Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Goedenavond. Kan iemand mij vertellen hoe ik de chat kan verkleinen, Neemt nu een kwart van me beeld in beslag en waardoor ik de onderwerpen erachter niet meer kan lezen. Ook als ik nu deze mail schrijf verdwijnt er een gedeelte achter die chatkolom. Bedankt alvast.
Goedenavond. Kan iemand mij vertellen hoe ik de chat kan verkleinen, Neemt nu een kwart van me beeld in beslag en waardoor ik de onderwerpen erachter niet meer kan lezen. Ook als ik nu deze mail schrijf verdwijnt er een gedeelte achter die chatkolom. Bedankt alvast.
Nog een keer op het chat icoontje klikken of op het kruisje rechtsboven in de hoek.
Voor onze informatie:
Gebruik je een desktop / tablet of mobiel?
Welke browser?
Welke resolutie?
hmm.. Nieuwe site.
- Te onoverzichtelijk, denk dat het voor de meeste geldt als ik zeg dat je je 'vaste' topics volgde. Makkelijk op de mobiele site snel nieuwe tips bekijken in bijvoorbeeld 'tips voor vandaag'. Nu is dat gewoon hopeloos. Eerst een lijst met 100 opties waar die onder zou gaan vallen etc.
- Chat op telefoon ook dramatisch, minder overzichtelijk. Pluspunt is wel dat teruglezen gemakkelijker is in my opinion.
- Time line en allemaal statistieke wel heel overdreven in beeld (te groot) net als eerder gezegd de chat..
Helaas een reden voor mij om hooguit 1 keer per week te checken ipv meerdere malen per dag
PS. onduidelijke site, zojuist feedback tab ingevuld in plaats van de verstuurknop ivm zoeken naar verzend knop
Ik sluit mij aan bij toto zijn feedback. Vroeger zat je in 1 klik op de forum pagina met de laatste tips van vandaag. Nu zit je te zoeken waar iets onder valt, kun je het niet vinden en kost het minimaal 5 klikken om er te komen. Daarnaast snap ik dat er big-data is, maar 840 pagina's van de wedtips van vandaag is gewoon vervelend. Zeker ook omdat de pagina 1 tot 830 geen value meer heeft omdat het al geweest is.
1 topic over de dagelijkse wedtips op het forum, die makkelijk te bereiken is, en je direct op de laatste pagina zit zou beter zijn.
Al zijn jullie hier misschien tegen omdat jullie de tips ingeklopt willen hebben in het systeem, wat ik vanuit jullie zou begrijpen.
^ Update van het forum volgt morgen - waarin we (als het goed is) al jullie feedback hebben meegenomen.
- Te onoverzichtelijk, denk dat het voor de meeste geldt als ik zeg dat je je 'vaste' topics volgde. Makkelijk op de mobiele site snel nieuwe tips bekijken in bijvoorbeeld 'tips voor vandaag'. Nu is dat gewoon hopeloos. Eerst een lijst met 100 opties waar die onder zou gaan vallen etc.
Dit kun je overigens al doen door topics te markeren als favoriet. In dat geval komen ze standaard bovenaan in het forum.
Ben benieuwd, eerste weken met iets nieuws is toch altijd wennen en dingen aanpassen. Hoop dat het voor mobiele site iig veel beter wordt.
Groeten Sander
Begin aub met dat lelijke blauwe vlak te verwijderen bovenin de site als men op het forum klikt. Ik denk niet dat het ons interesseert hoeveel discussies, vragen en antwoorden op het forum staan vermeld. Als je dit weg haalt, dan hoeft men ook niet te scrollen voor de topics, maar ziet men op één oogopslag de recente topics.