Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vw-support:
zolekalseenmandje:

Voor web desktop het ook niet..

Op jouw feed staan er inderdaad nog geen nieuwe tips. Dit kan komen omdat de mensen die jij volgt waarschijnlijk nog geen nieuwe tips hebben geplaatst/meegespeeld sinds de wijziging.

onzemichael:

Inderdaad, desktop doet het ook niet ;-)

Wanneer ik jouw feed naar voren haal zie ik meldingen van nieuwe tips vanaf het moment dat het is doorgevoerd (bijvoorbeeld: vandaag om 09:32
zolekalseenmandje heeft de tip Rangers-Inverness CT..
).

Dit klopt niet, ik volg bijvoorbeeld svenchenko en bassiee, die hebben sinds je aangaf dat er een update was al heel veel tips gepost maar ik krijg nergens een melding van te zien..
0 Vind ik leuk's
Het werkt nu wel! Thanks
0 Vind ik leuk's
Ik kan bij de bestaande wedtips niet meer op het blauwe duimpje drukken dat ik die tip automatisch meespeel.. Ik moet dan opnieuw die tip opzoeken
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Ik kan bij de bestaande wedtips niet meer op het blauwe duimpje drukken dat ik die tip automatisch meespeel.. Ik moet dan opnieuw die tip opzoeken

Vreemd - hier lijkt het wel gewoon te werken. Via het /tips/ overzicht?
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Dat was inderdaad via het tip overzicht, is inmiddels gelukt.

Nu kamp ik met een ander probleem:
Als ik op me iphone op de website zit en een reactie plaats in een topic dan komt die 9/10 niet te voorschijn.
Ook staat bij mij alles in schuine letters.
0 Vind ik leuk's
Bij het plaatsen van een tip zou browsen in competities fijn zijn! (zoals het b.v bij odds wel kan)
0 Vind ik leuk's
Het plaatsen van een reactie op het forum vanaf de mobiele app (Android) werkt bij mij niet. Krijg wel de melding dat de reactie is opgeslagen, maar deze verschijnt vervolgens niet op het forum.
0 Vind ik leuk's
Zelfde verhaal met een reactie plaatsen via de mobiele website. dus m.voetbalwedden.net
Reactie lijkt geplaatst; maar dat is niet het geval.

Heb vandaag bijvoorbeeld wel gemerkt dat als je hem erna weer onmiddellijk opnieuw plaatst; dat het dan wel lukt.
0 Vind ik leuk's
Doe ik soms ook maar heel vaak pakt die hem bij mij alsnog niet
0 Vind ik leuk's
Jullie zullen vast wel gemerkt hebben dat we vandaag wat problemen gehad hebben met de website, dit komt door een crash van de server. Momenteel werkt de chat nog niet, maar we werken hard aan een oplossing! Excuses voor het ongemak.
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.