Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Zelf vond ik de actuele forumtopics op de oude site zeer handig omdat ik zo alle actuele topics kon volgen. Nu moet ik deze bij elkaar zoeken in zeer uitgebreid forum waardoor ik het overzicht kwijtraak. Is er een manier om een overzicht te krijgen van actuele forumtopics zoals op de oude site?

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

ik vind het nieuwe forum ook veel te uitgebreid, welke zin heeft het om alle sporten op te splitsen in 4-5 inactieve subforums? 

Vorige forum layout was stukken beter en duidelijker. Nieuwe chat vind ik nu ook niet super, vond die vroeger duidelijker ook.

Verandering is niet altijd een verbetering, en helaas heb ik precies dat gevoel hier. Alles is veel minder overzichtelijk terwijl dat wel zou moeten zijn.

0 Vind ik leuk's

Het is vooral even wennen, dus geef het even tijd allemaal zou ik zeggen. Natuurlijk zitten er nog fouten en onhandigheden op de website maar met de tijd zullen deze weg zijn en dat resulteert uiteindelijk in een prachtig nieuw platform.

0 Vind ik leuk's
It's not betting, if you always win...

Waar is het overzicht van de actieve forumtopics met recente berichten? Het forum afstruinen lijkt mij niet echt de bedoeling.

Daarnaast valt mij op dat het er allemaal wel flashy en gelikt uitziet, maar dat er erg weinig informatie binnen mijn scherm zichtbaar is. Zal wel te maken hebben met dat mijn scherm niet zo groot is ofzo.

0 Vind ik leuk's

^ Alle feedback is zoals altijd meer dan welkom.

Tot zover zijn met name het forum, de chat en de werking op mobiel genoemd - dus daar gaan we de komende tijd volop mee bezig.

Vanaf volgende week zullen we overigens een change-log bijhouden, waarin alle veranderingen/updates terug te vinden zijn. 

Bericht gewijzigd door wedden op ma 14 jun. 2021, 08:38
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Optisch gezien vind ik de website heel erg mooi.

Maar praktisch gezien is het een achteruitgang. 

Er word nu informatie of mogelijkheden getoond die ik niet wil of behap. En ik krijg dat niet weg.

Bovendien vind ik de website log en traag.

Het forum is een doorn in het oog, je blijft maar scrollen. En alles begint bij het oudste bericht (ik wil geen oude berichten, ik wil eerst het nieuwste bericht zien).

En ik moet mij ook telkens weer inloggen, weird.

De zij tabs voor chat menu en tips zijn wel heel goed, en ook goed ontworpen.

0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee

Zullen al wel een aantal dingen gezegd zijn, maar:

- Het forum is imo veel te lang en daardoor veel scrollwerk. Al die subfora vind ik vrij onnodig eigenlijk. Mochten jullie het wel veel toegevoegde waarde vinden dan zou het chill zijn als je ze bijvoorbeeld kan inklappen.

- Bij 'laatste reactie' in het forum menu heb je geen idee in welk topic die geplaatst is. Zou fijn zijn als dat in forummenu duidelijk werd. En ook zou het fijn zijn als je op die laatste reactie kan klikken zodat je meteen naar desbetreffende reactie en topic springt.

- Volgens mij gaat er ook iets mis met de PM's. Had er toevallig vandaag eentje ontvangen, geopend maar niet gelezen. Ik kan desbetreffend bericht nergens meer terugvinden en kan me niet herinneren dat ik hem verwijderd is. Dan had ik in ieder geval wel geweten van wie die was en wat er in stond. Dus bij deze als degene die mij vandaag een PM had gestuurd dit leest, chill, maar heb je bericht helaas niet kunnen lezen en weet niet wie je bent.

Voor de rest vind ik het nog heel erg wennen en ik had verwacht dat het wel wat sneller zou gaan dat wennen, maar dat valt vooralsnog enigszins tegen.

0 Vind ik leuk's

- Inklappen (en uitklappen) is in principe al mogelijk, alleen nu nog handmatig (door ons). Wellicht dat we dat automatisch kunnen doen adhv activiteit. 

- Yes, gaan we doen :-)

- PM-berichten is een bekend probleem. Een keer hard-refreshen wil nog weleens helpen. We hopen dat zsm te fixen. 

0 Vind ik leuk's

Phoef, wat een klote forum is het geworden. Ik ben al op het punt gekomen dat ik niet meer eens inlog op de website.

Ben het volledig eens met de reactie van pauper (zie onder)

De kracht van VW is totaal in het slop geraakt. Hou de website lekker simpel en stop met die zogenaamde achievements en de persoonlijke pagina met een timeline. Dat is totaal niet waar wij op zitten te wachten. Het idee is leuk, maar het overheerst dermate dat het storend is. Ga gewoon lekker terug naar het oude concept; een duidelijke chat, forum -en ledenlijst waar we onze favoriete bettors kunnen volgen.  

Ook zou het fijn zijn als iemand ons informeert wat jullie daadwerkelijk van plan zijn. Hoor veel mensen klagen zonder dat we respons krijgen.
1 Vind ik leuk's

^ Zoals al eerder aangegeven, zijn we nog druk bezig met het forum. De 3500+ topics die we hadden, zijn opnieuw ingedeeld met de overgang naar de nieuwe website. Dit hebben we gedaan om zo iets van structuur te kunnen aanbrengen. We gaan er nu voor zorgen dat je sneller de laatste reacties kunt vinden. 

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.