Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooi dat er ook steeds meer voorbeschouwingen komen voor andere sporten. Vind wel dat de kwaliteit van sommige voorbeschouwingen wat omhoog mag, soms is het wel erg in 'kinderlijke' taal geschreven. Met name bij die van ilax30 zie ik bij alles en overal 'die' staan. Zoiets is toch wel storend als je even een voorbeschouwing wilt lezen.
Ook mag er best wat meer inhoudelijk worden ingegaan op een wedstrijd, heb nou niet altijd het gevoel dat ik veel wijzer word van het lezen van een voorbeschouwin hier.
0 Vind ik leuk's
vw-crew, heb je een toevoeging voor dit topic?
vw-crew, heb je een toevoeging voor dit topic?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Zijn we weer in de lucht? :p

Edit:
Zo te zien wel! :D
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
26 maart, terug in de tijd :)
0 Vind ik leuk's
Ja, mijn reactie is nuttig.
ilax30:
26 maart, terug in de tijd :)

Ja, we zijn weer in de lucht! Helaas met dataverlies. Het hele verhaal plaatsen we zometeen. :(
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Verbetering van de servers lijkt mij wel een goede.
0 Vind ik leuk's
ryandonk:

Laten we eerst eens het verhaal afwachten. Wellicht was een ddos-aanval, daar valt weinig tegen te doen.

Chat werkt trouwens nog niet.
0 Vind ik leuk's
Dat de servers behoorlijk matig zijn was anders ook voor de storing prima te merken, vanwege de lange laadtijden en de trage site an sich.
0 Vind ik leuk's
pauperclown:
ryandonk:

Laten we eerst eens het verhaal afwachten. Wellicht was een ddos-aanval, daar valt weinig tegen te doen.

Chat werkt trouwens nog niet.

Gezien de errors die voorbij kwamen.. Was dit nou niet bepaald een DDOS, het leek me eerder een fout te zijn in de scripts.
Ik vermoed met komen van de nieuwe site, dat ze per ongeluk wat scripts hebben laten overschrijven waardoor er een fout is gekomen.
Gelukkig grootste gedeelte opgelost!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
^
Afgelopen donderdag zijn wij geconfronteerd met een bijzonder vervelende situatie: onze harde schijven waren gecrashed. Niet alleen onze normale harde schijf, ook onze backup schijf was op hetzelfde moment onbruikbaar geworden. De kans dat dit gebeurt is - in procenten uitgedrukt - verwaarloosbaar, maar toch is het gebeurd. Hoe en waarom wordt nog onderzocht.

Normaal gesproken is dit overigens niet zo'n ernstig probleem, ware het niet dat de backups die we dagelijks van de schijven maken onbruikbaar waren geworden en corrupt bleken te zijn.

Er wordt nu non-stop gewerkt aan het terughalen van zoveel mogelijk data. Zoals jullie allen hebben kunnen zien is dat al deels gelukt: alle data t/m 26 maart is terug. We hopen nu ook de laatste weken aan data te herstellen.

Bij deze willen wij iedereen onze welgemeende excuses maken voor de afgelopen dagen waarin Voetbalwedden.net niet online is geweest. Websites maken blijft mensenwerk en we hebben te maken met een factor pech, die we in deze situatie met een factor 3 hebben mogen meemaken.

Na dit bericht hopen we jullie op zeer korte termijn nog veel leuker nieuws te kunnen melden, maar daarover later meer!

Voor nu: fijn Pasen.

Het team van Voetbalwedden.net
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.