Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Is het mogelijk om een user te 'volgen'? Dus als diegene een post plaatst op het forum dat je daar via bv. e-mail een notificatie van krijgt.
Via e-mail kan volgens mij niet. Wel is er de mogelijkheid om updates te zien op de homepage. Links in het midden staat het kader 'Updates van leden die jij volgt'. Daarin staan ook updates van leden die je volgt op het forum.
Ik meen te hebben gehoord dat er een nieuwe website zou komen, maar deze is er nog niet.
Wat is hiervan de planning? Ik zit met smart hier op te wachten en ik denk velen met mij!
Nog eventjes geduld (Y)
Door de server-crash hebben we helaas wat vertraging opgelopen.
Ik meen te hebben gehoord dat er een nieuwe website zou komen, maar deze is er nog niet.
Wat is hiervan de planning? Ik zit met smart hier op te wachten en ik denk velen met mij!
Nog eventjes geduld (Y)
Door de server-crash hebben we helaas wat vertraging opgelopen.
Is er al een geplande datum van de lancering?
Ik heb zowat stress van het wachten!
Vraagje? de chat moet ik zelf continu naar beneden scrollen. Hoort dat niet automatisch als iemand wat op de chat meld? (misschien ben ik wel de enige)
Vraagje? de chat moet ik zelf continu naar beneden scrollen. Hoort dat niet automatisch als iemand wat op de chat meld? (misschien ben ik wel de enige)
ff een domme vraag maar waar kan ik de chat vinden? :P
En hoe kan ik nieuwe tips plaatsen?
#Noobie #Durftevragen ;)
Dat vond ik persoonlijk juist onprettig wanneer je wat posts aan het lezen was. Dat naar beneden scrollen is ideaal, zodat je niks hoeft te missen. Bij mij gaat de chat automatisch wanneer ik hem helemaal naar beneden heb gehaald.
ff een domme vraag maar waar kan ik de chat vinden? :P
En hoe kan ik nieuwe tips plaatsen?
#Noobie #Durftevragen ;)
In het blauwe balkje rechts staan de opties chat en wedtip plaatsen.