Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. 11 aug. 2017, 14:39 schreef pauperclown:
Op vr. 11 aug. 2017, 11:52 schreef vw-support:
Op vr. 11 aug. 2017, 00:28 schreef pauperclown:

Als ik naar beneden scroll richting de footer, dan blijft de site hangen. Zijn jullie bekend met dit probleem?

Met dit probleem zijn we niet bekend, omdat we er hier geen last van hebben. Uiteraard willen we het wel graag verhelpen.

Is dit op de mobiele website of op de pc? Welke browser gebruik je? Komt dit bij alle pagina's voor of bij een specifieke?

Op mijn PC, gebruik Chrome en dit komt alleen voor op de frontpage.

Als het goed is, is het probleem nu verholpen. Wederom bedankt voor de opmerking.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Klopt, lijkt nu opgelost te zijn. We komen er wel. 

Bericht gewijzigd door wedden op do 24 jun. 2021, 17:37
0 Vind ik leuk's

Als je met de rechtermuisknop op een link klikt en dan in een nieuw tabblad opent, krijg je elke keer opnieuw de chat die te voorschijn komt.

Zou dit kunnen worden weggehaald? Wanneer ik de nieuwe forumposts wil bekijken, open ik zo elk forum in een nieuw tabblad en vervolgens kan ik ze allemaal achter elkaar lezen. Maar nu springt er in elk nieuw geopend tabblad dus opnieuw de chat te voorschijn en moet ik die steeds opnieuw wegklikken.

Alvast bedankt!

0 Vind ik leuk's
Op vr. 11 aug. 2017, 18:51 schreef hypnotist86:

Als je met de rechtermuisknop op een link klikt en dan in een nieuw tabblad opent, krijg je elke keer opnieuw de chat die te voorschijn komt.

Zou dit kunnen worden weggehaald? Wanneer ik de nieuwe forumposts wil bekijken, open ik zo elk forum in een nieuw tabblad en vervolgens kan ik ze allemaal achter elkaar lezen. Maar nu springt er in elk nieuw geopend tabblad dus opnieuw de chat te voorschijn en moet ik die steeds opnieuw wegklikken.

Alvast bedankt!

Kunnen ze vast wel met een cookie oid oplossen :)

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Ben lang niet meer op de site geweest en heb nog wel wat problemen. Zo krijg ik de chat niet weg waardoor ik maar 2/3 van de pagina kan lezen. Ik heb dit opgelost door mijn beeld op 75% te zetten maar dit is wel heel klein. Ook loopt de chat buiten mijn scherm, waardoor ik een langere tekst niet helemaal kan lezen.

0 Vind ik leuk's
Op di. 15 aug. 2017, 19:35 schreef meireke:

Ben lang niet meer op de site geweest en heb nog wel wat problemen. Zo krijg ik de chat niet weg waardoor ik maar 2/3 van de pagina kan lezen. Ik heb dit opgelost door mijn beeld op 75% te zetten maar dit is wel heel klein. Ook loopt de chat buiten mijn scherm, waardoor ik een langere tekst niet helemaal kan lezen.

Zou je eens een screenshot willen sturen? En welke resolutie heb je?

1 Vind ik leuk's

Alles is zo groot geworden.. Bij voorbeschouwingen kon je normaal duidelijk alle wedstrijden onder elkaar bekijken en nu moet je scrollen voor 3 wedstrijden. 

Zeker geen verbetering naar mijn mening.

0 Vind ik leuk's

Wanneer worden de chatlogs gefixt? De maand mei graag. Moet ff iets aantonen namelijk. 

0 Vind ik leuk's
Op do. 17 aug. 2017, 15:30 schreef pauperclown:

Wanneer worden de chatlogs gefixt? De maand mei graag. Moet ff iets aantonen namelijk. 

De logs die beschikbaar zijn kun je vinden via de optie 'chat teruglezen'. Als dit langer geleden is dan de optie biedt, is het gesprek niet beschikbaar.

0 Vind ik leuk's

Ik kan niet eens chatlogs van 3 dagen terug bekijken, laat staan 3 maanden geleden. De website loopt ondertussen ook vast als ik dat probeer. Helaas..

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.