Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. 28 jul. 2017, 20:16 schreef jeronimo:
Op do. 27 jul. 2017, 21:25 schreef pauperclown:

Volgens mij luisteren jullie niet echt. We vinden de hele website niks. We willen terug naar het oude design. Capiche?

Voor iedereen die terug wil naar het oude design: 

1. Ga naar https://web.archive.org/web/20170603212739/https://www.voetbalwedden.net
  2. Maak er een screenshot van
  3. Ga dan naar https://www.webprint.nl/wanddecoratie/poster-maken en upload de net gemaakte screenshot
  4. Betaal, wacht op je bestelling en doe wat nuttigs in de tussentijd
  5. Hang de poster boven je bed. 

Ik vind het design eigenlijk wel cool, helemaal nu ik net de oude site zag. Die was inderdaad erg gedateerd qua hedendaagse website mogelijkheden. Natuurlijk moeten er dingen anders en beter maar vind vooral de snelheid echt een dik winstpunt, evenals het forum & chat wat prioriteit gekregen heeft om het gebruiksvriendelijker te maken.

Cheers allen en fijn weekend! 

Jij bent er om de algemene opinie van gedachten te laten veranderen, nietwaar? Probeer het wat subtieler aan te pakken; het begint op te vallen. Jij bent werkelijk de enige die positief gestemd is w.b.t. de oude website i.v.t. deze aanfluiting.

Voor jou heb ik het volgende advies:

1. Ga naar www.watbenjedan.nl
  3. Ga naar www.imgur.com en upload de net gemaakte screenshot
  4. Betaal vooral niet, nergens voor nodig
  5. Hang de poster boven je bed of leg 'm onder je kussen
  6. Wat ben je dan?

Bericht gewijzigd door pauperclown op za 29 jul. 2017, 00:45
0 Vind ik leuk's
Op vr. 28 jul. 2017, 20:16 schreef jeronimo:
Op do. 27 jul. 2017, 21:25 schreef pauperclown:

Volgens mij luisteren jullie niet echt. We vinden de hele website niks. We willen terug naar het oude design. Capiche?

1. Ga naar https://web.archive.org/web/20170603212739/https://www.voetbalwedden.net
  3. Ga dan naar https://www.webprint.nl/wanddecoratie/poster-maken en upload de net gemaakte screenshot

Ik vind het design eigenlijk wel cool, helemaal nu ik net de oude site zag. Die was inderdaad erg gedateerd qua hedendaagse website mogelijkheden. Natuurlijk moeten er dingen anders en beter maar vind vooral de snelheid echt een dik winstpunt, evenals het forum & chat wat prioriteit gekregen heeft om het gebruiksvriendelijker te maken.

Op vr. 28 jul. 2017, 20:16 schreef jeronimo:Op do. 27 jul. 2017, 21:25 schreef pauperclown: Volgens mij luisteren jullie niet echt. We vinden de hele website niks. We willen terug naar het oude design. Capiche?

Jij bent er om de algemene opinie van gedachten te laten veranderen, nietwaar? Probeer het wat subtieler aan te pakken; het begint op te vallen. Jij bent werkelijk de enige die positief gestemd is w.b.t. de oude website i.v.t. deze aanfluiting.

Voor jou heb ik het volgende advies:

1. Ga naar www.watbenjedan.nl
  3. Ga naar www.imgur.com en upload de net gemaakte screenshot
  4. Betaal vooral niet, nergens voor nodig
  5. Hang de poster boven je bed of leg 'm onder je kussen
  6. Wat ben je dan?
Bericht gewijzigd door wedden op do 24 jun. 2021, 17:36
0 Vind ik leuk's

Ik ben hier omdat ik hier mijn mening mag geven, net als jou. Dat we het niet helemaal eens zijn vind ik geen probleem. Ik zie verbeteringen tov de oude site, dat er nog werk aan de winkel is lijkt me duidelijk. Daarin verschillen we gelukkig niet van mening. 

Waar ik alleen wel van hou is opbouwende kritiek met concrete verbeterpunten voor de mensen die het kunnen verbeteren. Laten we dat dan ook oppakken en die lijn inzetten. 

Deal? 

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier

"Broddelaar", die kende ik nog niet. Gaaf woord

0 Vind ik leuk's
Op za. 29 jul. 2017, 11:03 schreef jeronimo:

Ik ben hier omdat ik hier mijn mening mag geven, net als jou. Dat we het niet helemaal eens zijn vind ik geen probleem. Ik zie verbeteringen tov de oude site, dat er nog werk aan de winkel is lijkt me duidelijk. Daarin verschillen we gelukkig niet van mening. 

