Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
^ Waarschijnlijk wordt er dan in één keer te-veel data opgevraagd, waardoor de browser crasht.
We lopen het wel even na!
Ik weet niet of het alleen bij mij is maar de uitslagen van in ieder geval de Braziliaanse Serie C staan na 1 hele dag nog steeds niet online terwijl dat normaal enkele minuten duurt. Is er een storing ofzo? Verder bij het plaatsen van een tip bij double chance staan er soms twee dezelfde opties met andere odds. Er staat bijvoorbeeld nooit zal maar zeggen 12 maar wel 1X en X2 waarvan eentje dubbel.
Ik weet niet of het alleen bij mij is maar de uitslagen van in ieder geval de Braziliaanse Serie C staan na 1 hele dag nog steeds niet online terwijl dat normaal enkele minuten duurt. Is er een storing ofzo? Verder bij het plaatsen van een tip bij double chance staan er soms twee dezelfde opties met andere odds. Er staat bijvoorbeeld nooit zal maar zeggen 12 maar wel 1X en X2 waarvan eentje dubbel.
Gaan we even nalopen. Thanks voor het melden!
Gaan we even nalopen. Thanks voor het melden!
Dankjewel! De meeste uitslagen staan er gewoon op. Alleen 2 wedstrijden (ASA-Botafogo PB en Sao Bento-Ypiranga) nog steeds niet van 3 dagen geleden.
We hopen vannacht alle tips vanaf begin juli opnieuw te kunnen keuren, maar dat kan even duren - 't zijn er nog al wat :-)
We hopen vannacht alle tips vanaf begin juli opnieuw te kunnen keuren, maar dat kan even duren - 't zijn er nog al wat :-)
Okee, dankjewel!
Sinds de site is veranderd is er steeds minder bezoek van leden hier. Ik zelf ben ook geen fan van deze nieuwe site. De oude was top en overzichtelijk en deze is gewoon niet handig. Wanneer veranderen jullie dit weer naar de ouder vesie? Zien jullie niet in dat er steeds minder reacties zijn op de forums?
Veranderen / aanpassen, het is altijd lastig. Voor de long-run is dit in onze optiek the way to go. Simpelweg omdat de mogelijkheden, om bijvoorbeeld meer data (odds, statistieken, etc.) te integreren of nieuwe functies te ontwikkelen, veel groter zijn.
Sinds mid juli -- de lancering van de beta versie - zijn er bijna dagelijks nieuwe updates doorgevoerd. Met andere woorden: het is een proces.
Komen er ook weer spellen waar je aan mee kan doen? Zoals poker, tennisgames, prijsvragen etc?
Komen er ook weer spellen waar je aan mee kan doen? Zoals poker, tennisgames, prijsvragen etc?
Zeker! We zijn nog druk bezig om alles weer volledig te laten functioneren, vanaf dat moment komen er zeker weer prijsvragen, scorito-games en andere extra's. Als je zelf suggesties/ideeën hebt - laat het vooral horen!
For the time being: op onze Facebookpagina kun je wekelijks freebets winnen.