4 jaar te krijgen :o
Dit slaat echt helemaal nergens op! Zeker teveel goede bets gegeven?
Schelden.. (ziektes, antisemitisme)
en dat is waard voor 4 jaar? ahhaha wat een grap maargoed.
@ Denise
Ik zie dat ik ook een ban heb gekregen vanwege het gebruik van een scheldwoord (niet tegen iemand gericht verder). Eerlijk gezegd dacht ik dat het woord in sterretjes zou verdwijnen, heb ook direct mijn excuses aangeboden daar. Ik zie alleen de begintijd van de ban en niet tot wanneer hij loopt. Kun jij mij vertellen tot wanneer ik ben geband van de chat?
Loopt vandaag af.
Het lukt me niet om een weddenschap te plaatsen via de app. Als ik op teamnaam zoek vindt hij geen wedstrijden.
Kan hier ook even naar gekeken worden? Lukt me nog steeds niet om een tip te plaatsen via de app.
Wat werkt er niet? En is het android/iOS/windows?
Het lukt me niet om een weddenschap te plaatsen via de app. Als ik op teamnaam zoek vindt hij geen wedstrijden.
Kan hier ook even naar gekeken worden? Lukt me nog steeds niet om een tip te plaatsen via de app.
Wat werkt er niet? En is het android/iOS/windows?
Als ik een teamnaam ingeef in de zoekbalk en op zoeken klik vindt hij geen wedstrijden. En het is iOS.
Via die weg kan ik ook geen tips plaatsen hoor.
Probeer nu eens?