Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vw-support:
^
Afgelopen donderdag zijn wij geconfronteerd met een bijzonder vervelende situatie: onze harde schijven waren gecrashed. Niet alleen onze normale harde schijf, ook onze backup schijf was op hetzelfde moment onbruikbaar geworden. De kans dat dit gebeurt is - in procenten uitgedrukt - verwaarloosbaar, maar toch is het gebeurd. Hoe en waarom wordt nog onderzocht.

Normaal gesproken is dit overigens niet zo'n ernstig probleem, ware het niet dat de backups die we dagelijks van de schijven maken onbruikbaar waren geworden en corrupt bleken te zijn.

Er wordt nu non-stop gewerkt aan het terughalen van zoveel mogelijk data. Zoals jullie allen hebben kunnen zien is dat al deels gelukt: alle data t/m 26 maart is terug. We hopen nu ook de laatste weken aan data te herstellen.

Bij deze willen wij iedereen onze welgemeende excuses maken voor de afgelopen dagen waarin Voetbalwedden.net niet online is geweest. Websites maken blijft mensenwerk en we hebben te maken met een factor pech, die we in deze situatie met een factor 3 hebben mogen meemaken.

Na dit bericht hopen we jullie op zeer korte termijn nog veel leuker nieuws te kunnen melden, maar daarover later meer!

Voor nu: fijn Pasen.

Het team van Voetbalwedden.net

Chat doet het nog niet goed trouwens, na een tijdje komen mijn berichten niet door en moet ik mijn pagina refreshen.
Zullen overigens een aantal leden wel fijn vinden.
0 Vind ik leuk's
Het meest onlucky situatie ooit idd! Zelfs dat je backups crashen! Ik hoop voor jullie dat het lukt maar ik zie het eerlijk gezegd somber in.. :( Ik snap dat jullie een eventuele backup willen herstellen, maar misschien verstandig om het verlies te nemen en kijken naar de nieuwe site? Hoe vervelend het ook klinkt!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
ditachi:
Het meest onlucky situatie ooit idd! Zelfs dat je backups crashen! Ik hoop voor jullie dat het lukt maar ik zie het eerlijk gezegd somber in.. :( Ik snap dat jullie een eventuele backup willen herstellen, maar misschien verstandig om het verlies te nemen en kijken naar de nieuwe site? Hoe vervelend het ook klinkt!

1 april zou de nieuwe website toch online gaan? Of heb ik iets gemist de afgelopen weken? :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
ditachi:

1 april zou de nieuwe website toch online gaan? Of heb ik iets gemist de afgelopen weken? :)

We mikken (nog steeds) op april. Zo'n server-crash is alleen niet echt bevorderlijker hiervoor :-)

Maar het is in ieder geval bijna zover (Y)(Y)(Y)(Y)
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
vw-support:
onzemichael:
ditachi:

We mikken (nog steeds) op april. Zo'n server-crash is alleen niet echt bevorderlijker hiervoor :-)

Klinkt positief, misschien nog even een ander vraagje waar jullie wss nog niet direct een antwoord op hebben..
Jullie hadden het over de minigame met de bets plaatsen voor april, maar nu al die bets weg zijn etc.. Hoe denken jullie nu zo'n leuke game weer te gaan doen?
Want ik was aan het rocken in de maand April haha! :P
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
ditachi:
vw-support:
onzemichael:
ditachi:

Klinkt positief, misschien nog even een ander vraagje waar jullie wss nog niet direct een antwoord op hebben..
Jullie hadden het over de minigame met de bets plaatsen voor april, maar nu al die bets weg zijn etc.. Hoe denken jullie nu zo'n leuke game weer te gaan doen?
Want ik was aan het rocken in de maand April haha! :P

Gezien de spellen t/m vorige week (combi-challenge) en deze week (tipcompetitie mini-game) zouden lopen - vrees ik dat we die plannen in de prullenbak kunnen weggooien. Zoals het nu lijkt is de data tussen eind maart en de crash namelijk volledig onbruikbaar geworden - al hopen we nog op een klein wonder..

Op de nieuwe website proberen we dat uiteraard meer dan goed te maken met voldoende nieuwe spelen en briljante campagnes :-)

Voor nu is het helaas wat behelpen allemaal - maar we doen ons best (Y)
0 Vind ik leuk's
Hi,

Wist niet goed waar dit neer te zetten maar hoe vaak worden de support mails gelezen? ik heb donderdag een mail verstuurd met een belangrijke vraag maar
heb nog geen antwoord... :s

groetjes
0 Vind ik leuk's
jose127:
Hi,

Wist niet goed waar dit neer te zetten maar hoe vaak worden de support mails gelezen? ik heb donderdag een mail verstuurd met een belangrijke vraag maar
heb nog geen antwoord... :s

groetjes

De website lag er een paar dagen uit én het is Pasen. Dus logischerwijs duurt het iets langer (a)

Morgen proberen we alle openstaande berichten te beantwoorden.
0 Vind ik leuk's
Ok dank je dan wacht ik dat af
0 Vind ik leuk's
Wanneer wordt de chat eens gefixt? Of anders wanneer mogen we de nieuwe site verwachten?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.