Waar ik alleen wel van hou is opbouwende kritiek met concrete verbeterpunten voor de mensen die het kunnen verbeteren. Laten we dat dan ook oppakken en die lijn inzetten. 

Deal? 

Ben benieuwd welke verbeteringen jij ziet. Laat het me weten! En natuurlijk mag jij je mening geven. Ik hou ook van opbouwende kritiek, maar het stramien is dermate teleurstellend dat er mijns inziens weinig opbouwends te bekritiseren valt. Bezoekersaantallen lopen terug, dat is niet voor niets. Vandaar dat jij de website wellicht sneller vindt? Imo is ie zeker niet sneller, maar goed..

Bericht gewijzigd door pauperclown op za 29 jul. 2017, 16:43
0 Vind ik leuk's

Vind de tipcompetitie er beter uitzien qua opzet (meerdere leagues), vind het design erg clean wat ik persoonlijk tof vind en helemaal van deze tijd, vind de achievements erg cool uitgewerkt. Daarbij is de snelheid echt een hele beste verbetering, echt gaaf. Het stramien is anders dan je gewend was (main menu + submenu) maar niet persé slecht denk ik. Ik kon de chat in eerste instantie ook niet vinden, met mij vele anderen zoals je overal kon lezen. Dat kan inderdaad wel echt beter, nog steeds. Net als vele andere dingen volgens mij. Ik maak van veel zaken een melding en zie al diverse punten die ik heb aangedragen opgelost zien worden, leuk om te merken dat ze concrete feedback serieus nemen. 

Is de site bij jou echt niet sneller? 

0 Vind ik leuk's

Ik ga met je meedoen! (tegen beter weten in) No problem. Heb zojuist de sprong van mijn leven gemaakt, ik heb het licht gezien. Daar gaaan we! VW site is top! Enkel een paar schoonheidsfoutjes!

0 Vind ik leuk's
Op za. 29 jul. 2017, 20:38 schreef jeronimo:

Vind de tipcompetitie er beter uitzien qua opzet (meerdere leagues), vind het design erg clean wat ik persoonlijk tof vind en helemaal van deze tijd, vind de achievements erg cool uitgewerkt. Daarbij is de snelheid echt een hele beste verbetering, echt gaaf. Het stramien is anders dan je gewend was (main menu + submenu) maar niet persé slecht denk ik. Ik kon de chat in eerste instantie ook niet vinden, met mij vele anderen zoals je overal kon lezen. Dat kan inderdaad wel echt beter, nog steeds. Net als vele andere dingen volgens mij. Ik maak van veel zaken een melding en zie al diverse punten die ik heb aangedragen opgelost zien worden, leuk om te merken dat ze concrete feedback serieus nemen. 

Is de site bij jou echt niet sneller? 

snel,waar? anyway oude layout stond gelijk alles voor je ,je kon direct bij alles,nu is het omslachtig vooral in forum

0 Vind ik leuk's
https://yalnizkurt.blogabet.com/

^ Wat zou je nog anders willen zien aan het forum? 

Layout van de homepagina staat overigens nog de (latere) planning, waarbij we vooral willen kijken of het mogelijk is om zelf te bepalen wat je daar wilt/kunt zien. Wordt dus vervolgd!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik ben ook niet onmiddellijk een grote fan van de nieuwe site, maar misschien heb ik nog een gewenningsperiode nodig.

VW-support, hieronder een paar voorstellen/vragen. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

1. Waar kan ik de spelregels voor de nieuwe subcompetities terugvinden? Hiermee bedoel ik zaken zoals min. aantal totale stakes die je moet hebben ingezet, min. aantal stakes die je per maand moet spelen, enz. Ik vind deze nergens terug, dus misschien ook een tip om dit op een duidelijkere plaats te zetten?

2. Zoals je zelf al aangeeft, de homepagina heeft volgens mij nog een flinke makeover nodig. Persoonlijk staat hier voor mij niets interessants op. Ik volg namelijk vooral de fora, die vroeger wel op de homepagina stonden. Al die tips van leden ogen heel slordig en als je hier niets mee bent, neemt dit zeer veel plaats in voor niets. Een persoonlijke homepagina waarover je spreekt, zou inderdaad een hele vooruitgang zijn.

3. Zouden jullie voor wat betreft de achievements rekening kunnen houden met het verleden? Nu moeten leden die hier al jaren lid zijn, op dezelfde voet beginnen met een lid dat zich hier bij wijze van spreken gisteren heeft ingeschreven. Het zou fijn zijn als jouw bijdragen uit het verleden meetellen, zodat je een eerlijker beeld van een lid krijgt wanneer je zijn/haar achievements bekijkt.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.